Tatra 903 Fuel Cell Concept: možná jednou...

Tatra 903 Fuel Cell Concept: možná jednou...

Jistě by mnozí z nás rádi viděli osobní automobily Tatra opět na našich silnicích. Až po osmdesátá léta byly tyto vozy neodmyslitelnou součástí našich cest, i když se v nich tehdy vozili spíše významní vládní představitelé, než běžní lidé. Teď jsou osobní Tatry na našich cestách spíš výjimkou, ovšem radostní zprávou je, že se začínají objevovat první impulzy ke změně.

Nejnovější koncept kopřivnické Tatry s názvem 903 Fuel Cell Concept spojuje tradiční retro křivky s moderními, čímž vzniká vcelku zajímavý celek s velmi dobrými aerodynamickými výsledky. Co se týče retro prvků, z těch tu najdeme třeba zakrytá zadní kola, nebo dvoudílné zadní okno.
 

S politováním však musíme konstatovat, že se sériovou výrobou Tatry 903 se prozatím nepočítá a dosud nejsou známy ani žádné bližší informace o pohonu, nebo použitých materiálech. Víme jen, že Tatru 903 pohání palivové články ve spolupráci s elektromotorem. V souvislosti s Tatrou ještě nutno zmínit, že v současnosti probíhá přes internetové stránky automobilky hlasování o nejoblíbenější model pod heslem „Vybíráte, co vyrobí Tatra“. 

Klepněte pro větší obrázek 
Tatra 903 Fuel Cell Concept
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků