Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

JA-NE  |  12. 10. 2020 13:40

Tie male hlinnikove disky sa jej vyslovene nehodia. povodne boli nieco lepsie..

Odpovědět  |   | 
10w60  |  12. 10. 2020 13:51

Tatra ještě jezdí, Miloš už moc ne

Odpovědět  |   | 
Becher  |  12. 10. 2020 14:10

Tak,tak, toho už jen vodí za ručičku jako dementa.

Odpovědět  |   | 

Proc jako?

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
king014  |  12. 10. 2020 15:26

už ho nevodí ale vlečou, vykládat ho ze Suba není pro ochranku zrovna lehká operace, chtělo by to prezidentskej rudl a kladkostroj

Odpovědět  |   | 
Karcher Tool  |  12. 10. 2020 16:51

No bóže. Tak Zemanovi vymění Tatrovku za lafetu. Vy máte též starosti o každého obejdu.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 10. 2020 19:25

Tady se zase sešlo idiotů.

Odpovědět  |   | 
Koudelka  |  12. 10. 2020 23:54

^^ Klid, tady už nejste na rodinné sešlosti

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 10. 2020 13:55

Tady se můžou vyřvat, doma je jejich manželky sešvihají za neposlušnost bičem jako jejich vzor upocenýho a ubrečenýho Nečase

Odpovědět  |   | 
ijon  |  12. 10. 2020 14:12

Je to jistě zajímavé auto, nicméně vyrobeno v roce 1996, ABS nic, airbagy nic... Bohužel to bylo už jen takové dožívání.

Odpovědět  |   | 

Pojizdne muzeum.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
Ada je zase tady  |  12. 10. 2020 19:33

To jsou všechna vozidla se zážehovým motorem

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 10. 2020 19:38

No nazdar. Kde ty se tu bereš?

Odpovědět  |   | 

Ono to nemelo nikdy zadnou vybavu. At uz to bylo v jakemkoliv roce vyroby, tak to zaostavalo. Ale tak jako se indickemu migrantovi v zapadni evrope styska po smradu domova, tak se cechovi styska po papalasfaru a starem embecku.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  12. 10. 2020 15:36

Special měl v 80. letech klimu.

Odpovědět  |   | 
Tůma Josef  |  12. 10. 2020 19:38

To je fakt, ale i tak by mi mohla říkat pane

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  13. 10. 2020 07:44

ABS na suchu není potřeba a pan prezident je taky evidentně furt na suchu....

Odpovědět  |   | 
joe  |  13. 10. 2020 19:43

Ani bych neřekl...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 10. 2020 14:41

Dnes jazdi v pojazdnej JISke (JIS - JIP - jednotka intenzivnej starostlivosti).

Odpovědět  |   | 
VDC  |  12. 10. 2020 14:59

Okamžitě sešrotovat.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  12. 10. 2020 15:37

I s výbavou!

Odpovědět  |   | 
hugo z hor  |  12. 10. 2020 15:39

a milosem

Odpovědět  |   | 
hugo z hor  |  12. 10. 2020 15:01

T700 je pohrobkem celé té komunistické bídy ... desítky let technického dluhu, recyklování beznadějně zastaralé techniky a faceliftování typu "kočkopes"

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  12. 10. 2020 15:20

hnus.

Odpovědět  |   | 
pitomá Julča  |  12. 10. 2020 15:32

Trochu silný slovo. Spíž bich řekla, že z hovna byč neupletež. Ale snaha bila a na tu býdu to nevišlo aš tak žpatně.

Odpovědět  |   | 
joe  |  13. 10. 2020 19:44

píšeš schválně hrubky aby bylo vidět že si kunda - tos ale vůbec nemusela

Odpovědět  |   | 
brk77  |  12. 10. 2020 17:02

Jestli si někdo zakládá na tom, že má auto, kterým jezdil předseda poslanecké sněmovny, tak mi připadá divné, že tam nenechá původní dobové disky a hlavně dobou SPZ. Ty disky se snad dají sehnat a vrátit zpět, ale ta dobová SPZ už stěží. Tahle vypadá navíc hodně infantilně.

BTW, kolik z vás zná jméno současného předsedy poslanecké sněmovny, ať si ujasníme význam tohoto postu.

Odpovědět  |   | 

snad radka zná každý. Vždyt byl aji na radnici.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 10. 2020 20:39

zde je to o autech a ty petříku zatím probíráš poslaneckou sněmovnu. Přitom ve vedlejší diskusi o vodíku Lojzík čeká stále na tvoji odpověď. Slušně tě poprosil a ty stále nic...

Odpovědět  |   | 

on mě poslal e-mail a budeme to řešit přes e-mail

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 10. 2020 17:22

hele petříku, nemůžeš mi sdělit odkud jsi sebral informaci, kterou jsi vypustil v diskusi k článku:
Hyundai už má první vodíkový náklaďák. Xcient Fuel Cell bude jezdit po Švýcarsku
petr r. (petrumr)
10. 10. 2020 21:05
v praze otevřeli první veřejnou plničku na vodík.

Já jsem petříku zjistil, že žádná veřejná plnička na vodík v Praze oteřena nebyla. Je možné, že máš lepší zdroj informací. Tak mi sděl tedy adresu té veřejné plničky na vodík, já se tam zajedu podívat. Na oplátku ti sdělím jak to tam vypadá a další informace (cenu, jaká je obsluha, jak dlouho trvá plnění auta a tak...)

Odpovědět  |   | 
puk123  |  14. 10. 2020 10:15

Už tu je vysvětleno, že zrovna tou Zeman nejezdil, takže asi právě proto to je ve smyslu, že tímto typem jezdil i Zeman, dnes bohužel prezident. Něco jako, když si pořídíš staré Mini a k němu značku s variací Mr.Bean.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 10. 2020 18:38

Zato Miloš už nejezdí.

Odpovědět  |   | 
František Prosecký  |  12. 10. 2020 19:00

Kdyby vy pomlouvační dementi jste někdy v 613, nebo T 700 seděli, tak zjistíte že to bylo a troufám si říct, tedy napsat, že stále ještě je auto na úrovni. Jestli ovšem neumíte jezdit bez ABS a ještě třeba potřebujete automat, tak si neříkejte řidiči.

Odpovědět  |   | 
hugo z hor  |  12. 10. 2020 19:52

T613 bylo auto na úrovni ve srovnání se Š120 nebo žigulíkem ... T700 byla ve srovnání s dobovou konkurencí parní lokomotiva

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  12. 10. 2020 21:53

Za stejný peníze bylo Sko, ale t700 nedokázala moc konkurovat ani o generaci staršímu Sku. Na 80. léta asi hej, ale v 90. už to bylo jen takový panoptikum CZ průmyslu... zastaralé, bez inovaci...bez šancí na volném trhu.

Odpovědět  |   | 
Pomlouvačný dement  |  12. 10. 2020 22:10

Seděl, svezl a to i v Německu. Stručně: přestárlý těžko ovladatelný šrot. Už podle fotek je vidět ta zoufalost. Sednout pak do zahraničních vozů, to bylo jak v raketoplánu.

Odpovědět  |   | 
Klaus  |  13. 10. 2020 19:14

Jses zaslepenej Franto, osobni tatra 700 je prostě ubohý krám.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 10. 2020 19:03

Konstrukčně geniální a dodnes nepřekonaný stroj bez jakékoli konkurence.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  12. 10. 2020 19:09

Presne tak a navic nikdo tu genialitu nepochopil a proto nikdo nekoupil a i sama tatra fabrika mela problem vyrobit tuto genialitu a dodat na trh, proste predbehli dobu, jak zakaznickou tak technologickou.

Odpovědět  |   | 
jean  |  12. 10. 2020 19:46

Čo konkrétne bolo geniálne? Ak je to ironia, tak mám problém ju rozoznať

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 10. 2020 20:43

když je to tak geniální a dodnes nepřekonatelný a bez jakékoliv konkurence, tak proč se to nevyrábí a neprodává? Hele Zelí, hloupý jsi byl a jsi i bohužel i nadále. V ničem ses za roky neposunul ani o píď.

Odpovědět  |   | 
Beda  |  12. 10. 2020 19:38

A jezdí to na Becherovku?🤔

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  12. 10. 2020 20:40

Jediný, co tu vypitou trosku z lanskyho hospice čeká, je TAZ 1500 Black Series Final Edition...

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 10. 2020 20:48

důstojnější bude pomalý odvoz na lafetě s čestnou stráží za doprovodu hudby... nikdo nebude nic namítat, slušnost ž do konce.

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  12. 10. 2020 22:01

Ale jo. I hulvat si zaslouží slusnej funus...

Odpovědět  |   | 
Marcello Brecka  |  13. 10. 2020 02:02

Však ty taky

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  13. 10. 2020 07:59

Nesporne. Mnou se ovsem zabyvat nemusite, ja neziju z penez danovych poplatniku…

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 10. 2020 21:06

Jak tak vidím, tak Zemanovy Tatry jsou tedy minimálně 3.

Dvě stříbrné a jedna grafitová.

Protože auto s RZ AHS 28-69 (stříbrná) v galerii na fotce se Zemanem, stále existuje a není to tak dlouho, co jsem ji důkladně obhlížel. Tato má světle šedý interiér a NEMÁ popelník v palubovce.

Pak další stříbrná s RZ Zeman s popelníkem.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  13. 10. 2020 07:49

Nebude to tím, že úřad vlády měl v autoparku těch Tater několik a půjčoval je ke služebním jízdám různým vládním popř. jiným ústavním činitelům, když jejich trvale přidělený vůz musel do garáží?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 10. 2020 13:47

A proč tedy redaktor v článku píše, ze ji někdo vyměnil kola?

“Přesněji se jedná o exemplář vyhotovený v odstínu „stříbrný blesk“ a vyrobený v roce 1996, který tehdejší předseda sněmovny ČR Miloš Zeman začal používat jako svůj expres během roku 1997. Na starých fotkách najdete vůz na větších pětipaprskových kolech s širokým límcem, jež nyní nahradily o něco menší a méně nápadné disky.”

Tatra AHS má stále ty stejné disky s širokým límcem.

Odpovědět  |   | 
Klaus  |  13. 10. 2020 18:36

Podvod. Neni to Tatra po Ovarovi. Tohle je vrak kdesi z Moldávie s překlepaným vin kódem . Auto kterému podpis Zemana snižuje cenu, a ještě si tam blb dá tak dementni RZ a vlajky asi z blešiho trhu 😂😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  12. 10. 2020 21:29

Ať je to jak chce a to Zeman fakt není můj šálek čaje / s výjimkou někdy drsných bonmotů/
Tak Zeman jako jeden z mála vysokých činitelů razil zásadu "český politik v českém autě".
a drží se toho dodnes. A myslím, že v době kdy šéfoval sněmovně mu prostě octa byla malá vzhledem k jeho postavě tak se Tatra nabídla a udělali mu tento model. Technicky sice zastaralé, ale já jsem si cenil toho, že Zeman se držel toho co říkal, na rozdíl od Klause, který sice také populisticky razil stejnou zásadu, ale pak v tichosti přesedlal na Audi, protože to prý tolik nedrncalo jako Superb.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  12. 10. 2020 21:35

PS.
Když už jsme tady u toho pomlouvání politiků/ a já jsem s tím nezačal/ tak největší polistopadový auto průser s mezinárodním přesahem způsobil Havel a jeho parta rychlokvašek, když odpor ke komunistickým T613 vyjádřili jejich nahrazení Mercedesy
v Německu stíhanými Helbigy,

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  12. 10. 2020 22:02

Vy si skutečně myslíte, ze největší polistopadovej pruser byl Havlův Mercedes?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 10. 2020 08:59

psal jsem auto průser

Odpovědět  |   | 
Pomlouvačný dement  |  12. 10. 2020 22:15

Největší auto průser bylo, když Američané objednali pro ochranku Bushe červená Volva 740 gle. Pak jimi chtěli uplatit naši vládu. Jenže pak to prasklo, to se ještě kluci ušatí styděli, tak to museli prodat. Dodnes jich ještě pár jezdí po republice.

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  12. 10. 2020 22:27

Yankee go home, Volvo stay here!

Odpovědět  |   | 
Pomlouvačný dement  |  12. 10. 2020 22:32

Oprava: 740 GL

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  13. 10. 2020 07:50

Spíš jak dostal toho portugalskýho koně Daewoo. No pan Havel měl taky napito, co si budem...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  13. 10. 2020 08:10

Mercedesům to na kvalitě určitě neubralo.

Odpovědět  |   | 
Klaus  |  13. 10. 2020 18:38

Ja se mu nedivim. Tatra 700 byl uz jen nedokonalý křáp plný chyb a bez poruchy s ni nedojeli ani na konec D1.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  12. 10. 2020 21:32

Podle dobových svědectví se s tím ovšem špatně parkovalo...

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  13. 10. 2020 07:51

"...si to zkuste sám, to je auto jako kráva..."

Odpovědět  |   | 
Pavlík  |  12. 10. 2020 23:36

V letech 1995 až 2012 jsem byl vedoucím autoprovozu Parlamentu.
TATRU 700 jsem objednával, přihlašovat a vybavovat nejen popelníkem. Mohu proto tvrdit, že vychvalovaná renovovaná T 700 není původní Zemanova.Na fotkách je správně obutá na plochých diskách, i SPZ je správná. Jak napsal předešlý pisatel divím se že ji tak současně předělal. Popelník vúbec neodpovídá tomu, který tam byl ap.
Jinak Zemanovu T700 se nám nedařilo skoro za rok prodat, až jí od Parlamentu získal pan Sudek
tunelář Škody Plzeň, který ji koupil pro presidenta postsovětské asijské republiky ale nikdy za ní, ani po urgencích nezaplatil. Tak mám velké pochyby o věrohodnosti původu tohoto. Jinak mám dost historek jak o Zemanově Tatře tak
I o jiných vozech té doby.

Odpovědět  |   | 
Driver111  |  12. 10. 2020 23:49

Povidej,to by mohlo byt velice zajimave,politici me nezajimaji,ale jejich auta ano.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  13. 10. 2020 07:54

Kdybyste napsali mi a kamarádovi (byli jsme na studiích), tak bysme šli na brigádu a 300 klacků bysme vám za ten vyčouzenej obývák dali....

Odpovědět  |   | 
Klaus  |  13. 10. 2020 18:40

Přesně tak. Neni to Zemanova Tatra- je to Moldavská haitra s překlepaným vin kodem

Odpovědět  |   | 
puk123  |  14. 10. 2020 10:20

Jak víte, že má překlepaný VIN?

Odpovědět  |   | 
epidem  |  13. 10. 2020 02:51

Ta fotka, kde vedle té T700 stojí soudobá Audi A8 mluví za vše. Tatra je určitě zajímavá z pohledu nadšence a patriota, ale jinak ve všech ohledech beznadějně zaostalá...

Odpovědět  |   | 
All  |  13. 10. 2020 11:13

Nejedná se o Zemanovu Tatru T700 už jen dle fotek které zde zveřejňují. Zaměřte se na detail zadní části vozu kde nejsou u zadního skla boční ploutve a víko kufru je bez křídla. Toto je první úprava Tatry T613 provedené anglickým dizajnérem. Poté došlo k druhé úpravě vozu, kdy se vrátily do zadního okna po obou stranách skla ploutve a došlo k úpravě víka kufru jiné žebrování pro chlazení a zabudované křídlo místo v prostřední části víka vyboulení. V druhém důležitém detailu je interiér. Zeman nemá vozidlo ve světlé kůži, ale šedém textilu alcantara. Tatru T700 měl Zeman s ploutvemi až později od roku 1998 šedá. Tatra mohla mít velice velkou výbavu, ale těchto vozidel bylo málo. Můj otec vlastnil T613 special. 4 místný vůz, takto i tipování v TP. Auto mělo 4 pásu, né 5, kdy uprostřed zadní lavice je bar na alkohol ze stolkem z pravého světlého dřeva a držáky skleniček. Láhev a skleničky mají bar na uschování místo loketní opěrku v opěradle. El. okna 4x zadní rolety skla el. Boční rolety zadních dveří ručně ovládané. Na opěradle sedadla spolujezdce dřevěný stolek opět z pravého dreva. Nezávislé topení s přídavným benzínovým topením což mají všechny T613. Centrální zamykání v klíči bez dálky. Klimatizace 2x, přední klíma pro přední sedadla ovládána od řidiče druhá klimatizace nezávislá kompletně druhý klíma okruh samostatný na zadní sedadla ovládána ze zadní řady sedadel. Tedy 2x klíma kompresovat. Přední sedadla vyhřívána dvě polohy. SPZ naší Tatry AR-60-29, když jí táta prodal v roce 1995, tak jsem to jako malí 12-ti letý kluk obrečel. Měl jsem jí moc rád. Koupil jí v roce 1990 auto bylo z roku 1988. Bohužel ještě ten rok jí noví majitel totálně zbořil a pár let nabourána stála odstavena v Praze Palmovka areál Kunradka dnes areál MP hl.m. Prahy. Než jí vyšetřovali. Barva vozu byla bílo růžová hodně zvláštní barva. Interiér látkoví modrý včetně stropnice. Pár fotek máme dochovaných v rodinném albu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 10. 2020 11:29

T700 je ukázka jak z automobilky, která na začátku patřila k těm, které udávaly trendy, udělalo plánované hospodářství automobilku, která byla na svém konci 20let za konkurencí. Strašný.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  14. 10. 2020 13:59

nemyslim, ze to bola chyba planovaneo hospodarstva. Skor chyba konstrukterov, ze nedokazali za 20 rkov vyroby skonstruovat nic nove.
Prekvapuje ma, ze im to nevadilo. Ved Svet motorv videli - a mohli vidiet, kam sa dostava konkurencia.
a este viac ma prekvapuje, ze ich seftsvo nechalo. Mali ich vydrbat na urad prace, ked sa im nechcelo robit.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  14. 10. 2020 14:25

Slova Znalce.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  17. 10. 2020 21:39

Milý znalče, jistě znáš, jak fungovaly státní podniky. Soudruzi schůzovali a schůzovali, dokud všechno neproschůzovali. A na požadavky z konstrukce/výroby házeli u toho boba a bobka...

Odpovědět  |   | 
Klaus  |  13. 10. 2020 18:29

Až na to, že toto není Zemanova Tatrovka 😂😂😂😂😂

Odpovědět  |   | 

a co když se majitel jmenuje zeman?

Odpovědět  |   | 
puk123  |  14. 10. 2020 10:26

Pak bude více Zemanova než ta, co jenom vozila Zemana.

Odpovědět  |   | 
Klaus  |  16. 10. 2020 12:52

Jenže tohle je podobný charakter ale nejmenuje se tak.

Odpovědět  |   | 
Pavlík  |  15. 10. 2020 01:22

Ještě k tomu, zda je T 700 po Zemanovi. Když se ten rádoby veteránista chlubí původem měl by si cenit i originál TP. Když jsem přihlašovat na Parlament tuhle Tatru, vybrali jsme pro ní exkluzivní SPZ. Když Zeman první den SPZ uviděl musel jsem ji hned vyměnit za běžnou. V TP byla přepsána po dvou dnech z důvodu ztráty. To je
asi taky rarita. Táta byla 4 místná
a místo baru ksmeza přeními sedadly museli přímo to ať televizi
s videem aby řidiči mohli nahrávat
zprávy, což byl v té době problém, protože nebyl digitální signál.
V bývalém stranické podniku v Praze na Kunradce byly zaparkování všechny vládní vozy a Tatry speciál, které byly vybavování západními doplňky se tam po revoluci prodávali do 20 000 Kčs.
Doprodávali se tam i nové T 613
Které byli tehdy levnější než vybavený Favorit. Bohužel jsem žádnou nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Klaus  |  16. 10. 2020 07:56

To on nemuze vedet protoze tahle tatra prijela z Moldávie. Predpokladam ze cesky tp uz davno nemela..

Odpovědět  |   | 
Pavlík  |  15. 10. 2020 01:25

Omlouvám se že tam mám chyby.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

dnes | Vladimír Kadera
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord