Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

89 komentářů

pepa novak
31. prosince • 7:20

Pěkně se vyjadřujete o Vašíkovi co už je belzebuba !

jan vlk
30. prosince • 18:18

Toho auta je mi líto,že v něm jezdí ta svině a debil Zeman.

Libor Libecajt
7. prosince • 14:19

Poznal jsem jednoho fandu do Tatry. Vlastní dvě T700. Svezl jsem se v ní. Byl jsem doslova
v "jiříkově vidění". Je to nadčasové auto, na cestě neupravené, samý hrbol a díra, se to auto
jen vznášelo. Vzduchem chlazený motor a hodně dobře odhlučněné. Pravda, v porovnání s dneškem v akceleraci dost zaostává, ale to pohodlí, úžasné. Dělená klimatizace. V porovnání s auty o 20 let mladšími zážitek z jízdy vůbec nekulhá. Za mě, velká škoda že se už nevyrábí. Samozřejmě dnes by Tatra byla o level výš.

Tomáš
24. října • 12:52

Takže ty tolik diskutované disky o kterých je pomalu celý článek jsou pokaždé jiné protože i auto je to jiné 😁

Tomáš
24. října • 12:49

Celkově to nějak nesedí. Ta stříbrná Tatra je na nových a starých fotkách každá jiná... Nové fotky jsou původní první "generace" se zapuštěným zadním sklem, na původních je druhá grverace s bachratou zádi a sklem co kopíruje zadní boky....

Pavlík
15. října • 1:25

Omlouvám se že tam mám chyby.

Pavlík
15. října • 1:22

Ještě k tomu, zda je T 700 po Zemanovi. Když se ten rádoby veteránista chlubí původem měl by si cenit i originál TP. Když jsem přihlašovat na Parlament tuhle Tatru, vybrali jsme pro ní exkluzivní SPZ. Když Zeman první den SPZ uviděl musel jsem ji hned vyměnit za běžnou. V TP byla přepsána po dvou dnech z důvodu ztráty. To je
asi taky rarita. Táta byla 4 místná
a místo baru ksmeza přeními sedadly museli přímo to ať televizi
s videem aby řidiči mohli nahrávat
zprávy, což byl v té době problém, protože nebyl digitální signál.
V bývalém stranické podniku v Praze na Kunradce byly zaparkování všechny vládní vozy a Tatry speciál, které byly vybavování západními doplňky se tam po revoluci prodávali do 20 000 Kčs.
Doprodávali se tam i nové T 613
Které byli tehdy levnější než vybavený Favorit. Bohužel jsem žádnou nekoupil.

Klaus
16. října • 7:56

To on nemuze vedet protoze tahle tatra prijela z Moldávie. Predpokladam ze cesky tp uz davno nemela..

Klaus
13. října • 18:29

Až na to, že toto není Zemanova Tatrovka 😂😂😂😂😂

petr r. (petrumr)
13. října • 19:19

a co když se majitel jmenuje zeman?

puk123
14. října • 10:26

Pak bude více Zemanova než ta, co jenom vozila Zemana.B-]

Klaus
16. října • 12:52

Jenže tohle je podobný charakter ale nejmenuje se tak.

JK
13. října • 11:29

T700 je ukázka jak z automobilky, která na začátku patřila k těm, které udávaly trendy, udělalo plánované hospodářství automobilku, která byla na svém konci 20let za konkurencí. Strašný.

Znalec
14. října • 13:59

nemyslim, ze to bola chyba planovaneo hospodarstva. Skor chyba konstrukterov, ze nedokazali za 20 rkov vyroby skonstruovat nic nove.
Prekvapuje ma, ze im to nevadilo. Ved Svet motorv videli - a mohli vidiet, kam sa dostava konkurencia.
a este viac ma prekvapuje, ze ich seftsvo nechalo. Mali ich vydrbat na urad prace, ked sa im nechcelo robit.

Holeček
7. června • 10:50

O výrobě aut za socialismu mnoho nevím, ale o vývoji, schvalování a následné výrobě takové blbosti jako je kazetový magnetofon z Tesly Přelouč bych mohl napsat román. Na začátku návrh za který by se nemuseli stydět ani Japonci. Na konci, po mnoha a mnoha kolech schvalování doslova kdekým a neustálého přepracovávání, výsledek - Tesla K10.
Ne, nemyslím si že jsme měli špatné mozky, špatné konstruktéry, ale "plánované hospodářství" semlelo kdeco a kdekoho. Tedy, čest několika málo výjimkám.

Lord Owl
17. října • 21:39

Milý znalče, jistě znáš, jak fungovaly státní podniky. Soudruzi schůzovali a schůzovali, dokud všechno neproschůzovali. A na požadavky z konstrukce/výroby házeli u toho boba a bobka...

puk123
14. října • 14:25

Slova Znalce.:-D

All
13. října • 11:13

Nejedná se o Zemanovu Tatru T700 už jen dle fotek které zde zveřejňují. Zaměřte se na detail zadní části vozu kde nejsou u zadního skla boční ploutve a víko kufru je bez křídla. Toto je první úprava Tatry T613 provedené anglickým dizajnérem. Poté došlo k druhé úpravě vozu, kdy se vrátily do zadního okna po obou stranách skla ploutve a došlo k úpravě víka kufru jiné žebrování pro chlazení a zabudované křídlo místo v prostřední části víka vyboulení. V druhém důležitém detailu je interiér. Zeman nemá vozidlo ve světlé kůži, ale šedém textilu alcantara. Tatru T700 měl Zeman s ploutvemi až později od roku 1998 šedá. Tatra mohla mít velice velkou výbavu, ale těchto vozidel bylo málo. Můj otec vlastnil T613 special. 4 místný vůz, takto i tipování v TP. Auto mělo 4 pásu, né 5, kdy uprostřed zadní lavice je bar na alkohol ze stolkem z pravého světlého dřeva a držáky skleniček. Láhev a skleničky mají bar na uschování místo loketní opěrku v opěradle. El. okna 4x zadní rolety skla el. Boční rolety zadních dveří ručně ovládané. Na opěradle sedadla spolujezdce dřevěný stolek opět z pravého dreva. Nezávislé topení s přídavným benzínovým topením což mají všechny T613. Centrální zamykání v klíči bez dálky. Klimatizace 2x, přední klíma pro přední sedadla ovládána od řidiče druhá klimatizace nezávislá kompletně druhý klíma okruh samostatný na zadní sedadla ovládána ze zadní řady sedadel. Tedy 2x klíma kompresovat. Přední sedadla vyhřívána dvě polohy. SPZ naší Tatry AR-60-29, když jí táta prodal v roce 1995, tak jsem to jako malí 12-ti letý kluk obrečel. Měl jsem jí moc rád. Koupil jí v roce 1990 auto bylo z roku 1988. Bohužel ještě ten rok jí noví majitel totálně zbořil a pár let nabourána stála odstavena v Praze Palmovka areál Kunradka dnes areál MP hl.m. Prahy. Než jí vyšetřovali. Barva vozu byla bílo růžová hodně zvláštní barva. Interiér látkoví modrý včetně stropnice. Pár fotek máme dochovaných v rodinném albu.

eMBébé
26. prosince • 21:10

Nejdřív byla T700 se zadkem T613 (s ploutvema po bocích zadního okna), až poté jako typ T700 M97 se zadkem od akademického sochaře Jiřího Španihela. Já osobně preferuji ten první zadek, akademik Jirka ten zadek pokazil...

epidem
13. října • 2:51

Ta fotka, kde vedle té T700 stojí soudobá Audi A8 mluví za vše. Tatra je určitě zajímavá z pohledu nadšence a patriota, ale jinak ve všech ohledech beznadějně zaostalá...

Pavlík
12. října • 23:36

V letech 1995 až 2012 jsem byl vedoucím autoprovozu Parlamentu.
TATRU 700 jsem objednával, přihlašovat a vybavovat nejen popelníkem. Mohu proto tvrdit, že vychvalovaná renovovaná T 700 není původní Zemanova.Na fotkách je správně obutá na plochých diskách, i SPZ je správná. Jak napsal předešlý pisatel divím se že ji tak současně předělal. Popelník vúbec neodpovídá tomu, který tam byl ap.
Jinak Zemanovu T700 se nám nedařilo skoro za rok prodat, až jí od Parlamentu získal pan Sudek
tunelář Škody Plzeň, který ji koupil pro presidenta postsovětské asijské republiky ale nikdy za ní, ani po urgencích nezaplatil. Tak mám velké pochyby o věrohodnosti původu tohoto. Jinak mám dost historek jak o Zemanově Tatře tak
I o jiných vozech té doby.

Klaus
13. října • 18:40

Přesně tak. Neni to Zemanova Tatra- je to Moldavská haitra s překlepaným vin kodem

puk123
14. října • 10:20

Jak víte, že má překlepaný VIN?

Lord Owl
13. října • 7:54

Kdybyste napsali mi a kamarádovi (byli jsme na studiích), tak bysme šli na brigádu a 300 klacků bysme vám za ten vyčouzenej obývák dali....

Driver111
12. října • 23:49

Povidej,to by mohlo byt velice zajimave,politici me nezajimaji,ale jejich auta ano.

Tommy
12. října • 21:32

Podle dobových svědectví se s tím ovšem špatně parkovalo...:-Dhttps://www.youtube.com/watch...

Lord Owl
13. října • 7:51

"...si to zkuste sám, to je auto jako kráva..." B-]

Jyrka Syrka
12. října • 21:29

Ať je to jak chce a to Zeman fakt není můj šálek čaje / s výjimkou někdy drsných bonmotů/
Tak Zeman jako jeden z mála vysokých činitelů razil zásadu "český politik v českém autě".
a drží se toho dodnes. A myslím, že v době kdy šéfoval sněmovně mu prostě octa byla malá vzhledem k jeho postavě tak se Tatra nabídla a udělali mu tento model. Technicky sice zastaralé, ale já jsem si cenil toho, že Zeman se držel toho co říkal, na rozdíl od Klause, který sice také populisticky razil stejnou zásadu, ale pak v tichosti přesedlal na Audi, protože to prý tolik nedrncalo jako Superb.

Jyrka Syrka
12. října • 21:35

PS.
Když už jsme tady u toho pomlouvání politiků/ a já jsem s tím nezačal/ tak největší polistopadový auto průser s mezinárodním přesahem způsobil Havel a jeho parta rychlokvašek, když odpor ke komunistickým T613 vyjádřili jejich nahrazení Mercedesy
v Německu stíhanými Helbigy,

Klaus
13. října • 18:38

Ja se mu nedivim. Tatra 700 byl uz jen nedokonalý křáp plný chyb a bez poruchy s ni nedojeli ani na konec D1.

puk123
13. října • 8:10

Mercedesům to na kvalitě určitě neubralo.

Lord Owl
13. října • 7:50

Spíš jak dostal toho portugalskýho koně Daewoo. No pan Havel měl taky napito, co si budem...

Pomlouvačný dement
12. října • 22:15

Největší auto průser bylo, když Američané objednali pro ochranku Bushe červená Volva 740 gle. Pak jimi chtěli uplatit naši vládu. Jenže pak to prasklo, to se ještě kluci ušatí styděli, tak to museli prodat. Dodnes jich ještě pár jezdí po republice.

Dr.Iver
12. října • 22:27

Yankee go home, Volvo stay here!

Pomlouvačný dement
12. října • 22:32

Oprava: 740 GL

Dr.Iver
12. října • 22:02

Vy si skutečně myslíte, ze největší polistopadovej pruser byl Havlův Mercedes?

Jyrka Syrka
13. října • 8:59

psal jsem auto průser;-)

Toper
12. října • 21:06

Jak tak vidím, tak Zemanovy Tatry jsou tedy minimálně 3. Dvě stříbrné a jedna grafitová. Protože auto s RZ AHS 28-69 (stříbrná) v galerii na fotce se Zemanem, stále existuje a není to tak dlouho, co jsem ji důkladně obhlížel. Tato má světle šedý interiér a NEMÁ popelník v palubovce. Pak další stříbrná s RZ Zeman s popelníkem.

Lord Owl
13. října • 7:49

Nebude to tím, že úřad vlády měl v autoparku těch Tater několik a půjčoval je ke služebním jízdám různým vládním popř. jiným ústavním činitelům, když jejich trvale přidělený vůz musel do garáží?

Toper
13. října • 13:47

A proč tedy redaktor v článku píše, ze ji někdo vyměnil kola?“Přesněji se jedná o exemplář vyhotovený v odstínu „stříbrný blesk“ a vyrobený v roce 1996, který tehdejší předseda sněmovny ČR Miloš Zeman začal používat jako svůj expres během roku 1997. Na starých fotkách najdete vůz na větších pětipaprskových kolech s širokým límcem, jež nyní nahradily o něco menší a méně nápadné disky.”Tatra AHS má stále ty stejné disky s širokým límcem.

Klaus
13. října • 18:36

Podvod. Neni to Tatra po Ovarovi. Tohle je vrak kdesi z Moldávie s překlepaným vin kódem . Auto kterému podpis Zemana snižuje cenu, a ještě si tam blb dá tak dementni RZ a vlajky asi z blešiho trhu 😂😂😂😂

Dr.Iver
12. října • 20:40

Jediný, co tu vypitou trosku z lanskyho hospice čeká, je TAZ 1500 Black Series Final Edition...

.
12. října • 20:48

důstojnější bude pomalý odvoz na lafetě s čestnou stráží za doprovodu hudby... nikdo nebude nic namítat, slušnost ž do konce.

Dr.Iver
12. října • 22:01

Ale jo. I hulvat si zaslouží slusnej funus...

Marcello Brecka
13. října • 2:02

Však ty taky

Dr.Iver
13. října • 7:59

Nesporne. Mnou se ovsem zabyvat nemusite, ja neziju z penez danovych poplatniku…

Beda
12. října • 19:38

A jezdí to na Becherovku?🤔

Zelí
12. října • 19:03

Konstrukčně geniální a dodnes nepřekonaný stroj bez jakékoli konkurence.

.
12. října • 20:43

když je to tak geniální a dodnes nepřekonatelný a bez jakékoliv konkurence, tak proč se to nevyrábí a neprodává? Hele Zelí, hloupý jsi byl a jsi i bohužel i nadále. V ničem ses za roky neposunul ani o píď.

jean
12. října • 19:46

Čo konkrétne bolo geniálne? Ak je to ironia, tak mám problém ju rozoznať

Eurohujer
12. října • 19:09

Presne tak a navic nikdo tu genialitu nepochopil a proto nikdo nekoupil a i sama tatra fabrika mela problem vyrobit tuto genialitu a dodat na trh, proste predbehli dobu, jak zakaznickou tak technologickou.

František Prosecký
12. října • 19:00

Kdyby vy pomlouvační dementi jste někdy v 613, nebo T 700 seděli, tak zjistíte že to bylo a troufám si říct, tedy napsat, že stále ještě je auto na úrovni. Jestli ovšem neumíte jezdit bez ABS a ještě třeba potřebujete automat, tak si neříkejte řidiči.

Klaus
13. října • 19:14

Jses zaslepenej Franto, osobni tatra 700 je prostě ubohý krám.

Pomlouvačný dement
12. října • 22:10

Seděl, svezl a to i v Německu. Stručně: přestárlý těžko ovladatelný šrot. Už podle fotek je vidět ta zoufalost. Sednout pak do zahraničních vozů, to bylo jak v raketoplánu.

Pikus
12. října • 21:53

Za stejný peníze bylo Sko, ale t700 nedokázala moc konkurovat ani o generaci staršímu Sku. Na 80. léta asi hej, ale v 90. už to bylo jen takový panoptikum CZ průmyslu... zastaralé, bez inovaci...bez šancí na volném trhu.

hugo z hor
12. října • 19:52

T613 bylo auto na úrovni ve srovnání se Š120 nebo žigulíkem ... T700 byla ve srovnání s dobovou konkurencí parní lokomotiva

MM
12. října • 18:38

Zato Miloš už nejezdí.

brk77
12. října • 17:02

Jestli si někdo zakládá na tom, že má auto, kterým jezdil předseda poslanecké sněmovny, tak mi připadá divné, že tam nenechá původní dobové disky a hlavně dobou SPZ. Ty disky se snad dají sehnat a vrátit zpět, ale ta dobová SPZ už stěží. Tahle vypadá navíc hodně infantilně. BTW, kolik z vás zná jméno současného předsedy poslanecké sněmovny, ať si ujasníme význam tohoto postu.

puk123
14. října • 10:15

Už tu je vysvětleno, že zrovna tou Zeman nejezdil, takže asi právě proto to je ve smyslu, že tímto typem jezdil i Zeman, dnes bohužel prezident. Něco jako, když si pořídíš staré Mini a k němu značku s variací Mr.Bean.

petr r. (petrumr)
12. října • 18:12

snad radka zná každý. Vždyt byl aji na radnici.

.
12. října • 20:39

zde je to o autech a ty petříku zatím probíráš poslaneckou sněmovnu. Přitom ve vedlejší diskusi o vodíku Lojzík čeká stále na tvoji odpověď. Slušně tě poprosil a ty stále nic...

petr r. (petrumr)
12. října • 21:25

on mě poslal e-mail a budeme to řešit přes e-mail

.
13. října • 17:22

hele petříku, nemůžeš mi sdělit odkud jsi sebral informaci, kterou jsi vypustil v diskusi k článku:
Hyundai už má první vodíkový náklaďák. Xcient Fuel Cell bude jezdit po Švýcarsku
petr r. (petrumr)
10. 10. 2020 21:05
v praze otevřeli první veřejnou plničku na vodík.Já jsem petříku zjistil, že žádná veřejná plnička na vodík v Praze oteřena nebyla. Je možné, že máš lepší zdroj informací. Tak mi sděl tedy adresu té veřejné plničky na vodík, já se tam zajedu podívat. Na oplátku ti sdělím jak to tam vypadá a další informace (cenu, jaká je obsluha, jak dlouho trvá plnění auta a tak...)

kolkyno
12. října • 15:20

hnus.

pitomá Julča
12. října • 15:32

Trochu silný slovo. Spíž bich řekla, že z hovna byč neupletež. Ale snaha bila a na tu býdu to nevišlo aš tak žpatně.

joe
13. října • 19:44

píšeš schválně hrubky aby bylo vidět že si kunda - tos ale vůbec nemusela B-]

hugo z hor
12. října • 15:01

T700 je pohrobkem celé té komunistické bídy ... desítky let technického dluhu, recyklování beznadějně zastaralé techniky a faceliftování typu "kočkopes"

VDC
12. října • 14:59

Okamžitě sešrotovat.

puk123
12. října • 15:37

I s výbavou!

hugo z hor
12. října • 15:39

a milosem

Joe Doe
12. října • 14:41

Dnes jazdi v pojazdnej JISke (JIS - JIP - jednotka intenzivnej starostlivosti).

ijon
12. října • 14:12

Je to jistě zajímavé auto, nicméně vyrobeno v roce 1996, ABS nic, airbagy nic... Bohužel to bylo už jen takové dožívání.

Lord Owl
13. října • 7:44

ABS na suchu není potřeba a pan prezident je taky evidentně furt na suchu....

joe
13. října • 19:43

Ani bych neřekl...:-P

Tůma Josef
12. října • 19:38

To je fakt, ale i tak by mi mohla říkat pane :-)

Axel Toronto (xax41)
12. října • 14:34

Ono to nemelo nikdy zadnou vybavu. At uz to bylo v jakemkoliv roce vyroby, tak to zaostavalo. Ale tak jako se indickemu migrantovi v zapadni evrope styska po smradu domova, tak se cechovi styska po papalasfaru a starem embecku.

puk123
12. října • 15:36

Special měl v 80. letech klimu.

Axel Toronto (xax41)
12. října • 14:29

Pojizdne muzeum.

Ada je zase tady
12. října • 19:33

To jsou všechna vozidla se zážehovým motorem

.
12. října • 19:38

No nazdar. Kde ty se tu bereš?

JA-NE
12. října • 13:40

Tie male hlinnikove disky sa jej vyslovene nehodia. povodne boli nieco lepsie..

10w60
12. října • 13:51

Tatra ještě jezdí, Miloš už moc ne :-D

Becher
12. října • 14:10

Tak,tak, toho už jen vodí za ručičku jako dementa.

king014
12. října • 15:26

už ho nevodí ale vlečou, vykládat ho ze Suba není pro ochranku zrovna lehká operace, chtělo by to prezidentskej rudl a kladkostroj

.
12. října • 19:25

Tady se zase sešlo idiotů. :-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
13. října • 13:55

Tady se můžou vyřvat, doma je jejich manželky sešvihají za neposlušnost bičem jako jejich vzor upocenýho a ubrečenýho Nečase :-D:-D:-D

Koudelka
12. října • 23:54

^^ Klid, tady už nejste na rodinné sešlosti

Karcher Tool
12. října • 16:51

No bóže. Tak Zemanovi vymění Tatrovku za lafetu. Vy máte též starosti o každého obejdu.

Axel Toronto (xax41)
12. října • 14:28

Proc jako?

Doporučujeme

Články odjinud