Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

36 komentářů

Ne321
3. března • 20:55

Ta zachranarska Tatra byla i jinak bizar. Pamatuji se jak se s ni komunisti vytahovali v dobovem SM jaky je to zazrak socialisticke techniky. Pak jsem ji po letech videl nazivo na nejakem srazu zachranarskym veteranu a bylo to fakt peklo. Tu vestavbu jim delal nejaky neprilis zrucny truhlar evidentne na kolene a vypadala provedenim jak hobisticka samo domo uprava kombiku na kempove auto. :-)

Rosťa
2. března • 21:30

Wikipedie - Tatra 623 byl dvoumístný automobil s motorem vzadu, vyvinutý pro rychlou asistenci na závodech i v běžném provozu. Nejprve vznikala přestavbou vozidel Tatra 613-2 záchranářskou organizací AMK Narex (od 1992 Narimex). Tatra k této přestavbě připravila základní dokumentaci a nechala vůz 623 schválit, přestavby poté probíhaly v servisu Tatry a většinou ve spolupráci s Narexem nebo Kovoslužbou. V roce 1984 již AMK Narex disponoval šesti těmito vozy.

Honza
29. února • 12:54

To jsem jediný, kdo si myslí, že si za to Japonec mohl úplně sám? Vidí jedoucí auto, kterému utíká z cesty a najednou se z ničeho nic rozeběhne zpátky před auto. Řidič Tatrovky dle mého názoru nic takového čekat nemohl.

Radom
29. února • 22:59

Přesně

Honza
29. února • 7:48

Nevím o čem to tu mluvíte?..při/po nehodě kdy pilot opustí monopost nemá již na trati co dělat (a to i v roce 1995) od toho tam jsou již traťový maršálové kteří jsou školení, jak se zde v takových to momentech pohybovat!! A dobře vědí že se může nahle zjevit medicalcar.Jsou na to připraveni, tady to bylo o fous, ale maršál se vyhl... Pranýřujete tu řidiče Medical caru, kterému vběhl pod kola pilot který tam už dávno neměl být, zajímalo by mě, vy chytráci, kdo z vás by v té vteřině stačil zastavit. Řešíte tu věci co vůbec nemaji nic společného se závodem F1 v samotném režimu závodu!..
😁Česká klasika většiny diskusí, čím méně tomu rozumím, tím více potřebuji to kritizovat, nebo házet špínu byť zcestně..😁 a končí to vykoupenou moukou a těstovinami v supermarketech!!😂😂

Marcel Kutálek
29. února • 3:21

Nebyla to Tatra upravena v narexu, ale od Metalexu.
Možná to dělali nářadím z narexu. 😃😃😃

petr r. (petrumr)
29. února • 8:49

nemáš pravdu, kolik je ti let?

A.R.
28. února • 16:23

Opravdu je to napsané v duchu dnešní korektní=falešné doby. Dnes se totiž žádá, aby se co nejvíce pomlouvaly naše výrobky z doby minulé. Ještě větší idiot, než je autor tohoto článku a řidič Tatry byl j japonský závodník, který skočil přímo před Tatru. Bylo úplně fuk jestli by to byla Tatra, Mercedes,Rolls Royce,nebo třeba Ferrari. Chyba byla v řidiči a jezdciF1, který asi chtěl spáchat harakiri.

lkqsud87
29. února • 0:57

A misto toho vykonal jen ubohe tatrakiri. 3-[

Josef
28. února • 12:38

Který blbec tohle napsal kdyz o tom vubec nic nevi.At si nejdřív zjistí fakta a pak píše blbec.Docela rád bych ho osobně poznal potomce. Jsem bývalý člen narexu.

Husák
2. března • 9:23

Až si zas příště budeš vymejšlet, že seš něčeho člen, zjisti si nejdřív co ta tvoje "bejvalá" firma dělala, troubo. Narex neměl s upravenejma Tatrovkama vůbec nic společnýho.

Rosťa
3. března • 10:00

Wikipedie - Tatra 623 byl dvoumístný automobil s motorem vzadu, vyvinutý pro rychlou asistenci na závodech i v běžném provozu. Nejprve vznikala přestavbou vozidel Tatra 613-2 záchranářskou organizací AMK Narex (od 1992 Narimex). Tatra k této přestavbě připravila základní dokumentaci a nechala vůz 623 schválit, přestavby poté probíhaly v servisu Tatry a většinou ve spolupráci s Narexem nebo Kovoslužbou. V roce 1984 již AMK Narex disponoval šesti těmito vozy.

petr r. (petrumr)
29. února • 8:45

pepane a byls v pečkách? Na vojně jsme tam dělali vlečku a byl tam nějaký den s automotoklubem, v tom týdnu proletěla naše lokotka až na přejezd a já jsem musel odejet.:-(

palecniq
28. února • 15:30

No jo, ale Narex taky delal vrtacky. ... I kdyz je fakt, ze ridic te Tatry to tedy zvrtal dobre.

bzzz
28. února • 16:24

Nevim, jestli takove situace byly nejak osetreny postupy, pripadne lidi a jezdci instruovani, nicmene do Tatry si nabehl i jeden z poradatelu, takze buh vi, jak to bylo.

Fantomas
28. února • 10:10

Kurňa nemohl za to Babiš nebo komunisti?

petr r. (petrumr)
29. února • 8:35

komunisti za to mohli, babiš ne, on možná dovezl ten materiál na ty synchrony, nákladní tatra takové štestí neměla, tak řidič na té trávě aspon poedřaedil, když komouši neměli na abs.

ADS
28. února • 12:04

Možná to byl ovíněný Ha... anebo že by křesťan a abstinent Kalo...
To už se asi nikdo nedoví.

fikusek
28. února • 11:02

Mohl za to komunista Babiš.B-]

eMKejx
28. února • 9:02

mozu byt radi ze to bola tatra, byt tam o rok skor C36amg tak este dnes su flaky na hungaroringu. ono ta tatra po tej trave klzala ako na lade :-D

petr r. (petrumr)
29. února • 8:32

bez abs a posilovače řízení. řidič poslouchal osmiválec a ta dlouhá kapota taky měla svoje.

Dave
15. října • 15:41

Pokud se nemýlím, Tatra 613 měla posilovač řízení už někdy od druhé série a ABS bylo dodáváno za příplatek od třetí série. Předpokládám, že v roce 1996 tahle záchranářská Tatra měla obojí.

HoSt
28. února • 8:42

A nebyla to spíše vina řidiče Tarry? Pořád píšete Tatra udělal to či ono, ale to ji nikdo neřídíl? Že by už tehdy byla Tatra s autonomním řízením? :-/

Nornik
28. února • 9:50

A co teprve takove vlaky... Skoro kazdy tyden je clanek o tom jak si vlak vyhled nejakeho chudaka na prejezdu ci jen tak prebihajiciho koleje a schvalne ho srazil!

Xixao
28. února • 8:56

Hele to je jak ten nakladak v nemecku, kvuli kteremu tam maji betonove zaterasy. Proste to auta sama od sebe delaji.

Skeptik
28. února • 8:23

Tohle je přesně ukázka mentality řidičů celé východní Evropy (včetně nás), já jedu a chodec si má dát pozor.

Honza
29. února • 7:52

I vám je určen příspěvek od Honza.

zpewaczeq prudic
28. února • 15:24

"A na prechodu pro chodce drti Tatra duchodce ..." Pilot F1 jen jeste netusil, ze je duchodce ... ;-)

Rata
28. února • 12:21

Podle se soudím tebe? Dobře ses odkopal.

Skeptik
28. února • 15:59

Tvůj příspěvek je nelogický, Mpolane.

Xixao
28. února • 8:55

ale tak to je, pokud nejsi superman. Dnes a dene vidim chodce cucici do tlf aniz by se rozhledli ci mamy co vjedou s kocarkem do silnice, protoze teprv pak vidi pres auto.Sveho casu dokonce nekdo naznacil, ze chodec ma absolutni prednost. A hadej, co mnoho lidi zjistilo....

JirkaK
28. února • 21:41

Zjistilo se přesně to, co všude jinde v Evropě. Už na konci šedesátých let v Německu a dalších západních zemích byla zavedena přednost chodců na přechodech - a co se stalo? Počet mrtvých a zraněných na přechodech výrazně stoupl. Po této zkušenosti, když u nás vznikala "Vyhláška 100" v půlce 70. let, v ní nebyla přednost chodců v této podobě. Až relativně nedávno byla zavedena úprava okopírovaná ze západních zemí a co se stalo? Chodci, navíc pod vlivem mediální masáže o "absolutní přednosti chodců na přechodech" začali skákat bez rozmyslu před jedoucí auta a počet mrtvých a zraněných stoupl.... Ale to neva, hlavně že jsme se opět vyrovnali "západu" a "odborníci" a "experti" na BEzpečnost SIlničního Provozu měli kšeft.

Joe Doe
28. února • 11:38

Dnes rano zastavil Mercedes pred prechodom chodcovi (auto v pravom pruhu, chodec na stredovom ostrovceku).Jav 1
Par aut za Mercedesom zacalo v MOMENTE trubit.Jav 2
Nejaky kkt v lavom pruhu chodca nezaregistroval, stojace auta pred prechodom neriesil, a presiel chudakovi par cm za patami.Jav 3
Ti kreteni za Mercedesom trubili az kym sa Mercedes nepohol - takze vobec netusili, preco asi stoji nejaku auto pred prechodom pre chodcov.Cele 'zdrzanie' bolo cca 6 sekund a vodic Mercedesu si to 'uzil' len preto, lebo urobil to, co mu kaze zakon. Umoznit chodcovi s jasmym umyslom prejst cez cestu na prechode pre chodcov.

bzzz
28. února • 16:04

Asi te minusuji ti troubici troubove a ten pospichajici kkt ;-)

petr r. (petrumr)
29. února • 8:29

já pouštím v práci taky každýho a ve špíglách si vychutnávám ty spěchače. :-D

Skeptik
28. února • 9:42

Píši ohledně chování ze strany řidičů. Člověk u přechodu, automaticky brzdím. Je to v předpisech silničního provozu. Ne, zdejší supermani dělají, že tě nevidí, pohledy naschvál jinam. To co si dovolí za nebezpečné situace vůči chodcům zde, za to by jim v některých zemím brali řidičáky. Další specialita je valit to 60 a projet chodci těsně za nohama. Takovou debilitu nepochopím. A právě výsledkem tohoto retardovaného myšlení je sražený závodník.

Doporučujeme

Články odjinud