Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Skeptik  |  28. 02. 2020 08:23

Tohle je přesně ukázka mentality řidičů celé východní Evropy (včetně nás), já jedu a chodec si má dát pozor.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  28. 02. 2020 08:55

ale tak to je, pokud nejsi superman. Dnes a dene vidim chodce cucici do tlf aniz by se rozhledli ci mamy co vjedou s kocarkem do silnice, protoze teprv pak vidi pres auto.

Sveho casu dokonce nekdo naznacil, ze chodec ma absolutni prednost. A hadej, co mnoho lidi zjistilo....

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  28. 02. 2020 09:42

Píši ohledně chování ze strany řidičů. Člověk u přechodu, automaticky brzdím. Je to v předpisech silničního provozu. Ne, zdejší supermani dělají, že tě nevidí, pohledy naschvál jinam. To co si dovolí za nebezpečné situace vůči chodcům zde, za to by jim v některých zemím brali řidičáky. Další specialita je valit to 60 a projet chodci těsně za nohama. Takovou debilitu nepochopím. A právě výsledkem tohoto retardovaného myšlení je sražený závodník.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 02. 2020 11:38

Dnes rano zastavil Mercedes pred prechodom chodcovi (auto v pravom pruhu, chodec na stredovom ostrovceku).

Jav 1
Par aut za Mercedesom zacalo v MOMENTE trubit.

Jav 2
Nejaky kkt v lavom pruhu chodca nezaregistroval, stojace auta pred prechodom neriesil, a presiel chudakovi par cm za patami.

Jav 3
Ti kreteni za Mercedesom trubili az kym sa Mercedes nepohol - takze vobec netusili, preco asi stoji nejaku auto pred prechodom pre chodcov.

Cele 'zdrzanie' bolo cca 6 sekund a vodic Mercedesu si to 'uzil' len preto, lebo urobil to, co mu kaze zakon. Umoznit chodcovi s jasmym umyslom prejst cez cestu na prechode pre chodcov.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 02. 2020 16:04

Asi te minusuji ti troubici troubove a ten pospichajici kkt

Odpovědět  |   | 

já pouštím v práci taky každýho a ve špíglách si vychutnávám ty spěchače.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  28. 02. 2020 21:41

Zjistilo se přesně to, co všude jinde v Evropě. Už na konci šedesátých let v Německu a dalších západních zemích byla zavedena přednost chodců na přechodech - a co se stalo? Počet mrtvých a zraněných na přechodech výrazně stoupl. Po této zkušenosti, když u nás vznikala "Vyhláška 100" v půlce 70. let, v ní nebyla přednost chodců v této podobě. Až relativně nedávno byla zavedena úprava okopírovaná ze západních zemí a co se stalo? Chodci, navíc pod vlivem mediální masáže o "absolutní přednosti chodců na přechodech" začali skákat bez rozmyslu před jedoucí auta a počet mrtvých a zraněných stoupl.... Ale to neva, hlavně že jsme se opět vyrovnali "západu" a "odborníci" a "experti" na BEzpečnost SIlničního Provozu měli kšeft.

Odpovědět  |   | 
Rata  |  28. 02. 2020 12:21

Podle se soudím tebe? Dobře ses odkopal.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  28. 02. 2020 15:59

Tvůj příspěvek je nelogický, Mpolane.

Odpovědět  |   | 
zpewaczeq prudic  |  28. 02. 2020 15:24

"A na prechodu pro chodce drti Tatra duchodce ..." Pilot F1 jen jeste netusil, ze je duchodce ...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  29. 02. 2020 07:52

I vám je určen příspěvek od Honza.

Odpovědět  |   | 
HoSt  |  28. 02. 2020 08:42

A nebyla to spíše vina řidiče Tarry? Pořád píšete Tatra udělal to či ono, ale to ji nikdo neřídíl? Že by už tehdy byla Tatra s autonomním řízením?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  28. 02. 2020 08:56

Hele to je jak ten nakladak v nemecku, kvuli kteremu tam maji betonove zaterasy. Proste to auta sama od sebe delaji.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  28. 02. 2020 09:50

A co teprve takove vlaky... Skoro kazdy tyden je clanek o tom jak si vlak vyhled nejakeho chudaka na prejezdu ci jen tak prebihajiciho koleje a schvalne ho srazil!

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  28. 02. 2020 09:02

mozu byt radi ze to bola tatra, byt tam o rok skor C36amg tak este dnes su flaky na hungaroringu. ono ta tatra po tej trave klzala ako na lade

Odpovědět  |   | 

bez abs a posilovače řízení. řidič poslouchal osmiválec a ta dlouhá kapota taky měla svoje.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  28. 02. 2020 10:10

Kurňa nemohl za to Babiš nebo komunisti?

Odpovědět  |   | 
fikusek  |  28. 02. 2020 11:02

Mohl za to komunista Babiš.

Odpovědět  |   | 
ADS  |  28. 02. 2020 12:04

Možná to byl ovíněný Ha... anebo že by křesťan a abstinent Kalo...
To už se asi nikdo nedoví.

Odpovědět  |   | 

komunisti za to mohli, babiš ne, on možná dovezl ten materiál na ty synchrony, nákladní tatra takové štestí neměla, tak řidič na té trávě aspon poedřaedil, když komouši neměli na abs.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  28. 02. 2020 12:38

Který blbec tohle napsal kdyz o tom vubec nic nevi.At si nejdřív zjistí fakta a pak píše blbec.Docela rád bych ho osobně poznal potomce. Jsem bývalý člen narexu.

Odpovědět  |   | 
palecniq  |  28. 02. 2020 15:30

No jo, ale Narex taky delal vrtacky. ... I kdyz je fakt, ze ridic te Tatry to tedy zvrtal dobre.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 02. 2020 16:24

Nevim, jestli takove situace byly nejak osetreny postupy, pripadne lidi a jezdci instruovani, nicmene do Tatry si nabehl i jeden z poradatelu, takze buh vi, jak to bylo.

Odpovědět  |   | 

pepane a byls v pečkách? Na vojně jsme tam dělali vlečku a byl tam nějaký den s automotoklubem, v tom týdnu proletěla naše lokotka až na přejezd a já jsem musel odejet.

Odpovědět  |   | 
Husák  |  02. 03. 2020 09:23

Až si zas příště budeš vymejšlet, že seš něčeho člen, zjisti si nejdřív co ta tvoje "bejvalá" firma dělala, troubo. Narex neměl s upravenejma Tatrovkama vůbec nic společnýho.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  03. 03. 2020 10:00

Wikipedie - Tatra 623 byl dvoumístný automobil s motorem vzadu, vyvinutý pro rychlou asistenci na závodech i v běžném provozu. Nejprve vznikala přestavbou vozidel Tatra 613-2 záchranářskou organizací AMK Narex (od 1992 Narimex). Tatra k této přestavbě připravila základní dokumentaci a nechala vůz 623 schválit, přestavby poté probíhaly v servisu Tatry a většinou ve spolupráci s Narexem nebo Kovoslužbou. V roce 1984 již AMK Narex disponoval šesti těmito vozy.

Odpovědět  |   | 
A.R.  |  28. 02. 2020 16:23

Opravdu je to napsané v duchu dnešní korektní=falešné doby. Dnes se totiž žádá, aby se co nejvíce pomlouvaly naše výrobky z doby minulé. Ještě větší idiot, než je autor tohoto článku a řidič Tatry byl j japonský závodník, který skočil přímo před Tatru. Bylo úplně fuk jestli by to byla Tatra, Mercedes,Rolls Royce,nebo třeba Ferrari. Chyba byla v řidiči a jezdciF1, který asi chtěl spáchat harakiri.

Odpovědět  |   | 
lkqsud87  |  29. 02. 2020 00:57

A misto toho vykonal jen ubohe tatrakiri.

Odpovědět  |   | 
Marcel Kutálek  |  29. 02. 2020 03:21

Nebyla to Tatra upravena v narexu, ale od Metalexu.
Možná to dělali nářadím z narexu. 😃😃😃

Odpovědět  |   | 

nemáš pravdu, kolik je ti let?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  29. 02. 2020 07:48

Nevím o čem to tu mluvíte?..při/po nehodě kdy pilot opustí monopost nemá již na trati co dělat (a to i v roce 1995) od toho tam jsou již traťový maršálové kteří jsou školení, jak se zde v takových to momentech pohybovat!! A dobře vědí že se může nahle zjevit medicalcar.Jsou na to připraveni, tady to bylo o fous, ale maršál se vyhl... Pranýřujete tu řidiče Medical caru, kterému vběhl pod kola pilot který tam už dávno neměl být, zajímalo by mě, vy chytráci, kdo z vás by v té vteřině stačil zastavit. Řešíte tu věci co vůbec nemaji nic společného se závodem F1 v samotném režimu závodu!..
😁Česká klasika většiny diskusí, čím méně tomu rozumím, tím více potřebuji to kritizovat, nebo házet špínu byť zcestně..😁 a končí to vykoupenou moukou a těstovinami v supermarketech!!😂😂

Odpovědět  |   | 
Honza  |  29. 02. 2020 12:54

To jsem jediný, kdo si myslí, že si za to Japonec mohl úplně sám? Vidí jedoucí auto, kterému utíká z cesty a najednou se z ničeho nic rozeběhne zpátky před auto. Řidič Tatrovky dle mého názoru nic takového čekat nemohl.

Odpovědět  |   | 
Radom  |  29. 02. 2020 22:59

Přesně

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  02. 03. 2020 21:30

Wikipedie - Tatra 623 byl dvoumístný automobil s motorem vzadu, vyvinutý pro rychlou asistenci na závodech i v běžném provozu. Nejprve vznikala přestavbou vozidel Tatra 613-2 záchranářskou organizací AMK Narex (od 1992 Narimex). Tatra k této přestavbě připravila základní dokumentaci a nechala vůz 623 schválit, přestavby poté probíhaly v servisu Tatry a většinou ve spolupráci s Narexem nebo Kovoslužbou. V roce 1984 již AMK Narex disponoval šesti těmito vozy.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  03. 03. 2020 20:55

Ta zachranarska Tatra byla i jinak bizar. Pamatuji se jak se s ni komunisti vytahovali v dobovem SM jaky je to zazrak socialisticke techniky. Pak jsem ji po letech videl nazivo na nejakem srazu zachranarskym veteranu a bylo to fakt peklo. Tu vestavbu jim delal nejaky neprilis zrucny truhlar evidentne na kolene a vypadala provedenim jak hobisticka samo domo uprava kombiku na kempove auto.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A