Jé, na tý chatě (viz foto 13) v Tojanovicích jsem měl svatební hostinu po své první svatbě a strávil svou první svatební noc...:-D
Jéžiš Perforace akt nebo jak se jmenuje tak vykutálená přízemní firma. No Turek, rádoby prezident JLR klubu podporovaný mužem velkého vzrůstu i vědomostí panem bakalářem Vaverkou, jednu dobu příšícím pro Auto.cz. Tak už pro 613ku běžím, nybízím výměnu za nás stragý gauč. Popřípadě nějaký levnější z Ikey. Ještě máme ve sklepě nějaké zavařovací sklenice, tak kdyby jste hoší měli zájem, tak po tisícovce jedna jo.
Ještě si zapoměl na Ríšu Chlada, to je taky jejich velkej kamarád :-D
dáme kulový blesk, já mám kredenc z roku 1925... ale tuhle splácanou Tatru snad minu, to bych se cejtil vošizenej.
Už kdyby jen ta moderní spz ještě k tomu s divným číslem a ještě divnější barvičkování kastle. :-O Takže větší hodnotu než hromádka časopisů Leo to nemá. Lze vidět, že čekání na hejla bylo neúspěšné, tak to zkouší tady. :-( Jako bonus ceněné vajgly Miloše Zemana z popelníčku.:-P
Ten článek je sračka . Auto je jiná historie.
Vášo největší sračka jsi tady ty. Až s tím najezdíš pár mega km tak machruj. Vestec sem jezdi z kopce dolů 205 Vašíku zase machruješ? od kud jsi se zase vyhrabal
ten článek je placenej inzerát na prodej totálně předražené slátané tatry za naprosto nesmyslnou cenu
hele pokud tohle prodají za 1,2 mega, tak nabízím nezprzněnou pěknou chromku na normálních číslech, bez gramu koroze a plně funkční za... no nevim... trojku? Nebo radši za čtyři mega? ;-)
Zas taková vražda to není, za 200k by z toho ještě šlo udělat auto. Ale cenu si páni kluci záměrně pletou s hezčí T603 nebo horší Gaz 13 Čajka. :-P
auto z toho za 200k uděláte, ale nebude to vypadat jako nezprasená Tatra v originální kondici
nejvíce žasnu nad řidiči tater, jeden jede na sytič stovkou, druhéj jede s zvednutou korbou, oči nesledují nic ani zrcátka natož kontrolky.
tak 100 se sytičem jezdí jen blázni jako jsi ty:-D
tak žasni blbe . :-D:-D
nebo zhasni :-D
To žasne ten pravej :-D :-D :-D
aji kdybys tu kontrolku přehlídl, tak zvuk hydrauliky aji cítíš, když neslyšíš. Mám něco naježděno.
A jezdilo s tím prase. Kolikrát to bylo bourané, kolikrát to bylo lakované. Od předu zprava to hraje odstíny barev ??? !!! PP blatník má jiný odstín, PP dveře také jiný odstín, PZ dveře také jiný odstín !!! Tak to je kompletně na přelakování celého auta...
Je to tady sám odporník gumáci,. ste chytrý jak rádio všeci a nepište nesmysly když to čtou lidi co s tím pracovali
Kdyby jen přelakování? Ani náhodou. Pila, nůžky, kleště, kladívko, svářečka, hora plechu, bruska, základovka, tmely, vrchní lak. A to teprve začínáme. Originál speciálka z toho stejně nikdy nebude.
Speciál je to proto, protože se do toho může tankovat Special?:-D U auta s cenou nad mega bych neočekával, že to bude od B sloupku jak chameleon. :-/ 299.000 max :-P
za chromku v podobném stavu by to byla super cena, za zprasenou trojkočtyřku a la speciál ani omylem
No specíál možná podle názvu. Jezdil jsem se 4 litrem i s prodlouženou a furt nic moc rozdíly (teda jízdně). Rozdíl jsem pociťoval až u upravené verze co měla navýšenej výkon a upravenej podvozek, to jsem považoval za tehdejší Speciál, to bylo takřka bezkonkurenční.
ACE pěkně kecáš to jsi jezdil s milošovkou ? Tak nekecej
Zda se mi to nebo na tom autě dva díly nemají shodný odstín?
jj, není v úplně bezva stavu, vyvaření + lak = 350000, mechanika, když to nebude úplná hrůza a seženou se díly (na T613 toho moc k sehnání není) cca 100000, čalounění 60000, atd...
zdar jogrt... vím, že to umíš za rozumné prachy, ale tuhle splácaninu za půl mega dokupy nedáš, teda ne do origiálního stavu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.