Na prodej je jedna z nejvzácnějších Tater 613. Speciál jezdil pro ministerstvo vnitra

27 komentářů

eMBébé
14. března • 17:20

Jé, na tý chatě (viz foto 13) v Tojanovicích jsem měl svatební hostinu po své první svatbě a strávil svou první svatební noc...:-D

Miroman
19. května • 0:15

Jéžiš Perforace akt nebo jak se jmenuje tak vykutálená přízemní firma. No Turek, rádoby prezident JLR klubu podporovaný mužem velkého vzrůstu i vědomostí panem bakalářem Vaverkou, jednu dobu příšícím pro Auto.cz. Tak už pro 613ku běžím, nybízím výměnu za nás stragý gauč. Popřípadě nějaký levnější z Ikey. Ještě máme ve sklepě nějaké zavařovací sklenice, tak kdyby jste hoší měli zájem, tak po tisícovce jedna jo.

Marty
20. května • 12:33

Ještě si zapoměl na Ríšu Chlada, to je taky jejich velkej kamarád :-D

jogurt
19. května • 0:20

dáme kulový blesk, já mám kredenc z roku 1925... ale tuhle splácanou Tatru snad minu, to bych se cejtil vošizenej.

Hradil
19. května • 0:52

Už kdyby jen ta moderní spz ještě k tomu s divným číslem a ještě divnější barvičkování kastle. :-O Takže větší hodnotu než hromádka časopisů Leo to nemá. Lze vidět, že čekání na hejla bylo neúspěšné, tak to zkouší tady. :-( Jako bonus ceněné vajgly Miloše Zemana z popelníčku.:-P

Vasa26
18. května • 21:10

Ten článek je sračka . Auto je jiná historie.

Líza
13. března • 18:05

Vášo největší sračka jsi tady ty. Až s tím najezdíš pár mega km tak machruj. Vestec sem jezdi z kopce dolů 205 Vašíku zase machruješ? od kud jsi se zase vyhrabal

Nojono
18. května • 22:00

ten článek je placenej inzerát na prodej totálně předražené slátané tatry za naprosto nesmyslnou cenu

jogurt
19. května • 0:18

hele pokud tohle prodají za 1,2 mega, tak nabízím nezprzněnou pěknou chromku na normálních číslech, bez gramu koroze a plně funkční za... no nevim... trojku? Nebo radši za čtyři mega? ;-)

Rokyta ex Acz
19. května • 10:16

Zas taková vražda to není, za 200k by z toho ještě šlo udělat auto. Ale cenu si páni kluci záměrně pletou s hezčí T603 nebo horší Gaz 13 Čajka. :-P

jogurt
19. května • 15:47

auto z toho za 200k uděláte, ale nebude to vypadat jako nezprasená Tatra v originální kondici

petr r. (petrumr)
18. května • 19:39

nejvíce žasnu nad řidiči tater, jeden jede na sytič stovkou, druhéj jede s zvednutou korbou, oči nesledují nic ani zrcátka natož kontrolky.

Líza
13. března • 18:03

tak 100 se sytičem jezdí jen blázni jako jsi ty:-D

petr r. je blb
18. května • 21:44

tak žasni blbe . :-D:-D

Rokyta ex Acz
19. května • 10:09

nebo zhasni :-D

Petr Vaněk
18. května • 21:04

To žasne ten pravej :-D :-D :-D

petr r. (petrumr)
19. května • 15:50

aji kdybys tu kontrolku přehlídl, tak zvuk hydrauliky aji cítíš, když neslyšíš. Mám něco naježděno.

tonda
18. května • 18:01

A jezdilo s tím prase. Kolikrát to bylo bourané, kolikrát to bylo lakované. Od předu zprava to hraje odstíny barev ??? !!! PP blatník má jiný odstín, PP dveře také jiný odstín, PZ dveře také jiný odstín !!! Tak to je kompletně na přelakování celého auta...

Líza
13. března • 18:02

Je to tady sám odporník gumáci,. ste chytrý jak rádio všeci a nepište nesmysly když to čtou lidi co s tím pracovali

Nojono
18. května • 22:03

Kdyby jen přelakování? Ani náhodou. Pila, nůžky, kleště, kladívko, svářečka, hora plechu, bruska, základovka, tmely, vrchní lak. A to teprve začínáme. Originál speciálka z toho stejně nikdy nebude.

Lukasz
18. května • 16:49

Speciál je to proto, protože se do toho může tankovat Special?:-D U auta s cenou nad mega bych neočekával, že to bude od B sloupku jak chameleon. :-/ 299.000 max :-P

jogurt
18. května • 17:43

za chromku v podobném stavu by to byla super cena, za zprasenou trojkočtyřku a la speciál ani omylem

ACE
18. května • 16:38

No specíál možná podle názvu. Jezdil jsem se 4 litrem i s prodlouženou a furt nic moc rozdíly (teda jízdně). Rozdíl jsem pociťoval až u upravené verze co měla navýšenej výkon a upravenej podvozek, to jsem považoval za tehdejší Speciál, to bylo takřka bezkonkurenční.

Líza
13. března • 18:00

ACE pěkně kecáš to jsi jezdil s milošovkou ?
Tak nekecej

Tom
18. května • 15:27

Zda se mi to nebo na tom autě dva díly nemají shodný odstín?

jogurt
18. května • 16:00

jj, není v úplně bezva stavu, vyvaření + lak = 350000, mechanika, když to nebude úplná hrůza a seženou se díly (na T613 toho moc k sehnání není) cca 100000, čalounění 60000, atd...

x12345678
18. května • 16:08

zdar jogrt... vím, že to umíš za rozumné prachy, ale tuhle splácaninu za půl mega dokupy nedáš, teda ne do origiálního stavu

Doporučujeme

Články odjinud