Tato terénní Godzilla může být vaše. Pro výlety na šotolinu je dobře vybavena

U jistého nizozemského prodejce se objevil vskutku zajímavě upravený Nissan GT-R.

Pohon všech kol má sice Nissan GT-R už v základu, přesto byste ale s tímto zabijákem supersportů mimo zpevněnou silnici asi raději nevyrazili. To však není případem zajímavé stavby, která se objevila k mání u prodejce Classic Youngtimers Consultancy z Nizozemska. Za unikátní terénní Godzillu si žádá 95.000 eur (asi 2,5 milionu korun).

Za tuto částku dostanete GT-R slušně vybavené k bezstarostné lítačce někde po šotolině, zatímco retardéry ve městě už nebudou tak nepříjemnou záležitostí. O 120 mm vyšší zakázkový podvozek, schopnější pneumatiky s vyšším profilem nebo rozšířené blatníky, prostě taková ta klasika, kterou byste čekali.

Nissan ukázal nový X-Trail do posledního detailu. Změny mu mohou jenom prospět

Nissan ukázal nový X-Trail do posledního detailu. Změny mu mohou jenom prospět

GT-R z roku 2010 pak nechybí ani dodatečné světlomety na předním nárazníku a světelná rampa na zahrádce, kde najdete i plnohodnotné rezervní kolo. Původní 3,8litrový twin-turbo V6 se přitom také dočkal upravení. Nyní produkuje kolem 600 koní (441 kW).

Ačkoliv nizozemský prodejce nabízí především staré klasiky a supersporty, s prodejem obdobných přestaveb už má jistou zkušenost. Dříve se u něj objevilo na stejný způsob upravené i Lamborghini Gallardo nebo Bentley Continental GT.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků