Tato Tatra T 613-4 Long vozila papaláše z Úřadu vlády. Moc luxusu si tehdy neužili

10 komentářů

Petr
2. srpna • 21:55

Auto sice zajímavé, ale beznadějně zastaralé. Vzduchem chlazený motor umístěný vzadu a s pohonem zadní nápravy a navíc ta 4stupňová manuální převodovka... Kluci v Kopřivnici zaspali na desítky let a Tatra 700 za 1,5 milionů už byl jen hodně špatný žert!

Aleš
1. srpna • 9:08

Toto auto má naprosto perfektní a pohodlné sedačky a je na svou dobu nádherné. Nijak nezaostávalo proti konkurenci a je jen Škoda, že vývoj těchto vozů Tatra zanikl.

Jiří
1. srpna • 9:31

To myslíte vážně, že nebyla zastaralá ? Vždyť tam nebyla možnost již u konkurence běžné ABS, Airbag nebo obyčejná klimatizace. Mám tatru rád, není důvod lhát sám sobě.

lol
31. července • 18:59

Kdo nikdy nejel v Tatře 613 na zadních sedadlech, není schopen míru luxusu vůbec posoudit.

Franta
31. července • 18:00

Autor článku o autech neví vůbec nic.Hlavni je politický komentář.

smějící se bestie 2
31. července • 18:56

Ale na složenky bude.

Oprsalek
31. července • 14:02

Nejvíc se mi líbí když nějaký Pražák píše o613 a v životě v tom neseděl v tech letech na Tatru neměl co se týče komfortu jízdy žádné západní Auto a můžu to srovnat s BMW 735 které je oproti Tatře uskakana koza měl jsem obě auta tak můžu porovnávat

homer
1. srpna • 15:56

Zahrnuješ do komfortu i ovladatelnost? To si v prdeli viď.

ACE
31. července • 19:42

Pohodlné, ano to bylo. Ale nestabilní na malejch a úzkejch kolech, špatné a nespolehlivé topení a nedostatečné odmlžování, při nákladu v kufru nepříjemně ztuhl volant

Kájo
31. července • 10:35

Autor a text článku je už v priepasti. Hlbšie sa klesnúť nedá. Kto by asi servisoval pár vozov Maserati Quattroporte a načo by bolo niekomu v tých rokoch 400 koní ?

Doporučujeme

Články odjinud