Tato Škoda Octavia první generace najela milion. Po balkánských cestách...

Případy, kdy Škoda Octavia první generace najela milion kilometrů, se objevily také u nás a určitě si vzpomenete třeba na Octavii druhou generaci, která zvládla celkem bez problémů půl milionu kilometrů. Milionovou Octavii ovšem mají i jinde. Třeba tato ujela milion kilometrů po balkánských cestách. 

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Stalo se tak koncem minulého roku v Srbsku, přičemž oficiální stránky tamního zastoupení Škody se touto skutečností pochlubily až před několika dny. Jistý Srdan Ćojbašić najel se svou naftovou Octavií milion kilometrů během jedenácti let. Kvůli práci jezdil často do Slovinska, Bosny, Černé Hory nebo Řecka, přičemž nezřídka po méně kvalitních komunikacích. Milionová Octavia se podívala rovněž do Turecka nebo do Francie. 

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Auto fungovalo celou dobu bezchybně, přičemž návod, jak toho dosáhnout, není překvapivý. Pravidelný servis a originální díly. Zajímavé je, že podle některých zdrojů jezdil tento pán se svou Octavií do servisu každých deset tisíc kilometrů, v průměru ovšem najel zhruba osm tisíc kilometrů měsíčně, takže tam byl dost často. 

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Balkánská milionová Octavia nakonec skončila v muzeum Škody, které bylo v Srbsku otevřeno letos na jaře. Původní majitel dostal od jednoho z tamních dealerů jako náhradu novou Octavii třetí generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Ozonpress, Magazinauto, Škoda
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků