Tato Škoda Octavia první generace najela milion. Po balkánských cestách...

Případy, kdy Škoda Octavia první generace najela milion kilometrů, se objevily také u nás a určitě si vzpomenete třeba na Octavii druhou generaci, která zvládla celkem bez problémů půl milionu kilometrů. Milionovou Octavii ovšem mají i jinde. Třeba tato ujela milion kilometrů po balkánských cestách. 

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Stalo se tak koncem minulého roku v Srbsku, přičemž oficiální stránky tamního zastoupení Škody se touto skutečností pochlubily až před několika dny. Jistý Srdan Ćojbašić najel se svou naftovou Octavií milion kilometrů během jedenácti let. Kvůli práci jezdil často do Slovinska, Bosny, Černé Hory nebo Řecka, přičemž nezřídka po méně kvalitních komunikacích. Milionová Octavia se podívala rovněž do Turecka nebo do Francie. 

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Auto fungovalo celou dobu bezchybně, přičemž návod, jak toho dosáhnout, není překvapivý. Pravidelný servis a originální díly. Zajímavé je, že podle některých zdrojů jezdil tento pán se svou Octavií do servisu každých deset tisíc kilometrů, v průměru ovšem najel zhruba osm tisíc kilometrů měsíčně, takže tam byl dost často. 

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Balkánská milionová Octavia nakonec skončila v muzeum Škody, které bylo v Srbsku otevřeno letos na jaře. Původní majitel dostal od jednoho z tamních dealerů jako náhradu novou Octavii třetí generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Ozonpress, Magazinauto, Škoda
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků