Tato Škoda Octavia první generace najela milion. Po balkánských cestách...

Případy, kdy Škoda Octavia první generace najela milion kilometrů, se objevily také u nás a určitě si vzpomenete třeba na Octavii druhou generaci, která zvládla celkem bez problémů půl milionu kilometrů. Milionovou Octavii ovšem mají i jinde. Třeba tato ujela milion kilometrů po balkánských cestách. 

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Stalo se tak koncem minulého roku v Srbsku, přičemž oficiální stránky tamního zastoupení Škody se touto skutečností pochlubily až před několika dny. Jistý Srdan Ćojbašić najel se svou naftovou Octavií milion kilometrů během jedenácti let. Kvůli práci jezdil často do Slovinska, Bosny, Černé Hory nebo Řecka, přičemž nezřídka po méně kvalitních komunikacích. Milionová Octavia se podívala rovněž do Turecka nebo do Francie. 

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Auto fungovalo celou dobu bezchybně, přičemž návod, jak toho dosáhnout, není překvapivý. Pravidelný servis a originální díly. Zajímavé je, že podle některých zdrojů jezdil tento pán se svou Octavií do servisu každých deset tisíc kilometrů, v průměru ovšem najel zhruba osm tisíc kilometrů měsíčně, takže tam byl dost často. 

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Balkánská milionová Octavia nakonec skončila v muzeum Škody, které bylo v Srbsku otevřeno letos na jaře. Původní majitel dostal od jednoho z tamních dealerů jako náhradu novou Octavii třetí generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Ozonpress, Magazinauto, Škoda
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků