Pohled do kufru navíc odhalí náruč dobového příslušenství včetně nosiče lyží.
V zástupu ojetých favoritů, které odvážně míří na pozici vyhledávané klasiky, se tento vypulírovaný kousek drží nejspíš u samotného vrcholu. Přesněji jde o Favorit 136LS z roku 1990, nabízený prodejcem z Příbrami jakožto originál v továrním stavu, který se dosud renovace nedočkal – ostatně ani nemusel, najeto má pouhých 11 tisíc km.
Cenovka rovných 250.000 Kč se může zdát na Škodu Favorit dost vysoko, na druhou stranu ale mluvíme o naprosto zachovalém exempláři, který působí vitálně jako když původně sjel z výrobní linky – nebo příhodně k popisku inzerátu, když si ho majitel fungl nový zakoupil ve známém obchodním domě Kotva.
Právě takové kusy dnes míří k cenovkám okolo čtvrt milionu korun. S ohledem na rok výroby a variantu 136 najdete pod kapotou ještě karburátorem plněnou třináctistovku o původním výkonu 46 kW (62 koní) a točivém momentu 100 N.m. Stav pod kapotou je identický exteriéru, naprosto bez chyby.
Na stejné vlně zachovalosti lze pokračovat v interiéru, kde tehdy výbava LS zajistila otáčkoměr, paměťový cyklovač předních stěračů, stěrač a ostřikovač zadního skla, sedadla s anatomickými vložkami, sklopná zadní sedadla a opěradla dělená 2:1 a taky čalouněný vnitřek zavazadlového prostoru.
Auto stojí na pohledných dobových pětipaprskových kolech. Dle fotek však sadu originálních plechových disků prodejce přidá taky. A to nakonec není všechno, v kufru nabízeného „fáčka“ najdete i další maličkosti – nosič lyží v původním balení, standardní zadní svítilny s oranžovými směrovkami, originální podložky registračních značek nebo odhlučňovací sadu Mikra, která byla tehdy pro Favorit k dostání.