V zástupu ojetých Favoritů, které odvážně míří na pozici vyhledávané klasiky, se tento vypulírovaný kousek drží nejspíš u samotného vrcholu. Zdroj: auto.bazos.cz

V zástupu ojetých Favoritů, které odvážně míří na pozici vyhledávané klasiky, se tento vypulírovaný kousek drží nejspíš u samotného vrcholu. | Zdroj: auto.bazos.cz

Přesněji jde o Favorit 136LS z roku 1990, nabízený  prodejcem z Příbrami jakožto originál v továrním stavu , který se dosud renovace nedočkal – ostatně ani nemusel, najeto má pouhých 11 tisíc kilometrů. Zdroj: auto.bazos.cz

Přesněji jde o Favorit 136LS z roku 1990, nabízený prodejcem z Příbrami jakožto originál v továrním stavu, který se dosud renovace nedočkal – ostatně ani nemusel, najeto má pouhých 11 tisíc kilometrů. | Zdroj: auto.bazos.cz

Cenovka rovných 250.000 Kč se může zdát na Favorit dost vysoko, na druhou stranu ale mluvíme o naprosto zachovalém exempláři, který působí vitálně jako když původně sjel z výrobní linky... Zdroj: auto.bazos.cz

Cenovka rovných 250.000 Kč se může zdát na Favorit dost vysoko, na druhou stranu ale mluvíme o naprosto zachovalém exempláři, který působí vitálně jako když původně sjel z výrobní linky... | Zdroj: auto.bazos.cz

...– nebo příhodně k popisku inzerátu, když si ho majitel fungl nový zakoupil ve známém obchodním domě Kotva. Zdroj: auto.bazos.cz

...– nebo příhodně k popisku inzerátu, když si ho majitel fungl nový zakoupil ve známém obchodním domě Kotva. | Zdroj: auto.bazos.cz

Právě takové kusy dnes míří k cenovkám okolo čtvrt milionu korun. S ohledem na rok výroby a variantu 136 najdete pod kapotou ještě karburátorem plněnou třináctistovku... Zdroj: auto.bazos.cz

Právě takové kusy dnes míří k cenovkám okolo čtvrt milionu korun. S ohledem na rok výroby a variantu 136 najdete pod kapotou ještě karburátorem plněnou třináctistovku... | Zdroj: auto.bazos.cz

...o původním výkonu 46 kW (62 koní) a točivém momentu 100 N.m. Stav pod kapotou je identický exteriéru, naprosto bez chyby. Zdroj: auto.bazos.cz

...o původním výkonu 46 kW (62 koní) a točivém momentu 100 N.m. Stav pod kapotou je identický exteriéru, naprosto bez chyby. | Zdroj: auto.bazos.cz

Na stejné vlně zachovalosti lze pokračovat v interiéru, kde tehdy výbava LS zajistila otáčkoměr, paměťový cyklovač předních stěračů, stěrač a ostřikovač zadního skla... Zdroj: auto.bazos.cz

Na stejné vlně zachovalosti lze pokračovat v interiéru, kde tehdy výbava LS zajistila otáčkoměr, paměťový cyklovač předních stěračů, stěrač a ostřikovač zadního skla... | Zdroj: auto.bazos.cz

...sedadla s anatomickými vložkami, sklopná zadní sedadla a opěradla dělená 2:1 a taky čalouněný vnitřek zavazadlového prostoru. Zdroj: auto.bazos.cz

...sedadla s anatomickými vložkami, sklopná zadní sedadla a opěradla dělená 2:1 a taky čalouněný vnitřek zavazadlového prostoru. | Zdroj: auto.bazos.cz

Auto stojí na pohledných dobových pětipaprskových kolech. Dle fotek však sadu originálních plechových disků prodejce přidá taky. A to nakonec není všechno, v kufru nabízeného „fáčka“ najdete i další maličkosti... Zdroj: auto.bazos.cz

Auto stojí na pohledných dobových pětipaprskových kolech. Dle fotek však sadu originálních plechových disků prodejce přidá taky. A to nakonec není všechno, v kufru nabízeného „fáčka“ najdete i další maličkosti... | Zdroj: auto.bazos.cz

...– nosič lyží v původním balení, standardní zadní svítilny s oranžovými směrovkami, originální podložky registračních značek nebo odhlučňovací sadu Mikra, která byla tehdy pro Favorit k dostání. Zdroj: auto.bazos.cz

...– nosič lyží v původním balení, standardní zadní svítilny s oranžovými směrovkami, originální podložky registračních značek nebo odhlučňovací sadu Mikra, která byla tehdy pro Favorit k dostání. | Zdroj: auto.bazos.cz

Přesněji jde o Favorit 136LS z roku 1990, nabízený  prodejcem z Příbrami jakožto originál v továrním stavu , který se dosud renovace nedočkal – ostatně ani nemusel, najeto má pouhých 11 tisíc kilometrů. Zdroj: auto.bazos.cz
Cenovka rovných 250.000 Kč se může zdát na Favorit dost vysoko, na druhou stranu ale mluvíme o naprosto zachovalém exempláři, který působí vitálně jako když původně sjel z výrobní linky... Zdroj: auto.bazos.cz
...– nebo příhodně k popisku inzerátu, když si ho majitel fungl nový zakoupil ve známém obchodním domě Kotva. Zdroj: auto.bazos.cz
Právě takové kusy dnes míří k cenovkám okolo čtvrt milionu korun. S ohledem na rok výroby a variantu 136 najdete pod kapotou ještě karburátorem plněnou třináctistovku... Zdroj: auto.bazos.cz
10
Fotogalerie

Tato Škoda Favorit 136LS stojí 250.000 Kč. Vysokou cenu chce obhájit hned několika trumfy

Pohled do kufru navíc odhalí náruč dobového příslušenství včetně nosiče lyží.

V zástupu ojetých favoritů, které odvážně míří na pozici vyhledávané klasiky, se tento vypulírovaný kousek drží nejspíš u samotného vrcholu. Přesněji jde o Favorit 136LS z roku 1990, nabízený prodejcem z Příbrami jakožto originál v továrním stavu, který se dosud renovace nedočkal – ostatně ani nemusel, najeto má pouhých 11 tisíc km.

Cenovka rovných 250.000 Kč se může zdát na Škodu Favorit dost vysoko, na druhou stranu ale mluvíme o naprosto zachovalém exempláři, který působí vitálně jako když původně sjel z výrobní linky – nebo příhodně k popisku inzerátu, když si ho majitel fungl nový zakoupil ve známém obchodním domě Kotva.

Právě takové kusy dnes míří k cenovkám okolo čtvrt milionu korun. S ohledem na rok výroby a variantu 136 najdete pod kapotou ještě karburátorem plněnou třináctistovku o původním výkonu 46 kW (62 koní) a točivém momentu 100 N.m. Stav pod kapotou je identický exteriéru, naprosto bez chyby.

Na stejné vlně zachovalosti lze pokračovat v interiéru, kde tehdy výbava LS zajistila otáčkoměr, paměťový cyklovač předních stěračů, stěrač a ostřikovač zadního skla, sedadla s anatomickými vložkami, sklopná zadní sedadla a opěradla dělená 2:1 a taky čalouněný vnitřek zavazadlového prostoru.

Auto stojí na pohledných dobových pětipaprskových kolech. Dle fotek však sadu originálních plechových disků prodejce přidá taky. A to nakonec není všechno, v kufru nabízeného „fáčka“ najdete i další maličkosti – nosič lyží v původním balení, standardní zadní svítilny s oranžovými směrovkami, originální podložky registračních značek nebo odhlučňovací sadu Mikra, která byla tehdy pro Favorit k dostání.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud