Tato Škoda Favorit 136LS stojí 250.000 Kč. Vysokou cenu chce obhájit hned několika trumfy

43 komentářů

Tomáš
20. prosince • 21:36

Podle těch fotek to má vpředu lízátko a to měly až Favority od roku 1993 ... to nevypadá jako moc původní stav :| .

lethal924
30. prosince • 12:39

Stejne tak zadni svetla a kola. Vsechno vratne zmeny a decentni tuning originalnimi dily. Puvodni dily jsou pribaleny. Proti tomu nic nemam. A vypada to dost dobre.

Jarda
19. prosince • 20:29

Favorit (vlastně jakákoli škodovka) může mít nějakou hodnotu tak někde v US jako absolutní kuriozita a ukázka toho, v čem všem ještě donedávna jezdil český občan.
Naopak u nás může mít jakákoli (i nová) škodovka nějakou hodnotu jen u fanatických škodomilů akorát tak z nostalgie.

jogurt
19. prosince • 21:44

Nesmysl. MBX, 110R jsou velice perspektivní, byť dnes už šíleně drahé.

Křivda Vladislav
19. prosince • 4:02

Já bych za krásného Favorita víc jak 99.000 CZK nedal. Dyť i Moskvič 2141 byl lepší, než ta směrově nestabilní uskákaná koza. O Tipu nebo Sierra ani nemluvím.

HRD
18. prosince • 17:38

Tyhle ceny jsou nesmyslné, kupují to překupníci jako investici a čekají, že to dál poroste. Škodofilové bez mozků tomu sice fandí. Ono to ale splaskne. Páč ty auta nestály za nic ani v době svého vzniku, tím spíš ani jako "veterány".

mz
18. prosince • 18:56

Až splasknou, tak tu zase něco chytrého napiš

HRD
18. prosince • 19:24

A ty nepiš nic, protože víš houno. Ty ceny nejsou tržní, jsou uměle vytvářené právě těmi překupníky a kšeftaři, a vyvolávají ničím neopodstatněnou "zlatou horečku". Žádný strom neroste do nebe.

mz
18. prosince • 20:28

Děkuji za poučení :-))Kolik máš veteránů rozumbrado?

HRD
19. prosince • 7:51

Tak veteránů - aut mám 5, motorky 4. Ovšem nic to nemění na tom, co jsem uvedl výše, ty mudrci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mz
19. prosince • 10:51

Tak proč píšeš nesmysly? Takových keců, jak to musí padnout už bylo i na veteránských fórech mraky a zatím houno, pan mudrc :-)

lethal924
30. prosince • 12:32

Presne tak, stare Skodivky jsou cenene i v zahranici. To, jestli to bylo spatne auto u veterana nehraje roli. Hlavni je jestli je zajimave a vzacne. To Skodovky mezi ostatnima normalnima autama splnuji. Na cene rostou i Ziguly, Volhy a Trabanty a tem nikdo bublinu nesplaskava. Ze Skodovky rezly rychlosti blesku a lidi se jich hromadne zbavovali jim dnes paradoxne pridava na hodnote, protoze jich moc nezbylo. Nerikam ze ceny nejsou prehnane, ale neverim ze by mely brzo splasknout. To uz se rikalo pred 5ti lety a zadny pad se nekonal.Abych nebyl spatne pochopen - nejsem fanda rostoucich cen Skodovek. Sam vlastnim par starych Porsche a cumim jak skodovky rostou rychleji nez ty moje porsaky. O 110R se rikalo ze jde o Porsche 911 vychodniho bloku a ted ma stejnou cenovku jako skutecna 911, kterou bych ale bral 10x radsi kazdy den v roce. A to presto ze jsem jako kluk slintal nad zlutou 110R parkovanou ve vedlejsi ulici.

Anonymizovaný
18. prosince • 21:29

34. A ty?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mz
18. prosince • 22:13

Já míň, počet jsem psal výše a doufám, žes pochopil, že jsem nereagoval na tebe.

Anonymizovaný
18. prosince • 22:56

To sem si nevsiml :)

Anonymizovaný
18. prosince • 20:02

Pokud je prekupnik ochoten za to penize dat je to trzni cena.

Vóša
18. prosince • 9:47

250 za Fáčko by dal jen někdo hodně narušený...
fanatických Škodomilů je u nás hodně, ale vše má svoji hranici...

homer
19. prosince • 14:35

Zajímavý že v '94 jsem za něj tyhle peníze dal a bral jsem desetinu toho co dneska.

Jan Taraba
19. prosince • 16:18

v 94 za Fávo 250? to bylo hodně přes čáru, v té době se už vyráběla Felicia

homer
19. prosince • 20:02

Na jaře byly jenom favoriti/formani, favorit mě stal cca 200tis. skoro 4 roční platy.

šofér
19. prosince • 19:24

No, my jsme také tehdy kupovali do firmy Favority "Sport line" za 211 900 ,-Kč (50 kW). to si pamatuji dobře. Měly už těch " 548 zlepšení" Felicie přišly až od podzimu a co si pamatuji, stály od 239 900 ( 40kW) .

jogurt
19. prosince • 21:46

To ano, ale řeč byla o Favoritu za 250 a to bylo na přelomu Favorit->Felicia hodně přestřelené

mz
18. prosince • 12:12

Ty jsi prognostik na vývoj cen?

buds
18. prosince • 12:57

Na tohle člověk nemusí být jasnovidec, aby viděl, že současné ceny starých Škodovek jsou u nás totálně přehypované a dřív nebo později to padne. Cenu si asi udrží vzácnější limitky nebo atypy, případně kusy se zajímavou historií, ale současné absurdní ceny za naprosto běžná stará auta, která nejsou zajímavá ani designem ani technikou a za hranicemi naší malé země nikoho nezajímají, jsou dlouhodobě neudržitelné.
Viděli jste snad, že by se třeba v Německu prodávaly za podobně přepálené ceny běžné staré Golfy nebo Kadetty?

mz
18. prosince • 13:50

A kdy jako padnou? Už cca 10 let letí jen nahoru

Mirek
18. prosince • 13:53

Letět můžou, jen dotyčný kupec bude muset mít v hlavě asi vakuum, aby tohle koupil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mz
18. prosince • 14:58

No prodávají se celkem dobře, asi je to vina toho vakua.

Mirek
18. prosince • 15:52

Jestli myslíš Favority a za tyhle peníze, tak to potom máš pravdu, škodafanatici s vakuem, to je smrtelná kombinace. Za tenhle šrot dát takové peníze, to chce hodně velkou dávku zaujatosti pro škodovky.
Ty budeš asi také "fanda". https://www.tipcars.com/skoda-favorit/... I tady se najde pár úletů.

mz
18. prosince • 17:15

Nikoliv, pouze 3x 110R a 2x Rapid 136. Už i Rapidy ve stavu chodí po 250000,-
Čas Favorita za 250 taky přijde, ale teď to určitě ještě není.

Pavel
20. prosince • 10:46

Jestli se to prodá, tak už nastal

Jan Taraba
19. prosince • 16:16

Jednou možná, ale moc tomu nevěřím. Není to raritní stroj jako MBX, T603-1, T87, T97.
Tam je potenciál růstu ceny jasný, ale Favoušů bylo, je a ještě dlouho bude moc, což cenu nahoru nepustí. Ono to je nakonec vidět i u některých Tater, kde se růst ceny zastavil, například T57 se na trhu po rozličných repasích objevilo tolik, že začaly padat dolů.

jogurt
19. prosince • 21:42

Souhlas, podobné je to s T600. Tatraplán letěl cenou nahoru, ale jak bastlíři začali renovovat vraky, bylo jich najednou k mání tolik, že se cena zastropovala a dokonce ho přeskočila i pěkná nezbastlená čtyřoká T603 v pokud možno původním stavu s patinou.
Já osobně bych se "možná" držel 2-603 nebo 603-2 a "určitě" bych investoval do chromky 613/1 nebo 2, kterých je jak šafránu a mají jasnou šanci na zhodnocení, než dát prachy za skoro nejetou favořiť

petr r. (petrumr)
18. prosince • 8:22

ty kola jsou AL nebo jsou to závodnická z horčíku, která jsou zakázaný?

Anonymizovaný
18. prosince • 10:17

Al kola nejsou z hliniku ale ze slitiny hliniku. Horcikova kola jsounze slitiny horciku. Oboje bez homologace na silnici nesmi. Oboji s homologavi na silnici smi. Takze se rozhodni co chces

petr r. (petrumr)
18. prosince • 12:26

označení al je vždy vedeno slitina a automobilky to značí jako AL kola, možná někdo jinak, ale žádný výrobce ti nenapíše složení, kdežto horčíková kola jsou taky ze slitiny, ale nikdy nebyly homologovány pro silniční provoz a když ano, tak nesmí se používat více jak 4 roky od výroby, poněvadž dochází k vnitřní korozy. Já jsem to nevymyslel, tak nic nebudu rozhodovat.

Anonymizovaný
18. prosince • 15:36

Ja mam MG kola a plne homologovana pro silnicni provoz

petr r. (petrumr)
18. prosince • 19:05

kecáš, nemáš tam homologační značky nebo máš AL kola a někdo ti to jen nakukal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anonymizovaný
18. prosince • 20:03

Pochybuji ze by vyrobce davajic kola do prvovyroby si toto vymyslel.

petr r. (petrumr)
19. prosince • 6:49

po čtyrech rokách od výroby koupíš druhý.

Anonymizovaný
19. prosince • 9:28

To tezko

petr r. (petrumr)
19. prosince • 21:00

tak sundáš značky.

dr.spiritus
18. prosince • 13:21

A proto se do Mg slitin přidává zirkon, nebo mangan, aby se zabránilo mezikrystalické, neboli vnitřní, korozY.

petr r. (petrumr)
18. prosince • 15:26

dr. je hezké,že máte titul za naše daně, ale co jste tím chtěl napsat proti mojemu příspěvku, výrobce to může přidat a nemusí, tak ty kola nebývají schválené pro provoz na veřejných komunikacích.

Doporučujeme

Články odjinud