Tato reklama na Volkswagen Golf rozzuřila Brity. Hlavně ty něžného pohlaví

Ryw  |  21. 08. 2019 19:01

Dokonalá ukázka do jakých sr*ček se hroutí "západní svět".

Odpovědět  |   | 
jeliman  |  21. 08. 2019 22:09

ona zas ta železná opona nebyla tak špatná...

Odpovědět  |   | 
/  |  21. 08. 2019 22:52

já jsem zase rád, že se tady někdy dočtu i o volkswagenu, po dlouhé době..

Odpovědět  |   | 
Setr  |  22. 08. 2019 09:33

Dobrej nick, čoveče...

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 08. 2019 09:44

Tohle je už i na sarkasmus moc.

Odpovědět  |   | 
expat  |  21. 08. 2019 19:17

Rozzuřila spíš britské lesby.........

Odpovědět  |   | 
Nagy  |  21. 08. 2019 20:43

Příště ať dají ženským zbijecku do rukou a jak míchaji maltu. Snad už potom budou spokojení.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  21. 08. 2019 23:20

Chcel by som vidiet tu tucnu, skaredu lesbu v televiznej rade co mala s tymto problem. Zubatym anglicankam uz kuruje na lebene.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  21. 08. 2019 23:57

Chcel by som vidiet tu tucnu, skaredu lesbu v televiznej rade co mala s tymto problem. Zubatym anglicankam uz kuruje na lebene.

Odpovědět  |   | 
David  |  22. 08. 2019 07:08

Nerozcilujte se soudruzi, do pár let to tady máme také. Prosadila se inkluze do školství, prosadí se i gendrismus. Na školách se dětem na základě pokrokové výuky vymyji hlavy a hotovo. Navíc tento gendrismus, na sebe naváže mraky úřadů, úředníků a komisí, které už nikdo nikdy nepropustí, ani nerozpustí...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  22. 08. 2019 07:40

To já jsem rád, že se holky taky umí ozvat. Bohužel, je mezi námi chlapy ještě dost buranů, kteří si myslí, že oni mají automaticky právo na své posezení u pivka, zatímco jejich žena se má automaticky starat celý den o děcka. Nemyslím si, že by reklama vadila zrovna lesbám. Taky je divné, že si toho nevšimli tvůrci reklamy. Klidně mohli dodržet záměr aniž by narazili. Akorát nejsem pro nějaké vnější zákazy. To musí přece firma stáhnout sama, když si odrazuje možná polovinu potenciálních zákazníků.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 08. 2019 07:53

Ta reklama je naprosto v pořádku. Je to smutná manifestace toho, kam se dnešní "vyspělá" civilizace dostala a jak z lidí mizí selský rozum.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 08. 2019 08:30

Presne tak. Zenske by mely makat rovnocenne. Zadne ulevy ve zvedani vahy skrze bozp. Nebo vyhybani se praci na stavbe. A koneckoncu i ty dvere si umi otevrit a pichle kolo vymenit samy.

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 08. 2019 09:56

To argumentování stavbou už je trochu klišé. V té reklamně není žádná činnost, kterou by ženy dnes nevykonávaly, či nezvládly také. Paradoxně naopak v závěrečné scéně by neobstála většina mužů. Vysvětlujte dceři, že může být čím chce, když je ze všech stran bombardována informacemi, že je "jen" žena. Jen ať se holky ozvou, tenhle střet a idiotské genderové studie a úřady atd vznikají jen proto, že si muži uzurpují právo vědět lépe, co žena smí, nebo nesmí.

Odpovědět  |   | 
fikus filosof  |  22. 08. 2019 10:12

"... kterou by ženy dnes nevykonávaly, či nezvládly také."

To je samozrejme pravda. Otazkou je, co tim chcete rict. Ma tedy ve vsech situacich, profesich, zivotnich rolich a podobne, ktere dnes vykonavaji zeny, ci by ji vykonavat zvladly, vzdy a vsude vystupovat zena?

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 08. 2019 11:29

Ne, jde o kontext - o reklamu jako celek. Tvůrci museli vědět, že to bude provokativní. Pokud máte sérii mužů, kteří "se baví" a následně je tam moment se ženou, která si "jen sedí s knihou" u kočárku a ještě vypadá unaveně, tak chápu, že se může někdo ozvat, že mu takový pohled připadá jednostranný. Kdyby to naopak bylo celé úmyslně chytře stereotypní a celá reklama byla vedena tak, že elektrické auto "zklidní" (například hlukově) takové to "klučičí raubířství" a cílovka by byla jasně definována (reklama pro muže - můžete blbnout a přitom tím nerušit), tak bych v tom neviděl nic špatného. Ale tady to bohužel působí, že zatímco muž je i bez nohy hodný obdivu, tak žena zvládne jen to čtení v parku a to si ještě sedla tak blbě k cestě.

Odpovědět  |   | 
lesbicky sroubovak  |  22. 08. 2019 12:12

A co kdyz tim autor chtel rict neco uplne jineho? Jste si jisty, ze v te reklame nehledate neco, co tam vubec neni? Co kdyz autorvym zamerem vubec nebylo ukazovat, jaky by svet mel byt, ale jen proste chtel vytvorit dilo, ktere podpori prodeje toho auta? Koneckoncu, je to jen reklama, ne politicky manifest.

Zcela nepopiratelne mate pravo na vasi interpretaci. A vzhledem k tomu, ze jsme si rovni, mam ja rovnocenne pravo na svou interpretaci. A autor te reklamy ma zase pravo na tvurci svobodu. Stejne tak mate pravo na tvurci svobodu i vy. Takze sezente prachy a natocte reklamu s chytre stereotypni zapletkou.

Osobne na te reklame nic problemoveho neshledavam. Hodne chlapcu asi skutecne touzi stat se kosmounautem ci horolozcem, zatimco hodne devcat asi skutecne touzi po roli matky. A verim, ze hodne handicapovanych skutecne touzi ukazat svetu, ze nejsou odepsani. Ano, je to stereotypni, lec verim, ze pomerne verne odpovidajici realite. Neni mi jasne, proc by mel kdokoliv kohokoliv vyzyvat, aby snil o necem jinem, nez je jeho srdci nejblizsi.

A uvedomte si prosim, ze neustale a zatvrzele odmitani stereotypu se take stava stereotypem.

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 08. 2019 13:20

Současná reklama, se snaží vyprávět příběh věcí a reflektuje ho skrze prvky, které jsou člověku notoricky známé/povědomé, aby se dokázal s příběhem/emocí ztotožnit. Aby to sdělení prostě pochopil. Častokrát k tomuto účelu používá obraz, protože je lépe a rychleji čitelný a srozumitelnější než slovo. Proto se na obchodní domy lepí obrázek přeškrtnutého psa a na značku s odbočením vlevo je šipka a ne slovní popis. Tedy z pohledu ikonografie - pokud mám muže na skále, muže v kosmu, muže atleta a na závěr ženu s kočárkem kolem které projede opět muž v eGolfu, tak chápu, že se to může některým ženám nelíbit. To nemá nic společného s nabouráváním přirozených rolí "matek a otců".

Odpovědět  |   | 
simla nejim  |  22. 08. 2019 16:52

Odpovim necim, co je ponekud off topic. Ale treba se pobavite.

Nedavno jsem slysel rozhovor redaktorky s jakousi pani vykonavajici profesi karosarky. Bylo to na akci, ktera mela ukazat, ze i devcata mohou vykonavat muzska povolani. O tom, ze i chlapci mohou vykonavat zenska povolani, se redaktorka sice zminila, lec spiste tak na okraj a jen formalne.

Redaktorka se pani karosarky ptala, zda skutecne muze vykonavat tu muzskou praci plnohodnotne. Karosarka se dusovala, ze samozrejme ano. Dnes jsou jiz k dispozici ruzne pomocne mechanismy a tak ta prace uz neni tak fyzicky narocna. Kdyz padla otazka, jak se ji pracuje v muzskem kolektivu, karosarka odpovedela, ze velice dobre. Muzi se k ni chovaji slusne a kdyz je neco vazne hodne tezke, ze ona sama nezvlada s tim manipulovat, radi ji pomohou.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  22. 08. 2019 18:42

Když je něco těžké nebo rozměrné pro jednoho chlapa, taky si vzájemně pomohou. Co je na tom divného?

Odpovědět  |   | 
JK  |  23. 08. 2019 00:30

Ale v té reklamě nejsou "povolání". Není tam nic, co by bylo vyloženě mužské. Ženy cestují, létají do vesmíru i dělají atletiku. Tedy v kontextu reklamy je tento příspěvek opravdu off topic.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  22. 08. 2019 10:24

Zrovna tak je dnes stale beznejsi, ze jsou na materske muzi a zvladaci to pokud vim zcela bez problemu.

Odpovědět  |   | 
fikus filosof  |  22. 08. 2019 10:01

Na feminismus, genderismus a podobne ptakoviny nahlizim jako blahovy pokus o abstrahovani reality. Ono to zacalo tim, ze se ustanovilo, ze lidske rasy jsou rovnocenne. Dnes je trendem povazot i pohlavi za rovnocenna. Osobne se mi to zda naprosto v poradku. Povazuji to za pokracovani myslenek Johna Wycliffa, protestantismu, husitstvi, francouzske revoluce ... Proste historii prostupujici touhu po rovnosti lidi a z ni plynouci svoboda a pravo. Mimo adepty na despoticke tyrany si neumim predstavit, komu by takoveto myslenky mohly vadit.

Problem vidim v tom, ze zrejme hodne lidi nerozumi rozdilu mezi terminy "rovnost" a "stejnost" a maji pocit, ze jsou to synonyma. A tak ma dnes rada lidi dojem, ze kdyz jsme stejni, tak vlastne muzeme zcela abstrahovat od reality.

Typickym prikladem nepochopeni myslenek rovnosti a svobody, je presvedceni velke casti verejnosti, ze neni rozdilu mezi rodici. Ano, matka i otec jsou si jako lidske bytosti rovni, ale jejich rodicovske role nejsou zamenitelne a tudiz ani stejne. I presto vseobecne prijimane presvedceni o bezrozdilnosti rodicu, jsme zatim nedospeli do stadia, ze by i otcove dokazali rodit a kojit deti.

Dalsim prikladem takoveho nepochopeni je presvedceni, ze kdyz zeny a muzi jsou stejni, museji tedy vykonavat stejne profese. Ja to ovsem vidim tak, ze kdyz zeny a muzi jsou si rovni a tudiz maji i rovnocenne svobody a prava, maji tez rovnocenne pravo se svobodne rozhodovat.

Obavam se, ze nepochopeni myslenky rovnosti lidi a z ni plynouci svobody a prava vede k jen k dalsi diktature.

Odpovědět  |   | 
Guli  |  22. 08. 2019 17:36

Podle mě je smyslem toho kočárku poukázat na tichost vozu, který neruší dítě spící u cesty -> menší hluk ve městě. Možná tam při natáčení zkoušeli posadit i chlapa a vypadalo to divně nebo bylo v reklamě už moc chlapů a byla by genderově jednostranná

Odpovědět  |   | 
Moneto  |  22. 08. 2019 19:49

Ty nemůžeš být chlap a nebo jseš ale už napůl buzna.

Odpovědět  |   | 
Pate  |  01. 09. 2019 02:47

Mně ta reklama řekla že pokud se zrovna žena věnuje výchově potomka dělá přinejmenším stejně úžasnou a záslužnou věc jako je dobývání vesmíru.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  22. 08. 2019 09:33

Dnesni Brit je vetsinou duchodce. Pokud ma byt mladsi cca 40 let, tak se jedna o Pakistance, Inda, nekoho jeden rodic brit a druhy rodic African, nebo Polku ktera tam po skole jela na brigadu a nejaky Johny Walker ji udelal dite. Zakazovat reklamy je takove dvousecne. At si trh ukaze co chce a co snese.

Odpovědět  |   | 
JK  |  23. 08. 2019 00:33

A máte i takto jednoznačně faktickou definici dnešního Čecha?

Odpovědět  |   | 
O.Mišík  |  22. 08. 2019 10:44

Ať vyretušují jen tu maminu a všem bude jasné, co ta reklama chtěla říci!!!

Odpovědět  |   | 
Smutnej smudla  |  22. 08. 2019 10:53

no ... ze bych byl pohorsen z nejaky lgbtsociocosi to bych kecal, ale jinak nazor na reklamu jako takovou ... ze je proste zoufale nudna ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 11:32

No, však je taky na Volkswagen.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  23. 08. 2019 13:41

Brit nerozzuřila. Rozzuřila jenom feministky, buzeranty a jiný ultralevičácký odpad společnosti.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A