Tato Octavia byla po nehodě na odpis. V Rusku z ní udělali nové auto

Zprvu to vypadalo, že tuto Octavii už nikdo nedá dohromady a půjde na náhradní díly. Jak ale uvidíte v přiložené galerii, dost jsme se spletli.

Každý rok se na našem trhu otočí zhruba čtyřikrát víc ojetin než nových aut. Trh s ojetými vozy je nepoměrně větší a logicky nabízí mnohem větší prostor pro různé nepoctivce a „triky“, jak vydělat na neopatrných kupujících. Největším strašákem kupujících nejsou stočené tachometry, ale koupě totální bouračky svařené z několika kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Najdi deset rozdílů... Vlevo vidíte Octavii po zásahu kamionem,
vpravo po zásahu šikovného mechanika. Ano, jedná se o stejné auto

Že už se dnes při složitosti moderních aut a snadné zaměnitelnosti modulárních dílů ani nevyplatí totálky znovu opravovat? Tak se podívejte do přiložené fotogalerie, jak lze z faceliftované Škody Octavia TSI, kterou trefil z boku kamion, udělat prakticky nové auto.

Typická ojetina v ČR? Šedá Octavia TDI stočená o 110 000 km

Typická ojetina v ČR? Šedá Octavia TDI stočená o 110 000 km

Stalo se v Rusku (fotky zveřejnil web fishki.net), ale i u nás fungovalo a určitě ještě funguje plno podobně šikovných kutilů. Na kupujícím pak je, aby si dal opravdu záležet, co a od koho kupuje. Prověření původu a historie auta je zrovna v případě škodovek a obecně koncernových vozů naprosto klíčová věc.

Projděte si komentovanou galerii mapující celou opravu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků