Tato Octavia byla po nehodě na odpis. V Rusku z ní udělali nové auto

Zprvu to vypadalo, že tuto Octavii už nikdo nedá dohromady a půjde na náhradní díly. Jak ale uvidíte v přiložené galerii, dost jsme se spletli.

Každý rok se na našem trhu otočí zhruba čtyřikrát víc ojetin než nových aut. Trh s ojetými vozy je nepoměrně větší a logicky nabízí mnohem větší prostor pro různé nepoctivce a „triky“, jak vydělat na neopatrných kupujících. Největším strašákem kupujících nejsou stočené tachometry, ale koupě totální bouračky svařené z několika kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Najdi deset rozdílů... Vlevo vidíte Octavii po zásahu kamionem,
vpravo po zásahu šikovného mechanika. Ano, jedná se o stejné auto

Že už se dnes při složitosti moderních aut a snadné zaměnitelnosti modulárních dílů ani nevyplatí totálky znovu opravovat? Tak se podívejte do přiložené fotogalerie, jak lze z faceliftované Škody Octavia TSI, kterou trefil z boku kamion, udělat prakticky nové auto.

Typická ojetina v ČR? Šedá Octavia TDI stočená o 110 000 km

Typická ojetina v ČR? Šedá Octavia TDI stočená o 110 000 km

Stalo se v Rusku (fotky zveřejnil web fishki.net), ale i u nás fungovalo a určitě ještě funguje plno podobně šikovných kutilů. Na kupujícím pak je, aby si dal opravdu záležet, co a od koho kupuje. Prověření původu a historie auta je zrovna v případě škodovek a obecně koncernových vozů naprosto klíčová věc.

Projděte si komentovanou galerii mapující celou opravu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků