Tato nenápadná Škoda Superb má 560 koní. Ve sprintu porazí i BMW M5

pan Michaelidis  |  08. 10. 2018 13:02

Hosi,dneska super. Chlebodarce musi chrochtat blahem!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  08. 10. 2018 15:29

Drž držku.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 10. 2018 21:33

Pozri, ma pravdu. Niekto si prdne pri skodovke a tu je tom sprava.

Odpovědět  |   | 
nic moc  |  08. 10. 2018 13:08

Kola jak z Felicie z 90 let

Odpovědět  |   | 
Well.bloud  |  08. 10. 2018 13:55

jestlipak to splňuje emise ??

Odpovědět  |   | 
brk77  |  09. 10. 2018 21:36

Bez obav. Na kufru je napsáno Greenline, takže určitě dobré.

Odpovědět  |   | 
Bruno  |  08. 10. 2018 14:39

90 000 kč za nové individuální výfukové ústrojí? To mi přijde jako hrozně nízká částka - 90K budou stát standartní svody od výrobce, buď bude teda chyba v částce nebo v její měně :)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 10. 2018 14:47

Pěkná práce, ale všimli jste si toho také?
Nikdy jsem neviděl, že by podobný počin vytvořila "colored" osoba.
Zato, je jich celá řada, co takový vůz řídí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 10. 2018 14:53

Ty jsi dobře vymletej

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  08. 10. 2018 15:32

Hmmm, něco na tom bude.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  10. 10. 2018 04:20

mohol by si sa horsie ucii a tiez dilovat drogy :)

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  08. 10. 2018 15:18

Jo pěkný to se musí uznat, škoda že se to do Vánoc rozsype

Odpovědět  |   | 
Takumi  |  08. 10. 2018 19:14

Je to tak . Prototypuji hydrooxigen- a už druhá osmikanálová hlava rupla.

Odpovědět  |   | 
KptBobr  |  08. 10. 2018 19:48

Fascinuje mě, jak sami češi (malé "č" je úmyslně) tady v diskuzi jsou tak malí a ubozí, že neustále (a je to specialita tohoto média) se.ou takové s.ance na cokoliv od Škody, ačkoliv by si většina zdejších žádné nové auto od dnešní Škody nikdy ani nedovolila.

V kontextu toho je diskuze na Y.T. pod tím videem, kde si mnozí Britové pochvalují, kam až se tato značka (na ostrovech dříve nechvalně známá) obecně dostala, jak je oblíbená, technologicky pokroková a velmi kvalitní.

Bože jací to jste ubožáci, byť chápu, že většina místních socek na takové auto nikdy nedosáhne Na.erte si...

Odpovědět  |   | 
hah  |  08. 10. 2018 20:40

Copak nekdo ti pohanil tvoji skodovenku??Tak nebrec koupis stromeček zavesis ruzenec na zpetny hodíš hlavu do prava ruku vyklopíš ven z okna a zase bude fajn.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 10. 2018 21:39

Na Ostrovoch som zil a pracoval, a platil dane, vyse 6 rokov. V mediach.

a) Skodovku na ostrovoch vnimaju ako lacnejsiu alternativu VW. OK auto, popularne u taxikarov a policie, ale vzdy ako budget znacka. Uznavaju, ze od roku 1989 urobila pokrok. Ale vzdy je to budget alternative to VW.

b) Ako technologicky pokrokovu ju nevnimaju - vid bod 1. Je to pre nich lacnejsi VW s minulou technikou.

Takze tak.

Jo, vacsina diskutujucich tu by si skodovku nikdy nedovolila - za tie prachy sa da nakupit lepsie, s vynimkou holobytovych verzii.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  09. 10. 2018 15:29

"za tie prachy sa da nakupit lepsie" - prosil bych konkrétní lepší nabídky, z mé zkušenosti vychází škodárny většinou nejlevněji, od oktávky přes kodiak po superb, u fábie ani rapidu nevím, nepoptával jsem. Pokud tedy neporovnáváte ceníkové ceny, za které kupuje leda hlupák.

Ještě ad a) - on snad někdy někdo tvrdil opak? Nebo proč to zmiňujete? Co to na čemkoliv, co napsal původní přespěvovatel, mění?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 10. 2018 07:32

Když neporovnáváme ceníkové ceny, tak škodovky jsou už zcela nekonkurenceschopné.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  10. 10. 2018 20:02

Vzpamatuj se. Z mé zkušenosti vždy nejdražší s nejmenší výbavou

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  10. 10. 2018 04:21

aj podla vw je skoda budget alternative to vw, takze je to v poriadku

Odpovědět  |   | 
hardy  |  14. 02. 2019 12:43

Typicky nafoukaný a hloupý názor. Prémiové značky koncernu jsou prodejné hlavně proto, že ostatní pro ně dělají ekonomické podmínky. Stačí si porovnat s jakou marží (přidanou hodnotou či mírou zisku) se prodávají škodovky a s jakou VW neřkuli audi. To jsou tvrdá data, ostatní je jen blábol.

Odpovědět  |   | 
Míša  |  08. 10. 2018 22:09

Dobře, Tý Bobře :-o .
Pravdu máš, ale neber to tak vážně.
Chápej, že my ubohý socky na luxusní Škodovku nemáme, tak si aspoň tady uboze plácáme.
Je to jako se sexem, ten je zadarmo a i pro socky.

Odpovědět  |   | 
Das Auto  |  09. 10. 2018 08:04

Srovnávat upravené auto s dvojnásob výkonem se sérií jiné značky je opravdu hodno škodawebu. Jen nechápu proč to není třeba něco od koncernu. Třeba Audi a jiné výkonné koncernwagen.

Odpovědět  |   | 
baron518  |  09. 10. 2018 08:40

Co je na tom špatného? Tady trošku mimo mísu - za cenu úprav mám dobrý nový sporťák. Ale třeba u takové Dacie? Třeba Sandero - věnuji se totiž jejím úpravám - u auta za pořizovačku 240000,-Kč a úpravám do 40000,-Kč mám motor a výkon, který na okreskách zahanbí leckteré prémiovky. Váha 980kg, výkon 120k, krouťák 185Nm....upravený podvozek. Pro ty, co nechtějí nebo nemohou pochopit - Porovnejte si poměr váha/výkon tohoto vozu s auty vážícími přes 1600kg - navíc sedany s převisy - a pak pochopíte...

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  09. 10. 2018 11:04

Hele, nenapadlo Te dat do Sandera nejaky skutecne silny motor? V Emerice uz nekdo s necim podobnym experimentoval a s koncil v aute s raketovym motorem.

Odpovědět  |   | 
baron518  |  09. 10. 2018 12:05

Nenapadlo - vážil by jak kráva a zatěžoval přední nápravu, která je díky lehkému třívalci lehce ovladatelná a auto je svým způsobem vyvážené jak čtyřkolka. Alespoň se tak na okreskách chová.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 10. 2018 12:50

Jak si to upravene Sandero povede proti 'premiovkam' v zatackach? Ladis podvozek, pera/tlumice, brzdy, spojku, razeni, rizeni a vejdes se do 40k? Surovy vykon na valci je fajn pro statistiky a do hospody

Odpovědět  |   | 
baron518  |  10. 10. 2018 21:14

Na okreskách mi neujedou, v přímce zmizí v dáli. Ona taková M5 je těžká kráva s převisy a naše okresky žádná rovná bezděrová závodní dráha.....na nízkoprofilech to pořádně odskakuje...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  09. 10. 2018 13:10

nahoněný motor prd vydrží, a kde u čepračky je metanol. Lidi jsou hloupí, když už sleeper tak koupím hemi z ameriky klidně i osmset koní vyměním motor za motor a jedu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 10. 2018 23:15

Mi by se takovy, dle meho nazoru relativne primereny vykon libil. O tom zadna. Ale mam trosku obavy, delat to z puvodniho motoru. Precejen on neni zadny technicky vykvet uz ani sam o sobe. Dalsi vec je samozrejme prevodovka a celkovy hnaci retezec. Udelat trosku brzdy asi nebude tak slozite. Jako urcite ano, ale obavam se, a to i vzhledem k nizke cene, ze jen umele zvedli jednu velicinu bez patricne dimenazace a korektni upravy auta. Kdyz se divam na esteticky vyvazena kola, tak mam obavy jiz podruhe.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  11. 10. 2018 13:55

Vzdyt je to zmetek co ma volant na spatne strane

Odpovědět  |   | 
emenems  |  18. 10. 2018 23:40

Superb je pěkný auto a tohle je fakt slušný. Přesně takhle má vypadat tuning. Má se odehrát pod kapotou a ne nalepit na kufr křídlo z kartonu, oplácat to posranýma plastama a nálepkama "sponzorů", ať to vypadá, dát na konec výfuku kus roury z kamen, otočit čepici kšiltem dozadu, tvářit ze za volantem strašně hustě a přitom už z dálky působit jako naprostý kokot.

Odpovědět  |   | 
Michal Kalita  |  25. 10. 2018 11:54

Teď upřímně, k čemu je člověku takový ohromný výkon při normálním ježdění? Mě například jde o to jak auto vypadá, jak je bezpečné a jaké technologie se skrývají uvnitř. Bohužel nic z toho škodovka nesplňuje, jsou tu automobilky, které dělají hezčí, bezpečnější a technologicky vyspělejší auta, tak proč jít do tohoto nesmyslu?

Odpovědět  |   | 
Peskis  |  29. 10. 2018 18:38

O vzhled mi ani moc nejde, i když není na škodu, každopádně v ostatních bodech s Vámi musím souhlasit.Škodovka by měla zainvestovat hlavně do vylepšování technologií a motorizací. Momentálně nemá škodovka ve svém výběru nic, čím by zaujala! Upřímně pochybuju, že se to někdy změní, přijde mi, že se tato automobilka hodně zhoršila!!

Odpovědět  |   | 
david  |  29. 10. 2018 20:25

A k čemu to, když se to stejně rozklepe, Na tohle Octavia nemá.

Odpovědět  |   | 
Pavel Soustruznik  |  31. 10. 2018 08:36

Lépe bych to nenapsal! Škodovka už dávno není značkou kvality... Upřímně jet v něčem od této automobilky více jak 120km/h tak se bojím o svůj život Nemluvě o těch šílených penězích co za to chtějí, taková i30n to je úplně jiné povození

Odpovědět  |   | 
Marek  |  06. 01. 2019 22:50

Jenom škoda, že tak pěkný auto má DSG namísto manuálu, ten by mu slušel víc.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  14. 04. 2019 08:45

Škodovka vyrobí ročně milion aut.Všechny jsou vyprodaný,na některý se i čeká.jsor majitelé,a je jich dost,kteří si Škodovky kupují opakovaně.Ale zdejší ,,Odborníci",je jich asi sto, mají jasno že Škodovka je předraženej křáp.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A