Škoda Garde s italským dieslem 1,3. Četl jsem o tom v časopisu Svět motorů počátkem osmdesátých let. Bylo tam i foto.
Prej ohromit svět a pak ukážete takový zrůdy. Fuj. :-/
Zase skoda. A takovej kousicek to bylo, aby se to prosadilo. Ale nevyslo to. Skoda.
Mohla ohromit svět ale je tam to mohla že ? :D Vypadá to, že jim to zůstalo do dnes a tím rozdílem že už finance na to jsou ale nejspíš se bojí inovace a jedou spíš na to na co jsou zvyklí ne ?
Škodovku, stejně jako spoustu dalších podniků, na 40 let zabilo to, že o jejich výrobě nerozhodoval trh a do všeho, včetně vývoje jim kecali soudruzi, kteří tenhle stát přivedli do pekla, ze kterého se jen tak nevyhrabe.
A jak ještě dlouho dualtome ten marasmus v kterém se nacházíme máš v plánu svádět na dobu před r.89 ??? Příští rok bude 30 let od sametové šaškárny a pak už byl režim,který se ti asi líbí, a je ten správný,po takové době bychom měli být trochu dál ne?Neulehčuješ si to trochu?Napiš mi o těch překabátěných polistopadových komunistech a proč jim toto bylo umožněno a také o těch jako správných pravicových politicích a jejich kamarádech o jejich megatunelech,podvodech,umělých likvidacích i soběstačných a funkčních podniků,o zpackané privatizaci,tunelování bank i veřejných rozpočtů a všudypřítomné korupci.My se už dávno z ničeho nehrabeme,proto není možné se z toho vyhrabat,víme?
Ad titulek: „mohla ohromit svět“: prosím vás, čím by ten svět tak asi ohromila? Volkswagen vyráběl něco podobného, dokonce i vzhledově to bylo blízké, a myslíte, že to někoho ohromilo?Pod pojmem ohromilo si v 70. letech představuju Porsche 930 Turbo nebo Lamborghini Countach, z pozdější doby a levnějších aut třeba R 5 Turbo, Delta HF Integrale, ale rozhodně ne Š 1000 MB Wagon. Jo, taky jsem začínal se Š 100 a vymáčkl z ní 130 km/h při jízdě z kopce, ale nic to nemění na faktu, že to byl otřesnej střep.
To ještě Škoda za něco stála, ale poslední dobou ty auta stojí za prd. viz tříválce, zpožděná reakce na poptávku po elektromobilech, cena, design např. Fabie - bez rozdílu,atd.... za pár let (2022) už značka Škoda ani nebude, už to bude jen sdružený název 4 značek koncernu.
A můžeš říct za co stála? Žádná protikorozní ochrana, spousta motorů nepřežila karoserii,při průměrné mzdě se na ni muselo odložit přes 40 výplat, dle dnešních měřítek absolutně nedostatečný výkon motoru a tragické jízdní vlastnosti, hlučná, špatně topila.... Nehaním,taky jsem v minulém století začínal na Š 110, jenom konstatuju.
to je taková bomba, že by to škoda měla oprášit a začít vyrábět. I když blbej nápad by to nebyl retro tisícovka kombi ale dnešní technika.
Po sametu dosáhli češi jednoho světového mistrovství... a to umění nasrat si na hlavu.
Na tu tvoji hlavu Zelí, hlavně do ní, se těch ho..n vešlo rekordní množství, a proto jsi ty Zelí v Česku nejlepším důkazem toho "světového mistrovství", které jsi zmínil. Lze to též považovat jako vysvětlení pro tvé typicky zelnaté "postřehy", které vyprodukovala tvoje "hlava".
Skoda mohla byt nejprodavanejsi znackou v USA,kdyby se tam prodavala!!!
Škoda mohla vyhrát F1, proč se to nestalo?!
Nepřišly gumičky, všecko vylejt... 3-[
Nejslavnější světová značka! Díky za neutuchající proud článků o ní!
Drž držku.
"Tato kombi Škoda mohla ohromit svět."Aby som parafrazoval klasika...'Ohromit svet mohla zejmena na Litomericku....'
Jsem z Litoměřic, asi mi něco uniklo?
Ty asi nie si cimrmanolog, vsak... :)"Cimrmanuv zazrak divadelni techniky vzdbudil svetovy ohlas. Svetovy ohlas vzbudil zejmena na Litomericku...."
Ahááá......no Járu mám rád, nicméně znalec nejsem, ale díky za vysvětlení.
Autor patrne myslel uvedomely socialisticky svet potazmo predevsim clenske spratelene zeme RVHP.
Chlebodarce pisti blahem,a premie uz leti!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.