Tato kombi Škoda mohla ohromit svět. Proč to nedotáhla až do konce?

Vladan Kunovsky  |  15. 10. 2018 08:42

Chlebodarce pisti blahem,a premie uz leti!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 10. 2018 08:43

"Tato kombi Škoda mohla ohromit svět."

Aby som parafrazoval klasika...

'Ohromit svet mohla zejmena na Litomericku....'

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 10. 2018 08:58

Autor patrne myslel uvedomely socialisticky svet potazmo predevsim clenske spratelene zeme RVHP.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 10. 2018 10:34

Jsem z Litoměřic, asi mi něco uniklo?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 10. 2018 11:53

Ty asi nie si cimrmanolog, vsak... :)

"Cimrmanuv zazrak divadelni techniky vzdbudil svetovy ohlas. Svetovy ohlas vzbudil zejmena na Litomericku...."

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 10. 2018 15:33

Ahááá......no Járu mám rád, nicméně znalec nejsem, ale díky za vysvětlení.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  15. 10. 2018 09:06

Nejslavnější světová značka! Díky za neutuchající proud článků o ní!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  15. 10. 2018 13:28

Drž držku.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  15. 10. 2018 10:01

Škoda mohla vyhrát F1, proč se to nestalo?!

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  01. 02. 2019 01:41

Nepřišly gumičky, všecko vylejt...

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  15. 10. 2018 10:15

Skoda mohla byt nejprodavanejsi znackou v USA,kdyby se tam prodavala!!!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 10. 2018 11:05

Po sametu dosáhli češi jednoho světového mistrovství... a to umění nasrat si na hlavu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  15. 10. 2018 21:19

Na tu tvoji hlavu Zelí, hlavně do ní, se těch ho..n vešlo rekordní množství, a proto jsi ty Zelí v Česku nejlepším důkazem toho "světového mistrovství", které jsi zmínil. Lze to též považovat jako vysvětlení pro tvé typicky zelnaté "postřehy", které vyprodukovala tvoje "hlava".

Odpovědět  |   | 
jirka  |  15. 10. 2018 12:01

to je taková bomba, že by to škoda měla oprášit a začít vyrábět. I když blbej nápad by to nebyl retro tisícovka kombi ale dnešní technika.

Odpovědět  |   | 
Doležal  |  15. 10. 2018 18:28

To ještě Škoda za něco stála, ale poslední dobou ty auta stojí za prd. viz tříválce, zpožděná reakce na poptávku po elektromobilech, cena, design např. Fabie - bez rozdílu,atd.... za pár let (2022) už značka Škoda ani nebude, už to bude jen sdružený název 4 značek koncernu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 10. 2018 17:53

A můžeš říct za co stála? Žádná protikorozní ochrana, spousta motorů nepřežila karoserii,při průměrné mzdě se na ni muselo odložit přes 40 výplat, dle dnešních měřítek absolutně nedostatečný výkon motoru a tragické jízdní vlastnosti, hlučná, špatně topila.... Nehaním,taky jsem v minulém století začínal na Š 110, jenom konstatuju.

Odpovědět  |   | 
a  |  16. 10. 2018 22:46

Ad titulek: „mohla ohromit svět“: prosím vás, čím by ten svět tak asi ohromila? Volkswagen vyráběl něco podobného, dokonce i vzhledově to bylo blízké, a myslíte, že to někoho ohromilo?
Pod pojmem ohromilo si v 70. letech představuju Porsche 930 Turbo nebo Lamborghini Countach, z pozdější doby a levnějších aut třeba R 5 Turbo, Delta HF Integrale, ale rozhodně ne Š 1000 MB Wagon. Jo, taky jsem začínal se Š 100 a vymáčkl z ní 130 km/h při jízdě z kopce, ale nic to nemění na faktu, že to byl otřesnej střep.

Odpovědět  |   | 
TomTom  |  21. 10. 2018 09:45

Škodovku, stejně jako spoustu dalších podniků, na 40 let zabilo to, že o jejich výrobě nerozhodoval trh a do všeho, včetně vývoje jim kecali soudruzi, kteří tenhle stát přivedli do pekla, ze kterého se jen tak nevyhrabe.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  28. 10. 2018 16:44

A jak ještě dlouho dualtome ten marasmus v kterém se nacházíme máš v plánu svádět na dobu před r.89 ??? Příští rok bude 30 let od sametové šaškárny a pak už byl režim,který se ti asi líbí, a je ten správný,po takové době bychom měli být trochu dál ne?Neulehčuješ si to trochu?Napiš mi o těch překabátěných polistopadových komunistech a proč jim toto bylo umožněno a také o těch jako správných pravicových politicích a jejich kamarádech o jejich megatunelech,podvodech,umělých likvidacích i soběstačných a funkčních podniků,o zpackané privatizaci,tunelování bank i veřejných rozpočtů a všudypřítomné korupci.My se už dávno z ničeho nehrabeme,proto není možné se z toho vyhrabat,víme?

Odpovědět  |   | 
Inter  |  25. 10. 2018 07:13

Mohla ohromit svět ale je tam to mohla že ? :D Vypadá to, že jim to zůstalo do dnes a tím rozdílem že už finance na to jsou ale nejspíš se bojí inovace a jedou spíš na to na co jsou zvyklí ne ?

Odpovědět  |   | 
Home  |  28. 04. 2019 20:48

Zase skoda. A takovej kousicek to bylo, aby se to prosadilo. Ale nevyslo to. Skoda.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

25.  6.  2019 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A