Ošklivý to není, z blízka si už nejsem tak jist. Co se kvalit týče, to by chtělo test.
Kupovat auto jenom podle značky je totální hloupost, ale když je to značka, která je proslulá výrobou aut s nejchudší výbavou a materiály jenž svou strukturou připomínají ty nejlevnější hračky od Vietnamců, tak je pak těžké prodávat auto i do jiných segmentů.Nemyslím jenom Tatu, která zaujala západní trh s produktem Nano (coby nejlevnější nové auto), ale je to i Dacia by Renault.Krásně se třeba na tento koncept kouká. Mě osobně se líbí, ale přijdete k tomu blíž a vidíte opět ty superlevné materiály. Fajn, auto pro práci možná jako stvořené, ale někam s tím jet na dovolenou nebo jen do města je pro ostudu. Ta nejlepší výbava těchto značek je standardem u těch běžných.
Tak NANO není rozhodně jediným , ani zásadním modelem automobilky TATA spíš je akorát hodně mediáně známé.Automobilka TATA je kromě výroby tohoto minivozítka, výrobcem i dalších osobních automobilů (kromně výroby pod značkou TATA vlastní i Jaguar) je aktivní i v dalších sférách automobilové výroby , užitkové automobily, nákladní automobily ( mimo jiné vyrábí následovníka Mercedesu 814), autobusy ....Pokud jde o teréní automobily má v tomto směru dlouholeté zkušenosti a mimo jiné vlastní Land Rover.http://www.tatamotors.com/... http://www.tata-daewoo.com/... Mimo jiné má i zastoupení na Slovensku http://www.tata.sk/... Takže bych se toho nebál.
Vypadá pěkně, snad se ho dočkáme i v prodeji.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.