Tata svolává vozy Nano, bude měnit startéry

Také nejlevnějších automobilů světa se týkají svolávací akce na preventivní servisní zásahy.

Svolávací akce jsou dnes běžnou praxí prakticky u všech světových výrobců automobilů, o některých se ale dozvědí jen dotčení majitelé, zatímco jiné jsou rozsáhle medializovány. Nyní se to týká také 115 000 kusů minivozíku Tata Nano. Indická společnost v tomto případě nemluví jako o regulérní svolávací akci, ale spíše jako o „vylepšení“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tata Nano v provedení pro modelový rok 2012 

Bezplatné výměny startérů podle vyjádření koncernu Tata Motors započaly letos v říjnu a zatím jimi prošlo na 50 000 vozů. Vyměnit startéry je třeba prakticky u všech vozů Tata Nano vyrobených od náběhu produkce v roce 2009 až do letošního podzimu. Tehdy byla spuštěna výroba modernizovaného provedení modelu Nano, která je vybavena „tím správným“ startérem již z výroby.
 

Tata Nano po faceliftu se představuje v reklamě

Tata Nano po faceliftu se představuje v reklamě

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků