Tata Safari: indické SUV v nové generaci (spy photos)

Tata Safari, vůz s trochu podivným názvem, je SUV vyráběné v Indii. Jde vůbec o první SUV, které bylo navrženo a následně produkováno právě v Indii. Jeho výhodou jsou vlastnosti jako odolnost a schopnost v terénu, přičemž cena vozu dosahuje jen 60% z ceny Mitsubishi Pajera.

První generace Tata Safari přišla na trh v roce 1998 s turbodieselem o objemu 1,9 litru pod kapotou. V roce 2005 se automobil dočkal rozsáhlé modifikace, včetně nového naftového třílitru DiCOR se vstřikováním common-rail. Současně se v nabídce objevil také zážehový dvoulitr.

Špionážní fotografové měli štěstí, protože se jim podařilo přistihnout novou generaci Safari při testech v severním Švédsku. To je dokazuje, že plány rozšířit distribuci do Evropy a severní Ameriky bere automobilka vážně. Evropským motoristům se nová Tata Safari představí již příští rok na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová generace Tata Safari při zimních testech

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků