Tata Safari: indické SUV v nové generaci (spy photos)

Tata Safari, vůz s trochu podivným názvem, je SUV vyráběné v Indii. Jde vůbec o první SUV, které bylo navrženo a následně produkováno právě v Indii. Jeho výhodou jsou vlastnosti jako odolnost a schopnost v terénu, přičemž cena vozu dosahuje jen 60% z ceny Mitsubishi Pajera.

První generace Tata Safari přišla na trh v roce 1998 s turbodieselem o objemu 1,9 litru pod kapotou. V roce 2005 se automobil dočkal rozsáhlé modifikace, včetně nového naftového třílitru DiCOR se vstřikováním common-rail. Současně se v nabídce objevil také zážehový dvoulitr.

Špionážní fotografové měli štěstí, protože se jim podařilo přistihnout novou generaci Safari při testech v severním Švédsku. To je dokazuje, že plány rozšířit distribuci do Evropy a severní Ameriky bere automobilka vážně. Evropským motoristům se nová Tata Safari představí již příští rok na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová generace Tata Safari při zimních testech

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků