Název pochází z jazyka sanskrt a znamená „inovace“ – což sériová verze jistě bude, protože má stát na vlastní a výhradně elektrické platformě GEN 3. Zdroj: Tata Motors

Název pochází z jazyka sanskrt a znamená „inovace“ – což sériová verze jistě bude, protože má stát na vlastní a výhradně elektrické platformě GEN 3. | Zdroj: Tata Motors

Zvenčí si můžeme všinout světelného pásu, který na přídi tvoří logo značky. Zdroj: Tata Motors

Zvenčí si můžeme všinout světelného pásu, který na přídi tvoří logo značky. | Zdroj: Tata Motors

Převisy jsou zcela minimální a střecha protažená až nad zadní kola násobí dojem z prostoru v minimalistickém interiéru. Zdroj: Tata Motors

Převisy jsou zcela minimální a střecha protažená až nad zadní kola násobí dojem z prostoru v minimalistickém interiéru. | Zdroj: Tata Motors

Otočná sedadla řidiče a spolujezdce připomínají designová křesílka. Zdroj: Tata Motors

Otočná sedadla řidiče a spolujezdce připomínají designová křesílka. | Zdroj: Tata Motors

Informační displej je pouze na středu volantu. Zdroj: Tata Motors

Informační displej je pouze na středu volantu. | Zdroj: Tata Motors

Z technického hlediska nejsou Indové zatím moc sdílní, ale hovoří o dojezdu 500 kilometrů, který lze získat během půl hodiny nabíjení. Zdroj: Tata Motors

Z technického hlediska nejsou Indové zatím moc sdílní, ale hovoří o dojezdu 500 kilometrů, který lze získat během půl hodiny nabíjení. | Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya | Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya | Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya | Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya | Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya Zdroj: Tata Motors

Tata Avinya | Zdroj: Tata Motors

Zvenčí si můžeme všinout světelného pásu, který na přídi tvoří logo značky. Zdroj: Tata Motors
Převisy jsou zcela minimální a střecha protažená až nad zadní kola násobí dojem z prostoru v minimalistickém interiéru. Zdroj: Tata Motors
Otočná sedadla řidiče a spolujezdce připomínají designová křesílka. Zdroj: Tata Motors
Informační displej je pouze na středu volantu. Zdroj: Tata Motors
11
Fotogalerie

Tata představuje koncept elektromobilu Avinya. Zvládne až 500 kilometrů a jezdit má do tří let

Ještě před nějakou dobou bylo nejzajímavějším strojem indické automobilky levné vozítko Nano, nyní míří to nejvyšších sfér techniky a designu.

Vozidla s názvy Altroz, Tigor, Tiago, Nexon nebo Harrier evropskému zákazníkovi asi nic moc neříkají. Jde totiž o aktuálně nabízené modely indické automobilky Tata. Již za tři roky by se k nim měl připojit futuristický bateriový vůz, který vznikne na bázi nového konceptu Avinya. Název pochází z jazyka sanskrt a znamená „inovace“ – což sériová verze jistě bude, protože má stát na vlastní a výhradně elektrické platformě GEN 3.

Zvenčí si můžeme všinout světelného pásu, který na přídi tvoří logo značky. Převisy jsou zcela minimální a střecha protažená až nad zadní kola násobí dojem z prostoru v minimalistickém interiéru. Otočná sedadla řidiče a spolujezdce připomínají designová křesílka, informační displej je pouze na středu volantu. Z technického hlediska nejsou Indové zatím moc sdílní, ale hovoří o dojezdu 500 kilometrů, který lze získat během půl hodiny nabíjení.

Doporučujeme

Články odjinud