Kdyby po meste jezdili jenom takovi mali kriplove,tak by to bylo fajnB-].Lepsi nez obri SUVcka obsazena jednou osobou zabirajici dvojnasobny prostor...
Dokud bude fungovat MHD, Tata NANO si u nás moc neškrtne. Ale až se přestane dotovat jízné v MHD, bude levnější se přepravovat SVÝM automobilem, budete-li nějaký mít. A NANO bude pro daný účel nejlevnější a pro nemovité městské řidiče tedy nejpřijatelnější.
naprosto ideální auto se zárukou úspěchu :-D
Jezdím pouze s náklaďákem, jakékoli osobáky považuji za jezdící rakve. Kdokoli proti mě nemá šanci. Považuji všechny, co jezdí s osobáky za hazardéry se životem. Vzrušují se tu a hádají se, kdo má větší osobák a přitom jsou to směšné mouchy.
pre rusnovodicov jazdime v rakvach vsetci :-)
Dost se směju, když to někdo srovnává s "velkými" auty. Jak někdo psal výše do města to bude dobrý. Jako alternativa ke skůtru. Skůtr Vám nepřipadá jako rakev na kolech s cenovkou za 50ku i 75.000.
Vzhldem k akčním cenám automobilek a jejich mini modelů, či výprodejových modelů si tohle auto koupí asi jen zoufalec. Btw je úsměvné, o kolik se liší cena v Indii a navržená v Evropě
Co se tyce cen, zda se mi, ze Evropa je vubec nejak premrstena. Napriklad tady: http://www.theautochannel.com/news/2005/05/24/104255.html je test E90vych BMW 325 a 330, cena 325ky zacina na 31000$, coz je pri soucasnych 18 Kc za 1$ nejakych 558000 Kc. Prodava snad BMW ve Statech upravenou osekanou verzi, ktera Evropske normy nesplni? Nemyslim si.
Rozdílnost ceny je dána tím, že EU verze bude mít daleko více bezpečnostních prvků. ABS, Airbag apod. prostě cenu navýší.
nic proti levným vozům,ale tak si říkám aby už začali stavět silnou síť autoservisů,protože u auta za cca 100tis kč rozhodně nebou díly nějak předimenzované...
Nebo taky naopak. To "auto" může být spolehlivější, protože v něm bude zcela chybět asi tak 80% věcí, které se vyskytují v autech, která my považujeme za normální. Zbytek bude poskládán z primitivních, ale časem prověřených řešení, u kterých už je mj. jasné, kam až si při zjednodušování mohou dovolit jít. Tím ušetří daleko víc než nějakým primitivním poddimensováváním některých mechanických částí.
keby slo len o kvalitu, ale to je rakva na styroch kolesach. nechcel by sa v nom viezt a uz vobec nie viezt niekoho blizkeho. kto vie, ci vobec "luxusnejsia" verzia (paradox) bude mat dve spatne zrkadla
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.