Tata Nano: superlevné auto půjde do Evropy

12 komentářů

pes
13. února • 14:19

Kdyby po meste jezdili jenom takovi mali kriplove,tak by to bylo fajnB-].Lepsi nez obri SUVcka obsazena jednou osobou zabirajici dvojnasobny prostor...

mapr
13. února • 14:15

Dokud bude fungovat MHD, Tata NANO si u nás moc neškrtne. Ale až se přestane dotovat jízné v MHD, bude levnější se přepravovat SVÝM automobilem, budete-li nějaký mít. A NANO bude pro daný účel nejlevnější a pro nemovité městské řidiče tedy nejpřijatelnější.

Milan
13. února • 11:35

naprosto ideální auto se zárukou úspěchu :-D

V. I. Lenin
14. února • 21:34

Jezdím pouze s náklaďákem, jakékoli osobáky považuji za jezdící rakve. Kdokoli proti mě nemá šanci. Považuji všechny, co jezdí s osobáky za hazardéry se životem. Vzrušují se tu a hádají se, kdo má větší osobák a přitom jsou to směšné mouchy.

w
19. února • 20:54

pre rusnovodicov jazdime v rakvach vsetci :-)

Hugo
13. února • 8:40

Dost se směju, když to někdo srovnává s "velkými" auty. Jak někdo psal výše do města to bude dobrý. Jako alternativa ke skůtru. Skůtr Vám nepřipadá jako rakev na kolech s cenovkou za 50ku i 75.000.

Milan
13. února • 6:45

Vzhldem k akčním cenám automobilek a jejich mini modelů, či výprodejových modelů si tohle auto koupí asi jen zoufalec.
Btw je úsměvné, o kolik se liší cena v Indii a navržená v Evropě

neco
13. února • 8:57

Co se tyce cen, zda se mi, ze Evropa je vubec nejak premrstena. Napriklad tady: http://www.theautochannel.com/news/2005/05/24/104255.html je test E90vych BMW 325 a 330, cena 325ky zacina na 31000$, coz je pri soucasnych 18 Kc za 1$ nejakych 558000 Kc. Prodava snad BMW ve Statech upravenou osekanou verzi, ktera Evropske normy nesplni? Nemyslim si.

Radek Ondrášík
13. února • 7:21

Rozdílnost ceny je dána tím, že EU verze bude mít daleko více bezpečnostních prvků. ABS, Airbag apod. prostě cenu navýší.

kennysak
13. února • 5:57

nic proti levným vozům,ale tak si říkám aby už začali stavět silnou síť autoservisů,protože u auta za cca 100tis kč rozhodně nebou díly nějak předimenzované...

JJ
13. února • 13:14

Nebo taky naopak. To "auto" může být spolehlivější, protože v něm bude zcela chybět asi tak 80% věcí, které se vyskytují v autech, která my považujeme za normální. Zbytek bude poskládán z primitivních, ale časem prověřených řešení, u kterých už je mj. jasné, kam až si při zjednodušování mohou dovolit jít. Tím ušetří daleko víc než nějakým primitivním poddimensováváním některých mechanických částí.

w
13. února • 7:24

keby slo len o kvalitu, ale to je rakva na styroch kolesach. nechcel by sa v nom viezt a uz vobec nie viezt niekoho blizkeho. kto vie, ci vobec "luxusnejsia" verzia (paradox) bude mat dve spatne zrkadla

Doporučujeme

Články odjinud