Tata Nano: superlevné auto půjde do Evropy

Na počátku roku představila indická automobilka Tata svůj ultralevný vůz Nano, který se pyšnil cenovkou 2 500 dolarů. Nebudeme si nic nalhávat a prozradíme rovnou, že cena se na výsledku podepsala. Vše je maximálně jednoduché, účelné a auto si prostě na nic nehraje.

Tip: Představení Tata Nano naleznete zde.

A i když mělo jít původně o auto pro vybrané nenáročné trhy, Tata Nano se nakonec podívá i do Evropy. Dle automobilky by k tomu mělo dojít v roce 2012 a to s příchodem nové generace, která bude vyvíjena ve dvou verzích. První z nich opět velmi jednoduchá s velmi nízkou cenou a druhá pak o trochu modernější, aby dokázala splnit homologační parametry pro prodeje např. v Evropské Unii.

Dá se ovšem očekávat, že evropský model již nebude stát pod padesát tisíc, jelikož vozy budou muset plnit přísnější emisní limity (v roce 2012 Euro 5), bezpečnostní limity apod. Ovšem i přes tato omezení by se cena neměla přehoupnout přes 100 000 Kč, což je cena velmi příjemná a pro vůz, který by měl sloužit např. pro ježdění po městě velmi dobrá.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tata Nano

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků