Tata Nano se dočká dieselového motoru

Jeden z nejdiskutovanějších vozů loňského roku se již brzy dostane na trh. Miniauto s délkou jen 3 100 mm, dvouválcovým motorem o objemu 0,6 l a výkonem 33 k, přenášeným přes čtyřstupňovou převodovku na zadní kola zní trochu jako špatný vtip, ale s cenou pouhých 2500 dolarů a spotřebou 4,3 l naturalu na 100 km má zaděláno na slušný úspěch.

Záměry indické automobilky s tímto modelem jsou ale mnohem větší. Již brzy by měl benzinové Nano následovat dieselový model s common-railovým, turbem přeplňovaným dvouválcem o objemu okolo 0,8 litru. Techniku by měli dodat FEV, Bosch a Honeywell, což nezní špatně, ale kvalitní naftová jednotka by cenu vozu mohla snadno vyšroubovat na násobky ceny její benzinové varianty... Přesnější datum uvedení této verze na trh zatím nebyl zveřejněn, stejně jako její bližší technické parametry či cena.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tata Nano

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků