Tata Nano: prodeje mikrovozíku váznou

Tata Nano: prodeje mikrovozíku váznou

Indická automobilka Tata právě oznámila, že prodeje „nejlevnějšího automobilu světa“ v listopadu meziročně propadly o plných 85 %. Vedení společnosti má jasno: za tímto žalostným výsledkem stojí neochota bank poskytovat půjčky. Důvody však budou zřejmě také jinde, vozy Nano se totiž potýkají s technickými problémy a požáry. Tata před několika měsíci nabídla svým zákazníkům bezplatný, preventivní servisní zásah, ale tento krok odmítla označit za regulérní svolávací kampaň.

Během letošního listopadu prodala Tata celkem 54 622 automobilů, přičemž pouze 509 z nich náleží do řady Nano. Jak se tedy zdá, invaze superlevného modelu se zatím nekoná a po první vlně zájmu se novince nedaří ani na domácím trhu...

Klepněte pro větší obrázek
Tata Nano Europa: evropské verze Nana se zřejmě jen tak nedočkáme, výrobce má problémy s odbytem i doma
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků