Tata Nano: prodeje mikrovozíku váznou

Indická automobilka Tata právě oznámila, že prodeje „nejlevnějšího automobilu světa“ v listopadu meziročně propadly o plných 85 %. Vedení společnosti má jasno: za tímto žalostným výsledkem stojí neochota bank poskytovat půjčky. Důvody však budou zřejmě také jinde, vozy Nano se totiž potýkají s technickými problémy a požáry. Tata před několika měsíci nabídla svým zákazníkům bezplatný, preventivní servisní zásah, ale tento krok odmítla označit za regulérní svolávací kampaň.

Během letošního listopadu prodala Tata celkem 54 622 automobilů, přičemž pouze 509 z nich náleží do řady Nano. Jak se tedy zdá, invaze superlevného modelu se zatím nekoná a po první vlně zájmu se novince nedaří ani na domácím trhu...

Klepněte pro větší obrázek
Tata Nano Europa: evropské verze Nana se zřejmě jen tak nedočkáme, výrobce má problémy s odbytem i doma
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků