Tata Nano je opět v kurzu, stačila trocha záruk a úvěrů

Na začátku prosince jsme psali o tom, že se prodeje minivozíku Tata Nano prodávaného v přepočtu za 54 000 Kč meziročně propadly o plných 85 %, ale nyní se však zdá, že se trend obrátil. Ještě v prosinci totiž automobilka Tata Motors spustila kampaň zaměřenou na prodloužení záruky a nabídku výhodnějšího financování. Úspěch se dostavil takřka okamžitě: během prosince se v Indii prodalo 5 784 vozů Nano, což znamená nárůst o neuvěřitelných 1 136 % v porovnání s listopadem, kdy své majitele našlo jen 509 těchto strojů. Za zmínku ale stojí i to, že za loňský červen Tata prodala zhruba 9 000 automobilů řady Nano, takže jde spíše jen o začátek cesty návratu k někdejším prodejům.

Záruka byla prodloužena na čtyři roky, nebo 60 000 km, zároveň probíhá výstavba dalších desítek prodejních a servisních míst po celé zemi. Navíc se indický producent automobilů zavázal v rámci svolávací akce bezplatně upravit výfukový systém a elektroinstalaci dosud vyrobených vozíků Nano tak, aby se snížilo riziko jejich náhlého vzplanutí.

Klepněte pro větší obrázek
Tata Nano je nyní nabízena za zajímavějśích podmínek, zákazníci to kvitují
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků