Tata Nano jde konečně do výroby, prodeje začnou na jaře

Levný model indické automobilky Tata vyvolal v době svého představení kolem sebe mnoho rozruchu. Nicméně tehdy měl nový model od své sériové výroby ještě poměrně a to kvůli problémům s pozemky kolem budovaného závodu v Západním Bengálsku. A protože se tyto problémy ještě ani zdaleka nepřibližují do cílové rovinky, automobilka se operativně rozhodla začít 23. března výrobu v závodu u indického města Gujarat s tím, že první kusy se do tamních prodejen dostanou v průběhu dubna.

Tata Nano se díky své pořizovací ceně kolem 2000 dolarů stane nejlevnějším novým autem na světě. Poháně jej bude dvouválec o objemu 623 ccm a výkonu 24 kW/33 koní a v základní verzi nenabídne kromě čtyř kol, sedadel a volantu takřka nic. Svůj účel mezi běžnými lidmi však v Indii nepochybně splní.
Klepněte pro větší obrázek 
Tata Nano
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků