Tata Nano jde konečně do výroby, prodeje začnou na jaře

Levný model indické automobilky Tata vyvolal v době svého představení kolem sebe mnoho rozruchu. Nicméně tehdy měl nový model od své sériové výroby ještě poměrně a to kvůli problémům s pozemky kolem budovaného závodu v Západním Bengálsku. A protože se tyto problémy ještě ani zdaleka nepřibližují do cílové rovinky, automobilka se operativně rozhodla začít 23. března výrobu v závodu u indického města Gujarat s tím, že první kusy se do tamních prodejen dostanou v průběhu dubna.

Tata Nano se díky své pořizovací ceně kolem 2000 dolarů stane nejlevnějším novým autem na světě. Poháně jej bude dvouválec o objemu 623 ccm a výkonu 24 kW/33 koní a v základní verzi nenabídne kromě čtyř kol, sedadel a volantu takřka nic. Svůj účel mezi běžnými lidmi však v Indii nepochybně splní.
Klepněte pro větší obrázek 
Tata Nano
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků