Tata Nano Diesel: naftový dvouválec nabídne 35 koní

Tata Nano Diesel: naftový dvouválec nabídne 35 koní

Tata hodlá rozšířit nabídku motorizací pro svůj model Nano o naftový motor. Dieselové provedení by se mělo objevit na indickém trhu ještě letos, ale konkrétní datum zatím nebylo oznámeno. Novinka vychází z agregátu 1,4 l, který byl ale podle moderních trendů a podle downsizingu zmenšen, a to rovnou o polovinu. Výsledkem je dvouválec o objemu 700 ccm.

Tata Dolphin: Nano dostane dražšího „brášku“

Tata Dolphin: Nano dostane dražšího „brášku“

Maximum naftové jednotky je 35 koní a vrchol točivého momentu má hodnotu 110 Nm. Motor spolupracuje se čtyřstupňovou manuální převodovkou a spotřeba se má podle slibů indické automobilky pohybovat hluboko pod hranicí tří litrů na 100 km. Maximální rychlost činí 105 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků