Tata Nano DC Design: první profesionální tuning Nana podle Indů

Tata Nano DC Design: první profesionální tuning Nana podle Indů

Tata Nano se jakožto jedno z nejdostupnějších lidových vozidel jistě bude stávat terčem různých, více či méně povedených tuneřských zásahů. Na jeden se můžeme podívat už teď, avšak aby nedošlo k omylu, dodáváme, že o zobrazené provedení se postarala profesionální společnost a to konkrétně indická Carnation Auto. Ta si ke svému úmyslu přizvala na spolupráci i designové studio DC Design, které dala na starost vypracovat víceré náměty.

Z nich nakonec vyšel vítězně ten poněkud extrémnější a výsledek si můžete prohlédnout na přiložených obrázcích. Uvedený model je vyroben pouze jako jediný, avšak lidé od Carnation Auto už slíbili, že v budoucnu si bude moci takto předělanou Tatu pořídit každý. Očekává se, že v Indii bude mít určitě úspěch zejména u mládeže. Méně úspěchů u ní zřejmě bude mít agregát, který zůstal nedotčen, takže ani takto převlečená Tata moc větru na silnicích nenadělá
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Tata Nano DC Design
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků