Tata Indigo XL: levný indický luxus

Luxus, komfort a pohodlí nemusí být určen jen pro movité řidiče. Indové se tedy rozhodli dopřát jej všem. Po svém.

Indická automobilka Tata představila svou verzi luxusní limuzíny. Nejedná se však o vůz určený pro top management velkých podniků, ale pro ty, kteří nemají peněz na zbyt. Přesto i těmto zákazníkům chce nabídnou nebývalý luxus, eleganci a výkon.

Za vším stojí klasický model Indigo, kterému byl prodloužen rozvor o 200 mm na výsledných 2 650 mm. Tím výrazně narostl prostor pro posádku na zadních sedačkách a při jízdě na šichtu si tak můžete dopřát dost místa.

O zábavu se pak postará multimediální centrum s DVD a LCD panely v opěrkách předních sedaček. Komfort pak zajistí kožené čalounění s ventilaci, automatická klimatizace a elektrické ovládání všeho možného. A pokud bude žízeň můžete využít integrovanou ledničku.

Závist okolí pak bude vzbuzovat prodloužená karosérie Indiga. Tata se s tím nepáral a prodloužení rozvoru a délky vozu vyřešil většími dveřmi.

O pohon této limuzíny se stará patřičná paleta adekvátních motorů. Základem je čtyřválec 1,4 16V o výkonu 75 kW (102 k). Ten lze na přání vyměnit za skvostný naftový motor se shodným objemem 1,4 l o výkonu 52 kW (70 k). Pokud tedy platí, že jízda v luxusních a stylových vozech má být klidná a že o maximální rychlost nejde, pak v tomto bude Indigo XL patřit na vrchol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tata Indigo XL
Klepněte pro větší obrázek
Tata Indigo
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků