Tata Indigo XL: levný indický luxus

Luxus, komfort a pohodlí nemusí být určen jen pro movité řidiče. Indové se tedy rozhodli dopřát jej všem. Po svém.

Indická automobilka Tata představila svou verzi luxusní limuzíny. Nejedná se však o vůz určený pro top management velkých podniků, ale pro ty, kteří nemají peněz na zbyt. Přesto i těmto zákazníkům chce nabídnou nebývalý luxus, eleganci a výkon.

Za vším stojí klasický model Indigo, kterému byl prodloužen rozvor o 200 mm na výsledných 2 650 mm. Tím výrazně narostl prostor pro posádku na zadních sedačkách a při jízdě na šichtu si tak můžete dopřát dost místa.

O zábavu se pak postará multimediální centrum s DVD a LCD panely v opěrkách předních sedaček. Komfort pak zajistí kožené čalounění s ventilaci, automatická klimatizace a elektrické ovládání všeho možného. A pokud bude žízeň můžete využít integrovanou ledničku.

Závist okolí pak bude vzbuzovat prodloužená karosérie Indiga. Tata se s tím nepáral a prodloužení rozvoru a délky vozu vyřešil většími dveřmi.

O pohon této limuzíny se stará patřičná paleta adekvátních motorů. Základem je čtyřválec 1,4 16V o výkonu 75 kW (102 k). Ten lze na přání vyměnit za skvostný naftový motor se shodným objemem 1,4 l o výkonu 52 kW (70 k). Pokud tedy platí, že jízda v luxusních a stylových vozech má být klidná a že o maximální rychlost nejde, pak v tomto bude Indigo XL patřit na vrchol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tata Indigo XL
Klepněte pro větší obrázek
Tata Indigo
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků