Tata Indigo XL: levný indický luxus

Luxus, komfort a pohodlí nemusí být určen jen pro movité řidiče. Indové se tedy rozhodli dopřát jej všem. Po svém.

Indická automobilka Tata představila svou verzi luxusní limuzíny. Nejedná se však o vůz určený pro top management velkých podniků, ale pro ty, kteří nemají peněz na zbyt. Přesto i těmto zákazníkům chce nabídnou nebývalý luxus, eleganci a výkon.

Za vším stojí klasický model Indigo, kterému byl prodloužen rozvor o 200 mm na výsledných 2 650 mm. Tím výrazně narostl prostor pro posádku na zadních sedačkách a při jízdě na šichtu si tak můžete dopřát dost místa.

O zábavu se pak postará multimediální centrum s DVD a LCD panely v opěrkách předních sedaček. Komfort pak zajistí kožené čalounění s ventilaci, automatická klimatizace a elektrické ovládání všeho možného. A pokud bude žízeň můžete využít integrovanou ledničku.

Závist okolí pak bude vzbuzovat prodloužená karosérie Indiga. Tata se s tím nepáral a prodloužení rozvoru a délky vozu vyřešil většími dveřmi.

O pohon této limuzíny se stará patřičná paleta adekvátních motorů. Základem je čtyřválec 1,4 16V o výkonu 75 kW (102 k). Ten lze na přání vyměnit za skvostný naftový motor se shodným objemem 1,4 l o výkonu 52 kW (70 k). Pokud tedy platí, že jízda v luxusních a stylových vozech má být klidná a že o maximální rychlost nejde, pak v tomto bude Indigo XL patřit na vrchol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tata Indigo XL
Klepněte pro větší obrázek
Tata Indigo
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků