Tata Indica Vista Sport: pryč s konvencemi

V posledních letech expandující automobilka Tata uvedla na domácím autosalonu hned několik zajímavých novinek, které toho sice našinci moc neřeknou, to ale neznamená, že nemá cenu se na ně podívat.

Třeba koncept Indica Vista Sport, který vychází ze sériového modelu prodávaného už něco přes rok, ukazuje, jak si automobilka představuje auto pro mladé. Tento koncept se zřejmě dočká i produkce a automobilka jej hodlá uvést jako „ostrou” verzi výše zmíněného modelu Indica Vista. Ta je v současnosti nabízena se 1,2 a 1,4 litrovými agregáty, s nimiž si majitel příliš zábavy neužije.

Představený kousek disponuje různými tuningovými doplňky, za které by se nemusel stydět třeba ani takový Milotec... Naznačený difuzor a agresivně působící nárazníky mají budit dojem nekompromisnosti, jinak tomu nebude ani uvnitř, kde najdeme takové vychytávky, jako třeba hliníkové pedály. Celkem velkým překvapením je kožené čalounění interiéru.

Automobilka se prozatím k technické stránce nevyjádřila, a tak můžeme jen stěží odhadnout, zda bude vůz drsně působit pouze navenek nebo dokáže něco i po výkonnostní stránce.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tata Indica Vista Sport
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků