Tata Indica Vista Sport: pryč s konvencemi

V posledních letech expandující automobilka Tata uvedla na domácím autosalonu hned několik zajímavých novinek, které toho sice našinci moc neřeknou, to ale neznamená, že nemá cenu se na ně podívat.

Třeba koncept Indica Vista Sport, který vychází ze sériového modelu prodávaného už něco přes rok, ukazuje, jak si automobilka představuje auto pro mladé. Tento koncept se zřejmě dočká i produkce a automobilka jej hodlá uvést jako „ostrou” verzi výše zmíněného modelu Indica Vista. Ta je v současnosti nabízena se 1,2 a 1,4 litrovými agregáty, s nimiž si majitel příliš zábavy neužije.

Představený kousek disponuje různými tuningovými doplňky, za které by se nemusel stydět třeba ani takový Milotec... Naznačený difuzor a agresivně působící nárazníky mají budit dojem nekompromisnosti, jinak tomu nebude ani uvnitř, kde najdeme takové vychytávky, jako třeba hliníkové pedály. Celkem velkým překvapením je kožené čalounění interiéru.

Automobilka se prozatím k technické stránce nevyjádřila, a tak můžeme jen stěží odhadnout, zda bude vůz drsně působit pouze navenek nebo dokáže něco i po výkonnostní stránce.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tata Indica Vista Sport

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků