Tata Indica Vista Sport: pryč s konvencemi

V posledních letech expandující automobilka Tata uvedla na domácím autosalonu hned několik zajímavých novinek, které toho sice našinci moc neřeknou, to ale neznamená, že nemá cenu se na ně podívat.

Třeba koncept Indica Vista Sport, který vychází ze sériového modelu prodávaného už něco přes rok, ukazuje, jak si automobilka představuje auto pro mladé. Tento koncept se zřejmě dočká i produkce a automobilka jej hodlá uvést jako „ostrou” verzi výše zmíněného modelu Indica Vista. Ta je v současnosti nabízena se 1,2 a 1,4 litrovými agregáty, s nimiž si majitel příliš zábavy neužije.

Představený kousek disponuje různými tuningovými doplňky, za které by se nemusel stydět třeba ani takový Milotec... Naznačený difuzor a agresivně působící nárazníky mají budit dojem nekompromisnosti, jinak tomu nebude ani uvnitř, kde najdeme takové vychytávky, jako třeba hliníkové pedály. Celkem velkým překvapením je kožené čalounění interiéru.

Automobilka se prozatím k technické stránce nevyjádřila, a tak můžeme jen stěží odhadnout, zda bude vůz drsně působit pouze navenek nebo dokáže něco i po výkonnostní stránce.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tata Indica Vista Sport
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků