Tango: Řešení pro přeplněné cesty (?)

V dnešním článečku nahlédneme do budocnosti, přesněji řečeno na automobil, který vyřeší problematiku přeplněných silnic. Alespoň to tvrdí jeho stvořitelé.
Tango: Řešení pro přeplněné cesty (?)
Předpokládá se, že Tango přijde do prodeje příští rok. Svůj původ má, jak jinak, ve Spojených  státech amerických. 

Tango měří pouhých 38 palců, tedy cca 97 centimetrů a nabízí místo pro dva Klepněte pro větší obrázekcestující, kteří však vzhledem k vnější šířce sedí za sebou. Na silnici však ve srovnání s klasickými auty zabere méně než polovinu místa, což podle jeho autorů znamená, že je možné zvýšit kapacitu silnic až dvakrát. Vynálezce Richard Woodbury dále uvedl, že je Tango postaveno na technologii elektrických dragsterů. Proto se také předpokládá, že zrychlí z 0 na 100 km/h za méně než 4 vteřiny.

Podle Woodburyho je Tango připraveno provést největší revoluci ve světové dopravě od dob legendárního Fordu T. Téčko však mělo jednu podstatnou výhodu – bylo dostupné široké veřejnosti, což se o Tangu za 70 000 dolarů (cca 2,6 milionu Kč) rozhodně říci nedá. A to nehovoříme o malé praktičnosti a pravděpodobně značné nestabilitě tohoto zvláštního vozítka.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků