Stejně jako se elektrifikovaných motorizací za poslední dobu dočkal  Ford Focus  nebo s nimi přijel  crossover Puma , tak i Fiesta má portfolio jednotek doplněno o mild-hybridní variantu. | Ford Fiesta Titanium Zdroj: Ford

Stejně jako se elektrifikovaných motorizací za poslední dobu dočkal Ford Focus nebo s nimi přijel crossover Puma, tak i Fiesta má portfolio jednotek doplněno o mild-hybridní variantu. | Ford Fiesta Titanium | Zdroj: Ford

Ostatně, automobilka sděluje, že do konce roku 2020 má v plánu uvést na evropský trh 14 nových hybridních a plně elektrických vozidel, městskými crossovery počínaje,  dodávkami konče . | Ford Fiesta Titanium Zdroj: Ford

Ostatně, automobilka sděluje, že do konce roku 2020 má v plánu uvést na evropský trh 14 nových hybridních a plně elektrických vozidel, městskými crossovery počínaje, dodávkami konče. | Ford Fiesta Titanium | Zdroj: Ford

V nabídce Fiesty tedy najdete mild-hybridní tříválec 1.0 EcoBoost mHEV, který je ovšem na rozdíl od Focusu nabízen pouze v jedné úrovni naladění, a to 92 kW (125 koní). | Ford Fiesta Titanium Zdroj: Ford

V nabídce Fiesty tedy najdete mild-hybridní tříválec 1.0 EcoBoost mHEV, který je ovšem na rozdíl od Focusu nabízen pouze v jedné úrovni naladění, a to 92 kW (125 koní). | Ford Fiesta Titanium | Zdroj: Ford

Doplňuje v ceníku základní motor 1.1 o výkonu 55 kW (75 koní) a slabší 1.0 EcoBoost o výkonu 70 kW (95 k) bez elektrifikace. | Ford Fiesta Titanium Zdroj: Ford

Doplňuje v ceníku základní motor 1.1 o výkonu 55 kW (75 koní) a slabší 1.0 EcoBoost o výkonu 70 kW (95 k) bez elektrifikace. | Ford Fiesta Titanium | Zdroj: Ford

Litr s pomocným startér/generátorem a 48V sítí přitom zastává nejvýkonnější motor pod kapotou hatchbacku, pokud chcete manuální šestistupňovou převodovkou. | Ford Fiesta Titanium Zdroj: Ford

Litr s pomocným startér/generátorem a 48V sítí přitom zastává nejvýkonnější motor pod kapotou hatchbacku, pokud chcete manuální šestistupňovou převodovkou. | Ford Fiesta Titanium | Zdroj: Ford

Se sedmistupňovým automatem je spojena nehybridní verze motoru o stejném výkonu. Mild-hybrid je poté dostupný v trojici vyšších výbav Titanium, sportovněji střižené ST-Line i odolnější Active. | Ford Fiesta ST-Line Zdroj: Ford

Se sedmistupňovým automatem je spojena nehybridní verze motoru o stejném výkonu. Mild-hybrid je poté dostupný v trojici vyšších výbav Titanium, sportovněji střižené ST-Line i odolnější Active. | Ford Fiesta ST-Line | Zdroj: Ford

Elektrifikovaná Fiesta začíná ve výbavě Titanium na akční ceně 394.900 Kč (sleva ze 453.900 Kč), kdy standardně stojí na 15palcových litých kolech, dostává přední potkávací LED projektorové světlomety s LED denním svícením... | Ford Fiesta ST-Line Zdroj: Ford

Elektrifikovaná Fiesta začíná ve výbavě Titanium na akční ceně 394.900 Kč (sleva ze 453.900 Kč), kdy standardně stojí na 15palcových litých kolech, dostává přední potkávací LED projektorové světlomety s LED denním svícením... | Ford Fiesta ST-Line | Zdroj: Ford

...automatickou klimatizaci, zadní parkovací senzory, chromované doplňky na karoserii, dešťový senzor nebo samostmívací zpětné zrcátko. | Ford Fiesta ST-Line Zdroj: Ford

...automatickou klimatizaci, zadní parkovací senzory, chromované doplňky na karoserii, dešťový senzor nebo samostmívací zpětné zrcátko. | Ford Fiesta ST-Line | Zdroj: Ford

Fiesta ST-Line s mild-hybridem začíná na částce 408.900 Kč (sleva ze 488.900 Kč), za což dostanete navíc nejen sportovně laděný exteriér... | Ford Fiesta ST-Line Zdroj: Ford

Fiesta ST-Line s mild-hybridem začíná na částce 408.900 Kč (sleva ze 488.900 Kč), za což dostanete navíc nejen sportovně laděný exteriér... | Ford Fiesta ST-Line | Zdroj: Ford

...ale rovněž snížený podvozek, sportovní volant a sedačky, elektricky ovládaná zadní okna nebo startovací tlačítko. | Ford Fiesta Active Zdroj: Ford

...ale rovněž snížený podvozek, sportovní volant a sedačky, elektricky ovládaná zadní okna nebo startovací tlačítko. | Ford Fiesta Active | Zdroj: Ford

Výbava Active s mild-hybridem, která chce zaujmout především ochrannými plasty či zvýšeným podvozkem, pak vychází na minimálně 414.900 Kč (sleva ze 481.900 Kč). | Ford Fiesta Active Zdroj: Ford

Výbava Active s mild-hybridem, která chce zaujmout především ochrannými plasty či zvýšeným podvozkem, pak vychází na minimálně 414.900 Kč (sleva ze 481.900 Kč). | Ford Fiesta Active | Zdroj: Ford

Nutno podotknout, že akce se zvýhodněním až 80.000 Kč platí v případě Fiesty do 30. června nebo do odvolání a nabídka je omezena počtem odebraných vozidel. | Ford Fiesta Active Zdroj: Ford

Nutno podotknout, že akce se zvýhodněním až 80.000 Kč platí v případě Fiesty do 30. června nebo do odvolání a nabídka je omezena počtem odebraných vozidel. | Ford Fiesta Active | Zdroj: Ford

Slevy se přitom vztahují i na zbývající výše zmíněné motorizace a výbavy, včetně úplného základu Trend s motorem 1.1 (nyní od 314.900 Kč). | Ford Fiesta Active Zdroj: Ford

Slevy se přitom vztahují i na zbývající výše zmíněné motorizace a výbavy, včetně úplného základu Trend s motorem 1.1 (nyní od 314.900 Kč). | Ford Fiesta Active | Zdroj: Ford

Ostatně, automobilka sděluje, že do konce roku 2020 má v plánu uvést na evropský trh 14 nových hybridních a plně elektrických vozidel, městskými crossovery počínaje,  dodávkami konče . | Ford Fiesta Titanium Zdroj: Ford
V nabídce Fiesty tedy najdete mild-hybridní tříválec 1.0 EcoBoost mHEV, který je ovšem na rozdíl od Focusu nabízen pouze v jedné úrovni naladění, a to 92 kW (125 koní). | Ford Fiesta Titanium Zdroj: Ford
Doplňuje v ceníku základní motor 1.1 o výkonu 55 kW (75 koní) a slabší 1.0 EcoBoost o výkonu 70 kW (95 k) bez elektrifikace. | Ford Fiesta Titanium Zdroj: Ford
Litr s pomocným startér/generátorem a 48V sítí přitom zastává nejvýkonnější motor pod kapotou hatchbacku, pokud chcete manuální šestistupňovou převodovkou. | Ford Fiesta Titanium Zdroj: Ford
13
Fotogalerie

I Ford Fiesta je teď mild-hybridní. Během června navíc levnější až o 80.000 Kč

Elektrifikace u Fordu pokračuje plným tempem, proto se nelze divit, že i malou Fiestu teď najdete v ceníku s mild-hybridní jednotkou. Spadá navíc do červnové akce.

Stejně jako se elektrifikovaných motorizací za poslední dobu dočkal Ford Focus nebo s nimi přijel crossover Puma, tak i Fiesta má portfolio jednotek doplněno o mild-hybridní variantu. Ostatně, automobilka sděluje, že do konce roku 2020 má v plánu uvést na evropský trh 14 nových hybridních a plně elektrických vozidel, městskými crossovery počínaje, dodávkami konče.

V nabídce Fiesty tedy najdete mild-hybridní tříválec 1.0 EcoBoost mHEV, který je ovšem na rozdíl od Focusu nabízen pouze v jedné úrovni naladění, a to 92 kW (125 koní). Doplňuje v ceníku základní motor 1.1 o výkonu 55 kW (75 koní) a slabší 1.0 EcoBoost o výkonu 70 kW (95 k) bez elektrifikace.

Litr s pomocným startér/generátorem a 48V sítí přitom zastává nejvýkonnější motor pod kapotou hatchbacku, pokud chcete manuální šestistupňovou převodovkou. Se sedmistupňovým automatem je spojena nehybridní verze motoru o stejném výkonu. Mild-hybrid je poté dostupný v trojici vyšších výbav Titanium, sportovněji střižené ST-Line i odolnější Active.

Elektrifikovaná Fiesta začíná ve výbavě Titanium na akční ceně 394.900 Kč (sleva ze 453.900 Kč), kdy standardně stojí na 15palcových litých kolech, dostává přední potkávací LED projektorové světlomety s LED denním svícením, automatickou klimatizaci, zadní parkovací senzory, chromované doplňky na karoserii, dešťový senzor nebo samostmívací zpětné zrcátko.

Fiesta ST-Line s mild-hybridem začíná na částce 408.900 Kč (sleva ze 488.900 Kč), za což dostanete navíc nejen sportovně laděný exteriér, ale rovněž snížený podvozek, sportovní volant a sedačky, elektricky ovládaná zadní okna nebo startovací tlačítko. Výbava Active s mild-hybridem, která chce zaujmout především ochrannými plasty či zvýšeným podvozkem, pak vychází na minimálně 414.900 Kč (sleva ze 481.900 Kč).

Nutno podotknout, že akce se zvýhodněním až 80.000 Kč platí v případě Fiesty do 30. června nebo do odvolání a nabídka je omezena počtem odebraných vozidel. Slevy se přitom vztahují i na zbývající výše zmíněné motorizace a výbavy, včetně úplného základu Trend s motorem 1.1 (nyní od 314.900 Kč).

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Nová generace • Ford Focus ST • Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT • Hybridní verze • 2.0 TDCi vs. 2.3 EcoBoost

Doporučujeme

Články odjinud