I Ford Fiesta je teď mild-hybridní. Během června navíc levnější až o 80.000 Kč

Elektrifikace u Fordu pokračuje plným tempem, proto se nelze divit, že i malou Fiestu teď najdete v ceníku s mild-hybridní jednotkou. Spadá navíc do červnové akce.

Stejně jako se elektrifikovaných motorizací za poslední dobu dočkal Ford Focus nebo s nimi přijel crossover Puma, tak i Fiesta má portfolio jednotek doplněno o mild-hybridní variantu. Ostatně, automobilka sděluje, že do konce roku 2020 má v plánu uvést na evropský trh 14 nových hybridních a plně elektrických vozidel, městskými crossovery počínaje, dodávkami konče.

V nabídce Fiesty tedy najdete mild-hybridní tříválec 1.0 EcoBoost mHEV, který je ovšem na rozdíl od Focusu nabízen pouze v jedné úrovni naladění, a to 92 kW (125 koní). Doplňuje v ceníku základní motor 1.1 o výkonu 55 kW (75 koní) a slabší 1.0 EcoBoost o výkonu 70 kW (95 k) bez elektrifikace.

Ford Focus už v ČR koupíte i s hybridní technikou. Nepřiplatíte za ni ani korunu

Ford Focus už v ČR koupíte i s hybridní technikou. Nepřiplatíte za ni ani korunu

Litr s pomocným startér/generátorem a 48V sítí přitom zastává nejvýkonnější motor pod kapotou hatchbacku, pokud chcete manuální šestistupňovou převodovkou. Se sedmistupňovým automatem je spojena nehybridní verze motoru o stejném výkonu. Mild-hybrid je poté dostupný v trojici vyšších výbav Titanium, sportovněji střižené ST-Line i odolnější Active.

Elektrifikovaná Fiesta začíná ve výbavě Titanium na akční ceně 394.900 Kč (sleva ze 453.900 Kč), kdy standardně stojí na 15palcových litých kolech, dostává přední potkávací LED projektorové světlomety s LED denním svícením, automatickou klimatizaci, zadní parkovací senzory, chromované doplňky na karoserii, dešťový senzor nebo samostmívací zpětné zrcátko.

Ford Puma ST zachycen při testování na Ringu. Premiéra už nemůže být daleko

Ford Puma ST zachycen při testování na Ringu. Premiéra už nemůže být daleko

Fiesta ST-Line s mild-hybridem začíná na částce 408.900 Kč (sleva ze 488.900 Kč), za což dostanete navíc nejen sportovně laděný exteriér, ale rovněž snížený podvozek, sportovní volant a sedačky, elektricky ovládaná zadní okna nebo startovací tlačítko. Výbava Active s mild-hybridem, která chce zaujmout především ochrannými plasty či zvýšeným podvozkem, pak vychází na minimálně 414.900 Kč (sleva ze 481.900 Kč).

Nutno podotknout, že akce se zvýhodněním až 80.000 Kč platí v případě Fiesty do 30. června nebo do odvolání a nabídka je omezena počtem odebraných vozidel. Slevy se přitom vztahují i na zbývající výše zmíněné motorizace a výbavy, včetně úplného základu Trend s motorem 1.1 (nyní od 314.900 Kč).

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků