Koupit si Bentley v ropáku je opravdu smrtelný hřích... a za 20s na 200 je snad každý hothatch...
S ropákem může majiteli v německu nastat v brzké době problém v tom, že ho s ním nepustí do města. A to je přece hlavní resort pro suv.
V Moskvě je budou pouště ještě dlouho.
co na tom zalezi ked je to tak hnusne ze pri navsteve autosalonu treba aspon dva dni nalacno a kinedryl?
Tak tam radši nelez, jenom by ses tam cítil trapně.
Skratka ten dizajn je podla mna hnus. V tejto cenovke....
Turbodíra která je vidět i na videu.. se začátku nic a pak až to začne táhnout, jak já tohle nesnáším a proto chci jít z atmosféry v8 rovnou na elektro (i když tohle auto bych jistě neodmítnul :-)) Zaráží mě ale že dnešní novináři už o turbodírách ani moc nepíšou... přitom na to trpí všechny motory, čím více oturbené, tím více.. Třeba jsem zkoušel bmw 140i, při akceleraci z 0 první cca 0,5s skoro nic a pak najednou začne táhnout a přitom novináři píšou že v tom autě turbo není skoro znát..
Proč by o tom pořád dokola psali, když je jasný, že tam prostě je.
přitom teď čtu že dvojici twin-scroll turbodmychadel doplňuje ještě elektrický kompresor, jenž se stará o rychlou odezvu v nízkých otáčkách.. přitom na videu je jasně vidět i slyšet jak to pořádně zabere až za cca 1s, kolem 2500ot.., podobnou zkušenost mám ve většině aut s velkými turby při rozjezdu z 0
Problém není v turbu a elkompresoru, ale v tom, že to video je v režimu D, ne S. Rozdíl mezi nimi je propastný, jinak řízený měnič, jiná mapa motoru, jiná mapa převodovky a jiné nastavení podvozku. Tady jeli 0-100 za cca 5,2 a 0-200 za 20s. To je shodné s dynamikou A6/A7 BiTDI (3,0 biturbo V6) 230/235/240kW. SQ7 je se stejným agregátem o 350kg lehčí než Bentayga a v režimu S umí 0-100 hluboko pod 5s....... a navíc je pitomost to nechat v kickdownu řadit v 5100 otáčkách. řazení pádlem nahoru v 4000ot akceleraci výrazně zlepší.
...no, "jako nic" si teda představuju trošku jinak... Od 190kmh už se tomu teda dvakrát nechce..
Tvojí feldě se nechce už od 50:-P:-P:-P:-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.