Takto zrychluje Bentley Bentayga Diesel. 270 km/h zvládne jako nic

pirata.della.strada  |  13. 02. 2018 15:37

...no, "jako nic" si teda představuju trošku jinak... Od 190kmh už se tomu teda dvakrát nechce..

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  13. 02. 2018 18:45

Tvojí feldě se nechce už od 50

Odpovědět  |   | 
Turbo..  |  13. 02. 2018 17:03

Turbodíra která je vidět i na videu.. se začátku nic a pak až to začne táhnout, jak já tohle nesnáším a proto chci jít z atmosféry v8 rovnou na elektro (i když tohle auto bych jistě neodmítnul Zaráží mě ale že dnešní novináři už o turbodírách ani moc nepíšou... přitom na to trpí všechny motory, čím více oturbené, tím více.. Třeba jsem zkoušel bmw 140i, při akceleraci z 0 první cca 0,5s skoro nic a pak najednou začne táhnout a přitom novináři píšou že v tom autě turbo není skoro znát..

Odpovědět  |   | 
Turbo..  |  13. 02. 2018 17:15

přitom teď čtu že dvojici twin-scroll turbodmychadel doplňuje ještě elektrický kompresor, jenž se stará o rychlou odezvu v nízkých otáčkách.. přitom na videu je jasně vidět i slyšet jak to pořádně zabere až za cca 1s, kolem 2500ot.., podobnou zkušenost mám ve většině aut s velkými turby při rozjezdu z 0

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  13. 02. 2018 23:10

Problém není v turbu a elkompresoru, ale v tom, že to video je v režimu D, ne S. Rozdíl mezi nimi je propastný, jinak řízený měnič, jiná mapa motoru, jiná mapa převodovky a jiné nastavení podvozku.
Tady jeli 0-100 za cca 5,2 a 0-200 za 20s. To je shodné s dynamikou A6/A7 BiTDI (3,0 biturbo V6) 230/235/240kW.
SQ7 je se stejným agregátem o 350kg lehčí než Bentayga a v režimu S umí 0-100 hluboko pod 5s.
...... a navíc je pitomost to nechat v kickdownu řadit v 5100 otáčkách. řazení pádlem nahoru v 4000ot akceleraci výrazně zlepší.

Odpovědět  |   | 
Tommino  |  14. 02. 2018 16:16

Proč by o tom pořád dokola psali, když je jasný, že tam prostě je.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 18:08

co na tom zalezi ked je to tak hnusne ze pri navsteve autosalonu treba aspon dva dni nalacno a kinedryl?

Odpovědět  |   | 
 |  13. 02. 2018 18:20

Tak tam radši nelez, jenom by ses tam cítil trapně.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 02. 2018 19:20

Skratka ten dizajn je podla mna hnus. V tejto cenovke....

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 02. 2018 12:10

Koupit si Bentley v ropáku je opravdu smrtelný hřích... a za 20s na 200 je snad každý hothatch...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 02. 2018 06:05

S ropákem může majiteli v německu nastat v brzké době problém v tom, že ho s ním nepustí do města. A to je přece hlavní resort pro suv.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 02. 2018 11:37

V Moskvě je budou pouště ještě dlouho.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A