Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

Podívejte se do kokpitu Agery RS při rekordním pokusu.
Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

Koenigsegg zveřejnil video z interiéru Koenigseggu Agera RS. Můžete se tak podívat, jak vypadal rekordní rychlostní pokus a zrychlit na 458 km/h.

Při pohledu na pokus ze 4. listopadu 2017 asi nejvíc uhrane klid, s jakým Agera a především tovární jezdec Niklas Lilja pokus uskutečnil. Když zpomaluje a zcela samozřejmě kontroluje přístroj na měření rychlosti, přičemž dává ruku z volantu, stále uhání rychlostí kolem 350 km/h...

Nová španělská značka má ambice stát se dalším Koenigseggem nebo Pagani.

Nová španělská značka má ambice stát se dalším Koenigseggem nebo Pagani.

Koenigsegg v rámci tohoto dne v Nevadě pokořil pět světových rekordů s Agerou RS, která patří běžnému zákazníkovi. Krom maximální rychlosti Švédové pokořili rekord také v disciplíně 0-400-0 km/h. To Agera RS zvládne v rámci 33,29 sekund.

Vůz pohání osmiválcový motor přeplňovaný dvojicí turbodmychadel a zásobovaný palivem E85. Na tyto rekordy byl použit pouze jediný set čtyř pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2S.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků