Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

Podívejte se do kokpitu Agery RS při rekordním pokusu.
Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

Koenigsegg zveřejnil video z interiéru Koenigseggu Agera RS. Můžete se tak podívat, jak vypadal rekordní rychlostní pokus a zrychlit na 458 km/h.

Při pohledu na pokus ze 4. listopadu 2017 asi nejvíc uhrane klid, s jakým Agera a především tovární jezdec Niklas Lilja pokus uskutečnil. Když zpomaluje a zcela samozřejmě kontroluje přístroj na měření rychlosti, přičemž dává ruku z volantu, stále uhání rychlostí kolem 350 km/h...

Nová španělská značka má ambice stát se dalším Koenigseggem nebo Pagani.

Nová španělská značka má ambice stát se dalším Koenigseggem nebo Pagani.

Koenigsegg v rámci tohoto dne v Nevadě pokořil pět světových rekordů s Agerou RS, která patří běžnému zákazníkovi. Krom maximální rychlosti Švédové pokořili rekord také v disciplíně 0-400-0 km/h. To Agera RS zvládne v rámci 33,29 sekund.

Vůz pohání osmiválcový motor přeplňovaný dvojicí turbodmychadel a zásobovaný palivem E85. Na tyto rekordy byl použit pouze jediný set čtyř pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2S.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků