Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

Podívejte se do kokpitu Agery RS při rekordním pokusu.
Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

Koenigsegg zveřejnil video z interiéru Koenigseggu Agera RS. Můžete se tak podívat, jak vypadal rekordní rychlostní pokus a zrychlit na 458 km/h.

Při pohledu na pokus ze 4. listopadu 2017 asi nejvíc uhrane klid, s jakým Agera a především tovární jezdec Niklas Lilja pokus uskutečnil. Když zpomaluje a zcela samozřejmě kontroluje přístroj na měření rychlosti, přičemž dává ruku z volantu, stále uhání rychlostí kolem 350 km/h...

Nová španělská značka má ambice stát se dalším Koenigseggem nebo Pagani.

Nová španělská značka má ambice stát se dalším Koenigseggem nebo Pagani.

Koenigsegg v rámci tohoto dne v Nevadě pokořil pět světových rekordů s Agerou RS, která patří běžnému zákazníkovi. Krom maximální rychlosti Švédové pokořili rekord také v disciplíně 0-400-0 km/h. To Agera RS zvládne v rámci 33,29 sekund.

Vůz pohání osmiválcový motor přeplňovaný dvojicí turbodmychadel a zásobovaný palivem E85. Na tyto rekordy byl použit pouze jediný set čtyř pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2S.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků