Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

173 komentářů

Petr L.
21. února • 21:42

Celkově je to na pikaču a ze všeho nejhorší je ten příšerný volant s nejošklivějším logem v automobilovém průmyslu.
Ale co chtít od automobilky, která v současnosti v každé reklamě o své historii lže. Automobilka Škoda totiž letos neslaví 125 let své existence, ale jen 95 let. Vznikla totiž 27. června 1925. Před tímto datem tu totiž žádná automobilka Škoda nebyla. Byla tu jen značka Škoda v Plzni, ale ta neměla nic společného s automobilovým průmyslem.
Ani bych se nedivil, kdyby si tato automobilka přivlastnila rok vzniku 1866, kdy vznikly Škodovy závody.
Automobilce Škoda proto nevěřím ani slovo a nevěřím ani jejím výrobkům, které odmítám a proto si nikdy žádný nekoupím.

šofér
3. února • 15:48

Vidím, že všichni diskutující přehlídli snad nejabsurdnější příplatek v ceníku- příplatek za bílou!!! barvu je 10 500,- bez příplatku je jen modrá. Deset litrů za bílou,to mi fakt přijde ujeté vám ne?

OTTO
3. února • 17:54

Ujeté to je, ale v dnešním světě je to celkem běžné...

bzzz
3. února • 17:50

Rekl bych, ze bila bude ve fleetu patrit mezi nejzadanejsi, takze priplatek za ni dava smysl ;-)

Lord Owl
3. února • 14:01

Prosil bych něco takového s 1,5 motorem v benzinu a manuálu (kterej se ovšem nebude porouchat - což současná generace 1,5 koncernu není - mám to od dealera), s většími odkládacími prostory (přihrádkou) u spolujezdce a bez té placaté obrazovečky, neboť si chci fukar nastavit pro výrobce levnějším otočným knoflíkem (a nečumět za jízdy do něčeho podobného mobilu) a místo autorádia chci jen USB/AUX.
Děkuji mnohokráte za nabídku a čekám že se vejdete do 420 tisíc.
Váš budoucí zákazník

Michal
2. února • 19:23

stealth01 už testoval a krom nedostatků matrix světel a vlečky vzadu téměř neměl výtek.

bzzz
2. února • 20:45

stealth01 (podle videoblogu) neni z kategorie 'kdyby' nebo 'nahodou jsem vlastnil/ridil lepsi a tak je vsechno ostatni na h###o' ;-)

Michal
3. února • 5:01

Bzzz dělá pro Audi.Né do každého auta se kvůli výšce vleze a je to Skoda test že je konkurence lepší v tom či onom víme.

tonda
2. února • 17:35

No nic, palubka strohá a chudá, nezáživná. Boční sedáky ve předu z plastu. Kufr - koberec alá r. 1995... Ledky ve světlech, již nejsou horkou novinkou... Tak co tam máte dál...

Kalousek
2. února • 17:38

Tebe mrzí život, že si dovolíš napsat pravdu.

Jezdec
2. února • 2:10

Viděl jsem to naživo a překvapilo mne, jak to působí až nezajímavě. A taky jsem to napřed přehlédl, že je to scala. Těch 600 je dost, pořádnou slevu mi jako individuálnímu zákazníkovi nedají, to si asi rozmyslím a koupím něco jako hyundai i30 o dvě stě levněji.

joe
2. února • 5:53

přesně tak, tam po tobě nebudou chtít si připlatit za 5 ti letou záruku, to fakt je škodofka vymyslí... :-)

Rob
2. února • 7:25

u Škody si připlácet prodlouženou záruku je naprostá zhovadilost, protože ani v té zákonné Vám neuznají spoustu věcí, které Vás ani ve snu nenapadnou že je to vůbec možné !,,,mám osobní zkušenost !!,,,,jinak v této ceně byla před 5lety v podstatě trojková eresa !!!,,,neskutečně předražené !!!:-O:-O:-O:-O:-O

homer
2. února • 8:49

bud konkretni - doufam ze rozlisujes opotrebeni a zavadu

JirkaX
2. února • 10:24

Nebude, jenom tlachá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
2. února • 11:55

Najdi si svůj nick a nebo se nech léčit.;-)

JirkaX
2. února • 13:31

Nápodobně. Trhni si.

JirkaX
2. února • 13:42

Takže léčení.:-/

JirkaX
2. února • 13:49

Když myslíš. Ovšem za předpokladu, že jsi této činnosti vůbec schopen. :-D

JirkaX
2. února • 14:02

Doufám že ti na toto přijde tatínek a dá ti troch po zadečku.

Emkejx
2. února • 1:17

Nechapem tych ludi co kritizuju 1.5tsi motor v octavii, ked sa hovorilo ze tento motor presiel nejakym upgradeom a u novej octy by sa nemali objavovat cukania motora a hlavne ako to ti ludia s komentami uz vedia? Ved este nebol test octy... No nic 600.000 kc je dost za taku vybavu. Tento rok nas isto caka plno akcii a zliav a zrovna hyundai to nebude.

Stealth01
3. února • 8:32

Já jsem na svém kanálu testoval novou Octavii s tímto motorem. Kromě hlučnějšího projevu ve vyšších otáčkách a lehké hrubosti při studeném motoru (akusticky i pocitově), jsem nic divného nezaznamenal.

Marek
1. února • 23:21

Stále a stále se tu nachází hnupove, co nemají nic lepšího na práci, než psát hejty na škodovku 🤣 hoši, najdete si raději práci a přestaňte tu brečet.

BB
2. února • 12:08

Ty jsi ale hlupáček, copak budu utrácet za předražený a nespolehlivý vůz když si mohu koupit auto za dobrou cenu. Ještě jednou to napíši jen pro tebe, mít dost peněz neznamená utrácet za nekvalitní a předraženou věc. Doufám že jsi to i ty pochopil.

petr r. (petrumr)
2. února • 8:37

marečku, my píšeme ze života, my jsme škodovku měli a modlili jsme se, aby ta záruka skončila abychom tam nemuseli jezdit. Jestli si myslíš to co slýcháš doma, tak rodičům řekni, že neumí šetřit, nebo tys slyšel doma, že škoda je nejlepší auto a druzí stojí u silnic?

Soper
1. února • 22:25

Jojo ochcavka

JirkaX
2. února • 10:00

Jo a jestlipak bude stále plná poruch jak to mají Škodovky ve zvyku.

Kalousek
2. února • 11:53

Ti musí vydělávat na své průsery a tak kvalita není na místě. Prostě levně vyrobit a draho prodat.

OTTO
3. února • 1:00

To musí úplně všichni a kdo to zvládne nejlépe na světě, ten vyhraje. Ten kdo draze vyráběl a levně prodával, už na trhu není.

JirkaX
2. února • 10:22

To jsou bláboly.

Pip
1. února • 22:10

Je to tak. Nic s tím nenaděláme. Ta cena je daň za hafo asistentů a fičur, které bych oželel nebo mě dokonce obtěžují. Aby mě kurňa auto tahalo volant, tak to ne, jen pro "bezpečnost" buchet, které s dítětem na zadním sedadle mačká za jízdy mobil. Ještě, že se to dá vypnout. Věnuji se řízení, nepotřebuji mrchu, která mě tahá za volant, když se přiblížím k čáře.

Mr T
1. února • 23:30

Bezva, další "mistr" volantu, který nepotřebuje asistenty, protože umí řídit. Jasně. Takovejch potkávám docela dost, na dálnici se drží uprostřed (jedno kolo v levém, druhé kolo v pravém pruhu) a mimo dálnici nedokážou projet zatáčku a přitom se udržet ve svém jízdním pruhu. Dle toho, co píšete patříte mezi ně - jestli vám asistent tahá volantem, tak se ve svém pruhu nedokážete udržet a jste nebezpečný pro ostatní.
Kdepak, jsem jedině rád, že se z takových asistentů stává povinná výbava.

Kalousek
2. února • 13:47

Ty budeš teda talent když neumíš auto udržet na silnici bez elektronických asistentů. Takovým jako ty by měli zabavit řidičák a to doživotně.

bzzz
2. února • 20:37

Chte bych te videt po 4 pivech a 4 panacich jak drzis auto na silnici, Kalousku ;-)

Pip
2. února • 9:07

A jej, chytrolín. Sorry, nepovažuji se za Mistra volantu, to v žádném případě a přiznám se, že za svých víc jak 2,2 mil. km jsem měl i ťukanec, ale prostě jsem napsal svůj názor. To podotýkám, že nejsem řidič kamionu. Většina v osobním voze. Ještě něco?

Sanchez
2. února • 9:25

Starší lidé nebo lidé s poškozeným mozkem, tj. řetězoví kuřáci a alkoholici, ti nejsou schopni přijmout nové věci. Co za systémy může obtěžovat? Mimo město a obzvláště na dálnici tě přece nemůže nic tahat za volant? Pokud tedy umíš jezdit. Asistent, který ti zabrzdí před překážkou- takové věci přímo vítám, pro jistotu. Co konkrétně tě obtěžuje?

Pip
2. února • 9:32

Mě osobně to udržování v pruhu. Asi jsem to přehnal a je to jediný, který mě fakt obtěžoval. Jinak brzdový asistent, různé tempomat a nevím bůhví co jsou určitě skvělé věci. Ale když se nevěnuješ řízení, jsou ti na prd. Vlastně ne, aspoň zmírní následky nehody. Bohužel obávám se, že lidi na ně spoléhají až moc a myslí, že to zvládnou za ně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sanchez
2. února • 10:21

Tak to ano. :-) Mnoho lidí nemá základní návyk plně se věnovat řízení. Je to pro ně rutina, tudíž si dovolí vyřizovat na telefonu maily, veškerou textovou konverzaci, viděl jsem i facebook a youtube. Na to asistenti skutečně nejsou.

olsztyn
1. února • 18:57

Když si rozumně nakonfiguruju liftback (!) S 1.5 manuálem tak jsem přes 700.000,-. To mi teda přijde fakt dost

JirkaX
1. února • 18:07

To je jako vtip nebo si zase dělají z lidí srandu? zvedání sedala má v základu i Dácie za třetinovou cenu.

JirkaX
2. února • 0:24

Kecáš.

Lukáš
1. února • 19:43

No vidíš, a Toyota RAV4 za dvojnásobnou cenu nemá výškově seřiditelné sedadlo spolujezdce ani za bambilion.

E15
3. února • 10:18

To je pravda (a taky to za to schytává v každém rozumném testu), sedadlo je navíc pěkně vysoko. Nechápu ty mínusy (asi nějaké spiknutí japanofilů)!

petr r. (petrumr)
2. února • 8:17

blbosti je tady diskuze o octavii.

Kalousek
1. února • 18:36

To si dovoluješ porovnávat auto za normální cenu se zvedáním sedadel v základu se skvostem pro firmy a geje

Sparrow75
1. února • 18:41

Nemyslím ze má Dacie v druhé výbavě stavitelnou sedačku spolujezdce.Ted jsem měl týden Megane také v druhé výbavě odspodu a neměl ji

Kalousek
2. února • 10:03

Nemyslíš, to znamená že nevíš.

Sparrow75
1. února • 18:33

U spolujezdce?

Sparrow75
1. února • 18:00

Vzhledem k tomu ze mě přesně tahle nejlevnější verze v září čeká jako nova sluzebka.Tak mě docela štve ze nemá v základu mlhovky a zadni parkovací senzor.V dnešní době trosku bida.A bohužel u nás si připlatit za cokoliv navíc nelze :-(

petr r. (petrumr)
2. února • 8:30

za cenu škodovky je hybridní toyota corolla v kombíku, vyměnit ty co o tym rozhodují.

T111
2. února • 1:24

Přední mlhovky jsou ta snad vůbec nejzbytečnější věc na autě. Význam mají jen dizajnový, funkčí je marginální.

Sparrow75
6. února • 19:32

Nesouhlasím potmě za sněžení nebo hustého deště výborná věc

homer
2. února • 8:44

preju ti mlhu za tmy ze pojedes na jednicku, neuvidis dal nez doplivnes, za sebou nalepenej kamion a budes se modlit at proti nejede nic vetsiho nez skutr

Kalous ušatý
2. února • 9:00

Při husté chumelenici jsou též nezbytné. Řádně ti nasvítí 3m před vozem a vidíš trošku povrch vozovky a pak ti hlavně nasvítí krajnice, takže se máš čeho chytnout. Pan nemlhovkář zřejmě ještě nezažil opravdu nepříznivé počasí, kdy bylo třeba dojet. Dále jsou mlhovky příjemné i pro protijedoucí. Pomocí 4 bodů lépe rozeznáš pohyb vozu.

fri
2. února • 17:16

Aby mlhovky fungovaly, musely by být zapnuté a zároveň by měly být vypnuté hlavní - resp.měly by svítit pouze max obrysové. To ale legislativa zakazuje.
Mlhovky by měly mlhu podsvítit - mlha je nízko u země řídká - proto by mlhovky měly být co nejníže.
Ale při současně zapnutých hlavních světlech tyto světla mlhu nasvítí, ta řidiče stejně oslní, takže mlhovky jsou opravdu k ničemu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
3. února • 15:51

zkus prepnout z dalkovejch dost to pomaha...

Honza
1. února • 17:19

Je to pořád moc pezízů!

bzzz
1. února • 17:09

Ten rozdil jak auto pusobi na obr. 2 a obr. 9 je teda narez.

Nornik
1. února • 16:36

Hmm 610k za oholenej zaklad. Krasny. I30 v all in i s automatem po slevach cca 520. Na tu cenu se okta nedostane aji s obligatni 20% slevou. Jo 1.5tsi je lepsi motor nez ta 1.4tgi, akorat zere olej. Ale je lepsi o tolik?

Prd
22. července • 17:36

Spočítejte si znovu 610k mínus 20%. Pak můžete takto argumentovat...

dzozifko
1. února • 12:34

No nekup to, když je to tak levný... :-D

predrazene jako blazen
1. února • 12:25

za 300.000 bez vybavy bych do ni sel. pripadne za 400.000 s led svetly, navigaci a tim pristrojovym stitem, vyhrivanymi sedadly a litimi koly taky..

ZZahradník
1. února • 12:38

Předražené ve srovnání s čím? Doba, kdy se nižší střední prodávala za 320tis už je dávno pryč. Levné jsou dneska snad už jen Hyundai a to je asi tak všechno...

Driver
22. února • 8:03

Hyundai není levný (levně působící), ale má nejlepší poměr kvality (spolehlivosti, komfortu, bezpečnosti, designu) a ceny. Zato škodovka je v tomto ohledu pravý opak. Je zlodějsky předražená.

ZZahradník
1. února • 12:10

Nevíte někdo (se zákulisními info :-)), jestli bude možné zkombinovat plug-in a paket pro špatné cesty? (u Superbu to myslím nejde a plug-in tam má i další omezení (nemožnost dvojitých oken a pod....)).

Hellebrand
1. února • 11:33

Všechno na světě má takovou cenu za kterou se najde kupec.
Když si Škoda tak hodně věří, je to její věc.
Já kdybych do auta investoval 600 tisíc, tak si určitě koupím kvalitnější auto, třeba Toyotu.

Vincent
1. února • 11:45

Toyota je spolehlivá, rozhodně ne kvalitní.

ZZahradník
1. února • 12:39

Souhlas, spousta lidí si plete kvalitu se spolehlivostí a třeba kvalitu jízdy jako takové vůbec neřeší.

Vaclav
1. února • 14:34

Tak odhaduji, ze jsi s novou Corolkou nejel. Nebo se mylim? O tom to cele je: predsudky a kritizovani neceho, co si nezkusim.
Vidim to vsude kolem sebe. Nikdo nic nezkusi a uz vi jak to jezdi. Nedavno jsem vybiral auto, tak jsem si byl neco projet a take jsem byl prekvapeny....

ZZahradník
1. února • 15:17

Nejel, ale eCVT s 0-100 za 11s nebude žádná hitparáda, když to není ani eCVT s 0-100 za 8 s (a s tou jsem jel několikrát). To ani nemusím zkoušet. Dobře to vypadá jen na papíře...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
1. února • 19:14

Někomu CVT vyhovuje a jinému ne. V čem máš problém Václave? Pro toho, pro kterého je prioritou akcelerace, tak přece ví, co koupit a do ostatních aut (vybraných modelů a motorizací) se vůběc nenaváží a ani je nekritizuje. Pro nějakou "maminu" může být třeba auto s CVT naprosto vyhovující, protože jezdí defenzivně a auto má čistě k tomu, aby se přemístila s místa A do místa B a nemusela řadit. A je jí úplně jedno, jestli tu stovku to auto dá za 8 nebo 11 sec.

Odborník a znalec
1. února • 20:02

Ale to je takové alibistické, že někomu vyhovuje. V Bohnicích bude někomu vyhovovat chleba namazaný hovnem. e-cvt s 1.8 je na naše dálnice mizerná, v 2.0 dobrá. 2.0 e-cvt v pohodě utáhne a při akceleraci začne simulovat klasické stupně, tudíž se skútrovitý randál nekoná. Jistě, že někomu vyhovuje všechno. To neznamená, že to je dobré.

Alsiik
1. února • 23:53

Dvoulitr při akceleraci žádné simulované stupně nedává, to dává jenom v režimu S a při použití pádel pod volantem. Jinak je to úplně stejné jako u té 1.8. Víš prdlajs, ale hlavně že je chleba namazanej hovnem.

Odborník a znalec
2. února • 0:10

Nu dobrá. A jak by jsi hodnotil oba motory ty? Dobré či špatné?

Josef
1. února • 21:41

:-)
Napsal jsi, cituji tě: "....e-cvt s 1.8 je na naše dálnice mizerná, v 2.0 dobrá. 2.0 e-cvt v pohodě utáhne a při akceleraci začne simulovat klasické stupně, tudíž se skútrovitý randál nekoná. Jistě, že někomu vyhovuje všechno. To neznamená, že to je dobré."
:-))
Přečetl sis po sobě to, co jsi napsal a jak jsi argumentoval?
Uvedl jsem příklad "maminy", že má určité požadavky, které může uspokojit varianta-model-motor-převodovka-uspořádání které tobě naopak nevyhovuje. To ale přece neznamená, že "někomu vyhovuje všechno", jak jsi to definoval ty.
Dobré je vždy jen to, co někomu vyhovuje. A pro každého to znamená něco jiného. Proto tedy existuje široká nabídka modfelů, motorizací, druhů převodovek, uspořádání pohonu,...atd. aby si každý vybral, co mu vyhovuje. Co je dobré pro tebe, to nemusí být dobré pro někoho jiného.
.....................
Mně vyhovuje u Octavie 2.0 TDI a stejně tak i benzinové 2.0 TSI a z mého hlediska tyto motory v případě Octavie považuji za jediné vyhovující. To ale neznamená, že mé hledisko je objektivní a jediné správné. Pro řadu lidí je v případě Octavie dostačující 1,6 TDI nebo litrový tříválec a je to pro ně tedy dobré a vyhovuje to jejim požadavkům.
Přece to nebudu hodnotit tvým způsobem argumentace "Odborníka a znalce", cituji tě: "V Bohnicích bude někomu vyhovovat chleba namazaný hovnem."

serlan gulic
1. února • 14:31

A prosim pekne, co je to ta kvalita?

ZZahradník
1. února • 15:14

1. kvalita a dostatečná velikost sedadel a dobrá ergonomie interieru vůbec
2. kvalita interiéru (nevrže, vydrží)
3. technologie na úrovni doby (např. dostatečně svítící světla (ideálně matrix led apod.), infotainmet a konektivita, pro někoho i jízdní asistenty atd...)
4. dostatečně kvalitní odhlučnění a) podvozku, b) aerodynamického hluku, c) motoru
5. jízdní vlastnosti (auto zvládne projet zatáčku, nepřevrátí se při losím testu apod.)
6. dostatečná jízdní dynamika (ideálně v kombinaci s bodem 4.)
7. celková uživatelská přívětivost (Simply clever potěší)
atd...
atd...
Z mé zkušenosti tahá japonská konfekce (např. Toyota) za kratší konec konkurenčního provazu (což je pochopitelné, Asiaté jsou menší, na hlavních trzích se jezdí pomaleji než v Evropě a nároky na auta jsou obecně jiné)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
1. února • 19:08

Kvalita ve smyslu normy ISO 9001 je uspokojení požadavků zákaznika - to, že zákazník dostatne zboží, které splňuje jeho požadavky za cenu, kterou je ochoten zaplatit. Čili spokojený zákazník je ten, kdo je spokojen se zakoupeným výrobkem. V případě kvality auta se jedná o auto, se kterým je zákazník spokojen a za které zaplatil sumu peněz, kterou považuje úměrnou tomu, co za zaplacené peníze dostal.
Někdo je spokojen s BMW, jiný se Škodou a někdo s Toyotou. Někomu požadavek kvality splní Octavia a jinému Corolla. Vždyť je to jednoduché. Někdo považuje za kvalitní materiál na sedadlech kůži a jiný jako kvalitní materiál považuje textilie, protože mu kůže nevyhovuje. Jak prosté. A spolehlivost? Stačí se podívat do "statistických" tabulek pro základní orientaci. Prakticky je ale jedno, jestli se do servisu jde 1-krát nebo 2-krát ročně. Aby auto do servisu v případě nějaké závady nedojelo, to je prakticky vyloučené, protože dnešní auta už mají v tomto směru vysokou spolehlivost úplně všechny. A kdyby náhodou, tak nežijeme v Africe a dostupnost servisu v nouzi a odtah vážně porouchaného vozidla nepředstavuje nepřekonatelnou překážku. Navíc to je v rámci pojištění většinou zadarmo.
Kdo má praktické zkušenosti a vystřídal více aut a ročně absolvuje na silnicích více jak 40-60 tisíc km, tak ví, o čem to je. V takovém případě se ale nejezdí se starými "popelnicemi". S autem do 5 let stáří nebývají problémy. (Tedy pokud člověk nekoupí auto s konstrukční vadou, ale to je věc jiná. Mohli by o tom vyprávět majitelé i modelu Škody Octavia s motory 1,8 TSI, a též i "kupodivu" 1,9 TDI určitých serií a modifikací...).
---------------
"Odborníci" a "znalci" diskusí na portálu Autorevue by si představovali kvalitní auto - rychlé a výkonné jako Porche nebo Ferrari, elegance jako Maybach, pohodlné jako RR, materiály též jako RR, průjezdnost v terénu jako LandRover nebo Toyota LandCruiser, spotřeba maximálně do 5 litrů, záruka 20 let, a cena tak max akorát jako Dacia....
----------------
Osobně nevidím podstatné rozdíly mezi Corollou a Octavií, je to stejná kategorie a podobná cena srovnatelných modelů a výbavy. Každému ale vyhovuje něco jiného, a proto si může vybrat podle svého gusta a vkusu a idndividuálních představ o "kvalitě" a konkrétních požadavcích a prioritách, které může mít každý jiné.
Jako služební dostávám přidělenou Octavii apokud bych dostal Corollu, tak bych s ní také jezdil. Moje představy o kvalitě ale splňují jiná třída a je to samozřejmě i o jiných penězích. Bohužel ale na Panameru už finančně nedosáhnu, ale to neznamená, abych Panameru kritizoval způsobem, jak to dělají v případě Octavie nebo Corolly někteří zdejší diskusní "experti", kteří finančně dosáhnou akorát na nějakou olítanou 10 letou "rachotinu", ale přesto se budou "navážet" do aut, které si nikdy nekoupí.

Josef
1. února • 21:46

Koukám, jak se rozmnožily řady "expertů", kteří k mému příspěvku dávají minusy....:-) Vidím, že jsem se strefil do černého...:-)

Skeptik
1. února • 15:32

Stací se podívat na yt, jak je vůz s 1.8 dynamický. Na dálnici při troše plynu jde hned do plných a zrychlení skoro žádné.

Revizor
1. února • 11:39

Za 600tis seženeš leda Corollu 1.2, která jezdí, jak 15let stará nafta a s tou kvalitou to není taky tak horké. Corolla má smysl jedině s 2.0 v plné palbě. A tu si řádně nacení.

joe
2. února • 5:51

co kia ceed sw, motor 1.4 tgdi + automat...?

Mirek
1. února • 12:30

Maximalista a beztak jsi v tom ani neseděl. Čas 12:10
http://garaz.tv/toyota-corolla-hybrid-18-... ...

Revizor
1. února • 13:03

Není to Joe Doe? :-D:-D:-D

Mirek
1. února • 13:50

Nemusí být každý idiot, jako ty, a souhlasit s tebou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revizor
1. února • 13:58

Mě by fakt zajímalo co jsi v reálu za typ člověka. Extrémní afektovanost, agresivita, posedlost vyhraněným názorem na různé značky vozů, sprostota. Tak, alespoň si to můžeš říci na netu, když ne do očí. :-)

mandlomil zehlic
1. února • 14:34

Dik bohu za ty internety! Si predstav, ze by takovy posuk chodil venku po ulicich a tam realne ohrozoval lidi. Jen at si hezky sedi doma pise si ty sve fantasmagorie sem. Pokud to nekomu ma zachranit zivot ... B-]

Mirek
1. února • 17:36

Vůbec nejsem agresívní a nemá problém s žádnou automobilkou ani s lidmi, ale s hlupáky vašeho charakteru, kteří ví, co je druhý zač, dokonce mu dělají na dálku anamnézu, ví za koho se vydává, případně čím jezdí, že je nebezpečný pro své okolí, asi od přírody, z duše nesnáším. Obzvlášť, když neumí přijmout názor někoho jiného a hned svou první reakcí na příspěvkem se ho snaží nějak shodit, že "Revizor" a tvá pitomost "Není to Joe Doe?" K věci nic, ale přejít na tohle nemáš problém při svém moralizování, plus následující invektivy. Co čekáš, že se s tebou takto bude někdo slušně bavit?
Já napsal naprosto normální názor na použitelnost Toyoty Corolla, ale to se tady asi nesmí odporovat nikomu, když dotyčný napíše, že je to špatné, tak to tak jistě musí být, navíc, když je to cizí automobilka. Pochybuji nadále, že jsi v tom autě někdy jel.A podle nicku "mandlomil zehlic" si dovolím tvrdit, že ty máš to nejmenší právo tady o morálce kázat. Jen jeden tady takto mění svůj nick pod každým novým článkem, a i v jedné diskuzi vystupující pod více nicky, a oba víme, cos tady všechno "napsal" a nyní jsi to jen potvrdil, k věci nic, k urážkám ano. Jo, to s tím internetem jsi o sobě napsal dobře.

mandlomil zehlic
1. února • 20:15

Lidi, o kterych pisete, nemam rad ani ja. ;-)Nejsem si vedom, ze bych nejak moralizoval. Ostatne, od cloveka, ktery si z ctenaru autorevue.cz dela blazny, by to asi ani nebylo moudre. ;-)Samozrejme, ze si na kazdy novy prispevek vymyslim novy nick. Prekvapuji mne diskutujici, kteri to tak nedelaji.

Mirek
2. února • 21:13

To jsem opravdu nečekal, že tak jednoduše přiznáš, že nemáš páteř, ale to se tady zjevně nenosí a stále platí české pravidlo, že hrdina u nás není nikdy slušný člověk a na internetu to platí dvojnásob.

Husák
4. února • 8:42

Koukám, že vám jde (než o auta) víc o to aby s vámi každej souhlasil a abyste měl hodně "plusů". A když s vámi někdo nesouhlasí, hned mu začnete vyčítat i to, že venku prší. :-D:-D:-D

ZZahradník
1. února • 12:41

Ta 1.8 je auto vysloveně do města a nebo na extrémně poklidnou jízdu (na druhou stranu tak jezdí minimálně polovina lidí, takže zákazníky si to najde)

Mirek
1. února • 13:11

Asi něco nechápu, když jedu po dálnici, tak zapnu tempomat a jedu prakticky stále stabilní rychlostí. To jako ta 1,8 nezvládne, nebo tady stále žije duch závodění a koho vidím před sebou, toho musím předjet děj se co děj? To extrémně bych vypustil, to je hloupost.
https://www.autorevue.cz/minitest-toyota-corolla-h... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dural horal
1. února • 14:39

Az s tou tvou 1.8 na tempomatu pojedes (pokud vube) nekdy do Alp, budes ji tam na dalnici muset tlacit.Vysvetlovat to nema smysl. Kdo zazil, chape. Kdo nezazil, nepochopi.Nabizi se ovsem otazka, zda majitel Octavie 1.8 tusi, proc by mel do Alp.

Lord Owl
4. února • 7:36

No já jsem v Alpách potkával Dacie s rakouskými značkami, takže tam 1,8 motor nebude.
Do soutěsky mezi kopce dojede cokoliv.... Horší je, aby to nebylo jako první v koloně.

Mirek
1. února • 17:27

Já to auto nevlastním a do Alp s ním nepojedu, nevlastním ani Octavii, ale jsem rád, že je tady taková řada odborníků, kteří vše ví, všude byli a všechna auta vyzkoušeli. A samozřejmě pokud auto nemůže do Alp, tak to není použitelné auto a všichni přece vysoko do Alp musí.
Jistě máš na mysli ztrátu výkony z důvodů nadmořské výšky a jistá ztráta výkonu tam bude. Jsi si jistý, že zrovna tento motor nepojede, že se bude muset auto tlačit, řízený přímý vstřik.
http://www.autohit.cz/novinky/129254-vliv-nadmo... ...

ZZahradník
1. února • 13:35

OK, s ohledem na to, že píšu, že tak jezdí minimálně polovina lidí, můžeme "extrémně" vypustit ;-)

Mirek
1. února • 13:56

Nemůžeš mít vlastní názor. Tady je to o Octavii a proto jsi měl můj názor zkritizovat, dostal bys plus.;-) :-D

Dan
1. února • 12:17

Corolla 1,6 od 400 tis...

Shimi
1. února • 10:54

85 kW v dehtu za 600? Jasně :-D Ale jo, proč ne, když se najde dostatek hejlů, tak není důvod, aby tomu bylo jinak. PR oddělení odvádí evidentně skvělou práci.

.
1. února • 11:38

A proč ne? Ten motor nejede špatně. A za málo.

Shimi
1. února • 11:56

A já snad někde píšu, že jede špatně a za hodně?

Mirek
1. února • 12:17

V tomto státě je ještě jeden problém, pokud chcete dělat pro Škodu, nemůžete do Škody jezdit ničím jiným, než koncernovými vozy, případně prémiovými auty. A že těch firem, co pro Škodu pracuje tady je. Mají o odbyt postaráno. Znám firmy, které pro Škodu nepracují a tam nakoupili i30 kombi. Je mi jasné, že cena.

Joe Doe
3. února • 8:44

"V tomto státě je ještě jeden problém, pokud chcete dělat pro Škodu, nemůžete do Škody jezdit ničím jiným, než koncernovými vozy, případně prémiovými auty."Suhlas, ale je to este horsie. Byvaly kolega pracoval svojho casu v investicnej banke. Isli do nemenovaneho podniku VAG na hi-level business meeting. Na Lexuse LS.Na vratnici ich poslali na parkovisko navstev, kde pre nich prisiel manik na Superbe. Pretoze do arealu zavodu nesmie auto inej znacky - to bolo oficialne vysvetlenie od ludi z vedenia zavodu, s ktorymi bankari prisli rokovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stealth01
3. února • 10:18

Jojo, u asiatů je to ještě daleko horší. Když jsem pracoval pro NEC, tak jsem musel používat jejich produkty a když jsem dělal obchodního ředitele divize v LG, tak jsem musel mít jejich mobily. Cokoliv jiného bylo přísně trestáno. To už nemluvím o jejich rasismu a hanlivém vyjadřování o bílé rase (slyšel jsem na vlastní uši a podal tehdy trestní oznámení + byl jsem pak okamžitě propuštěn). Dost šílené chování, viď?

Mirek
1. února • 12:22

A znám také firmu, kde budou nakupovat nová služební auta a již to nebudou Octavie, jako vždy, také závislí i na Škodě, ale bude to Scala. Důvod je jasný, musí to být koncernové auto a Octavie jsou již cenově moc přestřelené.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
1. února • 12:32

A znám hlupáky, kteří o tom ví kulové a když je to navíc v neprospěch Škody, tak dávají ihned mínus.:-D:-D:-D:-P

Mirek
1. února • 13:53

Vidím, že jsem se vůbec nespletl.
Jo a ta firma, která takto bude kupovat Scaly, tak v ní pracuji a vedení usoudilo, že Octavia je předražená a já souhlasím. :-P

mpolan
1. února • 20:55

Ty tvé mindráky z minusů jsou vážně k pobavení. :-D

Mirek
2. února • 21:25

Ty jsi tady pro srandu králíkům prakticky v každé diskuzi. No a mi jsou pro srandu všichni mínusáci, kteří si myslí, že tím skutečnost změní. :-D

JirkaX
2. února • 13:54

Někdo pravdu hold neunese.

Shimi
2. února • 13:58

JirkaX: Hold? To je opravdu za ty roky tak těžké se naučit rozdíl mezi hold/holt?

.
1. února • 12:05

Ne. Proč se ptáš?

Karel.
1. února • 10:16

Ceny jsou přesně takové, jaké si Škodovka může dovolit vzhledem k poptávce. Tedy vysoké. Zlevňovat musí ti co mají mizerné prodeje. Zákon nabídky a poptávky,

Rokyta ex Acz
1. února • 14:15

Presne tak, Skodovka ma kapacity vicemene vyprodane. Hlavne diky SUV.

mpolan
1. února • 13:42

Ceny jsou přesně takové, aby dealeři měli z čeho dávat obří slevy. :-D :-D

Joz
1. února • 10:24

Pravda , ale ja bych za to nedal ani "tri kila"

Karel.
1. února • 10:32

To je tvůj problém, Škodovka má v ČR odbyt větší než velký, takže jí to může být jedno. Na rozdíl od tebe já bych novou Octavii za tři kila klidně koupil a když nic jiného, tak za pět prodal.

Fabia R2 Twincharger
1. února • 10:29

Tak to musis k Dacce. Tohle je jina liga

Roman
2. února • 7:16

Ano, jiná liga akorát tak v porovnání s Dacií.

joe
1. února • 15:46

I dacia žere půl litru oleje na 100 a při vypnutí dvou válců má zvuk jak hejno vrabců v rýně?

Skeptik
1. února • 15:59

Ty jsi vlastnil novou Škodu s úbytkem oleje 1l/100km. Jak se postavili k reklamaci? Že tě tu baví psát takové sračky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
brk77
1. února • 18:11

Třeba 1.2TSI údajně mívá spíš opačný problém, tedy že se tlačí benzín do oleje.

joe
1. února • 16:44

pardon, na 1000km, už mi to nešlu upravit...

petr r. (petrumr)
1. února • 11:19

anebo k hyaundai/kia, renaul, PSA, fiatu, toyotě.....................to ti povídal kdo, že jenom dácia je levnější?

Fabia R2 Twincharger
1. února • 11:26

Psal, ze za trista. To by s Vami vsude vyrazili dvere a kriceli: Bezte do Dacieeeee!3-[

karlos
1. února • 11:13

Jo, liga s image služebáku. Ha ha.:-))

Fabia R2 Twincharger
1. února • 14:37

Jde taky o motor a ten je v obou pripadech obstojny. Tohle neni 1.0 TSI nebo tak neco.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
karlos
2. února • 14:21

Obstojný motor co jede většinou na dva válce. To je k pousmání. Pokud by šlo vypínání vypnout...jó pane, pak by se dalo o tom motoru uvažovat.

Fabia R2 Twincharger
2. února • 18:10

Nezbyva mi nez rict to, co citim a o cem jsem presvedcen. Nezlobte se na me, ale az u RS verzi zacinaji poradne Skodovky.B-]

Fabia R2 Twincharger
2. února • 18:19

resp. ve vrcholovych motorizacich

JirkaX
1. února • 9:04

Vzhledem k motorizaci, výbavě a kvalitě slušná cena. Připlatit si za ten paket Ambition Plus a je to ok. To se bude dobře prodávat.

JirkaX
2. února • 13:51

Už se probuď, bavíme se o Škodovce a ne o Bentley.

Kalousek
1. února • 18:28

A jinak zdraví slouží? asi ne když kecáš blbosti.:-/

Martin Kolek
1. února • 16:18

Za ty peníze je to opravdu předražené naštěstí je dost velký výběr aut jiných značek s lepšími motory. Vybavové prvky některé zbytečné akorát se to bude kazit až to bude starší a kufr stačí 500l dělají se zbytečně velká auta.

Jarda
2. února • 17:57

Vidím to stejně. Na silnicích potkávám většinou jednoválce (válí se tam jeden). Lidí a hlavně aut přibývá. Super výkon se nedá použít ani k předjíždění, při té hustotě dopravy a kamionů. A limity rychlosti jsou dané. Zboží dovezou firmy až domů. A co děti na dovolenou? Do kolika let s rodiči někam jezdí? Je to jen egoismus a arogance. Zabít někoho v menším autě, ale sám přežít! To by mě opravdu moc těšilo...s tím dál žít.

Skeptik
1. února • 17:01

Když je dost velký výběr, napiš ,jen 5 vozů do 600tis s lepším motorem, než 1.5tsi 110kw, 250nm.

karlos
2. února • 14:15

No tak 1.5Tsi zrovna žádná hitparáda není, navíc vypínání válců mu na projevu zrovna nepřidá, takže seznam by byl dost dlouhý.

Alsiik
1. února • 23:24

Pokud si někdo bude kupříkladu v Praze kupovat auto soukromě s vidinou poměrně skromného ročního nájezdu a jeho užívání cca 10 dalších let, tak bude objektivně lepší motor jakákoliv z těch mála zbývajících blbuvzdorných atmosfér. 1.5 TSI 110 kW a její nevysvětlitelné náhodné cukání jsou dobře známé. Kilowatty a Nmetry nejsou všechno. GPF, dvouhmota, odpojování válců, turbo, pro někoho i dvouspojka - všechno potenciální kasičky na peníze.

joe
1. února • 10:26

O jaké že to kvalitě píšete...? :-D:-D:-D

qualitniq mistniq
1. února • 11:21

Zrejme o te bejane kvalite. :-D :-D :-DKvalita je stejne subjektivni pojem (spise dojem) jako krasa. A podle toho s nim lze take tak zachazet. Kazdy muze trvdit, ze jeho zbozi je kvalitni a de facto jej za to nelze volat k odpovednosti.

Aladin
1. února • 9:41

Cena je vzhledem k výbavě dražší než u golfu. Zatím vždy platilo, že golf nabízí trošku lepší svezení. Nicméně, Škoda svým naceněním opět míří spíš na větší odběratele, kterým poskytne zajímavé nabídky. Je to logické, firmy točí vozy častěji a nešetří na servisu. Myslím si, že si opět udrží svou popularitu v rámci eu.

firemni maniq
1. února • 11:05

"Firmy nesetri na servisu." Toto prohlaseni se nejspise stane vtipem dne. :-D

Alda
1. února • 20:28

Asi tak. Firmy maji auto 2 az 3 roky a po tu dobu auto huntuji takovym zpusobem, ze za ty 3 roky ani nevymeni olej a filtry!!! Coz to auto totalne odrovna a pak chudak, co si to koupi jako rodinne auto :-(

bzzz
1. února • 20:38

Ne ze by na tom zalezelo, ale pri operativnim leasingu byvaji predepsane (a smluvne osetrene) servisni kontroly... nebo se pletu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
trent
2. února • 16:20

Když vidím, jak se u nás ve firmě staví leasingovka k opravám vozů, nedělám si iluze o zanovních vozech po leasingu. Netvrdím, že to je pravidlem, ale když vidím 2 roky starého rangera po nehodě, kde se opravilo jen to nejnutnější, aby to jezdilo...

petr r. (petrumr)
2. února • 7:52

no a, jak jsem měl škodu tak po výměně oleje sem ho dal na test....na faktuře byla plná syntetika....:-D

petr r. (petrumr)
1. února • 11:21

asi jo, odjezdit a dát pryč s co nejmenším poklesem ceny.

Zdenda
1. února • 9:37

Za ty peníze to bude kupovat jen fanoušek Škody, či ten kdo je zvyklý jen na škodovku či autista bojící se změnit značku. Firmy se dostanou na úplně jiné peníze. U nás je nakupují se slevou více než 20 procent a pak mají ještě DPH a to je o něčem jiném.

Jan
1. února • 9:30

Předraženej krám 3-[ Za 600 tis dostanu podprůměr,s reálnou spotřebou 7 l ,zlatej Megane v kobiku za 398000,-115k a přehrát software na 117kW za 4200,-Kč,kufr 520l jsem ještě nenaplnil po necelém roce...

Roman
2. února • 14:01

Když Megane tak jedině Grandcoupe- to je na tom ze všech Meganů nejlíp s kvalitou -( v Turecku, kde se dělá na sobě zapracovali)a nebo HB(Francie), kombík se dělá ve Španělsku a spousta majitelů bračí nad různým povrzáváním interiéru i podvozku.

ivanka22
12. července • 21:58

Celkově se mi vzhled nové Octavia vůbec nelíbí. Měl jsem trojkovou a to byl teda děs. Naštěstí mi kluci z https://www.fajnautopotahy.cz... pomohli vybrat nejlepší variantu a mého krasavce vyšperkovali.

hudler
4. února • 6:44

Zajímavé, že ve Španělsku dělá spousta automobilek, třeba i Audi - a nikdo s kvalitou problémy nemá. Ono je to vždy jen o tom, jak si to kdo pohlídá - a v tom nejsou frantíci zrovna vyhlášení.

Jarda
2. února • 17:46

Ano, megánek III byl fajn. Měl jsem ten nejlevnější. V té době ovšem s výbavou, za kterou chtějí všichni připlácet. Tempomat, rádio, mlhovky, dělené sedačky a nevím, co ještě. Spotřeba u obyč. atmosférické 1,6 byla kolem 5,8. Myslím si, že to bylo pěkné poježdění. Prodal jsem ho jen proto, že jsme ho ve 2 už nevyužili. Máme rádi z praktických důvodů menší vozy. Takže mini 2. gen. je pro nás teď tak akorát.:-)

Jarda
1. února • 17:20

Mě se nová Octavia nelíbí, zlaté předchozí čtyřočko. Ta šestiúhelníková maska a přeplácaný zadek jí přibližují spíš korejské designové schizofrenii než modernímu autu a digitální přístrojovku ve standardu si mohli také odpustit, ručičky jsou ručičky, ale natruc takhle blbě tlachat? To se hned pozná mentální úroveň fanatických škodobijců. Koupit za 600 tis. francouzskou křapku může fakt jen debil.

.
1. února • 11:46

200 rozdíl za stejně vybavené auto? Tak to musí být někde zná, když se musí tak podbízet.

petr r. (petrumr)
1. února • 9:35

auto které je určeno pro firmy, celníky, policii atd je vždy nadhodnocené, protože to tak je, už by měla zasáhnout vláda.

.
1. února • 11:30

"už by měla zasáhnout vláda" :-D

Pavel K.
1. února • 11:35

No to by měla a konečně by měla petrumra zavřít do blázince.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
1. února • 11:40

bingo

Kosanovič
1. února • 10:54

Jasně, strana a vláda by měla zavést zpátky něco jako Mototechnu a Tuzex a v prvním nabízet dva modely a ve druhém tři modely na pořadník a za státem stanovené ceny. Odstěhuj se do Severní Koreje, tam už to takhle mají zavedené, budeš tam spokojený.

petr r. (petrumr)
1. února • 11:03

soudruhu kosanoviči, jestli víte, tak co kupuje stát je předražené už tím, že to kupuje stát. Jestli vím tak mototechna funguje, tuzex neměl pořadovník a nevím co sem planceš komunismus, když diskuze je o octávii za 700tkč.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
saseq luliq
1. února • 11:18

Nepis takovy nesmysly, ze "... by mela zasahnout vlada". Vlada nema nejmensi pravo diktovat jakekoliv soukrome firme cenovou politiku.Zasahnout muze leda tak volic tim, ze nebude volit stranu, ktera za spolecne penize nakupuje predrazene zbozi, cili vyhazuje nase vydelane penize z okna. Pokud hodlaji volici u moci drzet i nadale takove rozhazovace nasich penez, at se pak laskave nedivi, ze jsou prachy v cudu.

petr r. (petrumr)
1. února • 11:24

Já sem něco psal, že vláda řekne němcům aby slevnili?,,Vláda by měla zasáhnout a hlídat ty zakázky, nebo ty si další co si myslí, že jediná automobilka je škoda? Podívej se jak ty zakázky vypadají, je to opis letáčku škoda.

zuliq montaf
1. února • 11:38

Vlada to vubec nemela dopustit! Ma na to cely urednicky aparat, Policii, BIS ... ; je vybavena vykonnymi pravomocemi i patricnymi zakony. Presto se to deje porad dal a dal a u uplne kazde zakazky. 3-[

Revizor
1. února • 11:12

Mototechna je aaa. Vždy jsem si říkal, kdo jim na ten falešný název skočí. :-D

petr r. (petrumr)
1. února • 11:27

No a? Rusák psal, že mototechna skončila, já jsem napsal, že mototechna je.

komik
1. února • 9:52

Cena je nastřelená, aby Octa vypadala jako auto "o třídu výš", stát a velký firmy dostanou slevy i 20%, chudák, kdo si to koupí za ceníkovou cenu.

Q
1. února • 8:58

Co mě překvapuje: Ambition nemá ve standardu nastavitelné bederní opěrky sedadel a výškově stavitelné sedadlo spolujezdce. Za mlhovky se nejen musí připlácet, ale pokud chcete tzv. corner funkci, musí se jít rovnou do nejvyšší výbavy Style. Takže jsem zvědavý na základní výbavu Active, která zaplní parkoviště českých firem ...

Stealth01
2. února • 19:44

Nějak mi to při jízdě nevadilo.

dpcstb
1. února • 19:43

v strednej vybave ani megane. toto je vec co by mala byt v standarde pre vsetky modely a vsetky vybavy

T111
1. února • 16:39

Výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce nemá spousta značek - u Toyoty RAV4 za 1,15 milionu si ho ani nepřiplatíte, u Opla Grandland X phev za 1,25 mil je za něj potřeba ještě 40tis připlatit. To ještě zlatý koncern.

Dza
1. února • 21:55

😄🤣

Doporučujeme

Články odjinud