| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti
| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti
| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti
| Bugatti Bolide Track Day – Feeling The Track Zdroj: Bugatti
16
Fotogalerie

Takto vypadá track day majitelů Bugatti Bolide. K rozehřátí používají Porsche 911 GT3 RS

Ve světě Bugatti se nejostřejší Porsche na trhu používají čistě jako tréninkové nářadí.

Dodávky okruhových hraček Bugatti Bolide zákazníkům jsou v plném proudu a nyní nám francouzská značka v rychlosti ukazuje, jaký zážitek a služby si zámožní klienti dohromady se svým vozem za sto milionů korun vlastně kupují. V krátkém videu se Bugatti ohlíží na okruhový den „Feeling The Track“, kde se setkali celkem čtyři majitelé těchto úžasných šestnáctiválcových hypersportů.

Tato úroveň vlastnictví výhradně okruhových hyperaut sebou přirozeně nese kompletní služby ze strany automobilky. Pro majitele Bolide byl na okruhu Paul Ricard připraven tým expertů Bugatti, starající se o instruktáž ovládání vozů či perfektní přípravu techniky. Rady a poznatky předával klientům i tovární testovací pilot Bugatti Andy Wallace. Zdejší okruhový den byl totiž prvním seznámením majitelů se svými vozy.

Na neprobádaný okruh a za volantem takto výkonného aerodynamického monstra vybaveného slicky tedy majitelé nevyrazili bez řádné přípravy a rozehřátí. Ostatně během dopoledního tréninku se na trati proháněli v ostrých Porsche 911 GT3 RS, aby rozproudili krev a načetli trať směrem k odpolednímu usednutí do připravených Bolidů. Přes všechnu tuto přípravu se mimochodem Bugatti stále drží slov, že extrémní výkon hypersportu je „ihned přístupný každému řidiči“.

Stačí zopakovat, že čtyřikrát přeplňovaný W16 o objemu osmi litrů produkuje v Bolide výkon rovných 1600 koní (1177 kW) a točivý moment 1600 Nm. Pohon všech kol a dvouspojková převodovka z Chironu zde zůstávají. Karbonová konstrukce vozu nicméně splňuje stejné požadavky FIA jako závodní prototypy z Le Mans a karoserie produkuje aerodynamický přítlak až 3000 kg. S hmotností 1450 kg udává Bugatti zrychlení z nuly na 100 km/h za 2,2 sekundy, na 200 km/h za 5,4 sekundy a maximální rychlost 380 km/h. Výroba je omezena na 40 kusů, každý s počáteční cenovkou 4 miliony eur (cca 100 milionů korun).

Doporučujeme

Články odjinud