Takto vypadá nová Škoda Fabia v úplném základu. Rozdíl 30.000 Kč je pořádně znát

31 komentářů

Petr Vaněk
25. května • 6:14

Podle mě je nejzajímavější TSI 70kW v základní výbavě za 349k B-] ...Škoda, že si s kombíkem dívají tak na čas.

Shimi
10. května • 14:02

Na tomto základním modelu je krásně vidět ten cenový zmar Škody. Jeden příklad za všechny:Škoda Fabia - 1.0 R3 59 kW - Ambition - 330.000,-
Kia Rio - 1.2 R4 62 kW - Exclusive - 335.000,- (podstatně lepší výbava)Nevím co by se muselo stát, abych dal přednost litrovému 3válci.

Alda
10. května • 14:09

Takhle to přece nelze počítat. H/K si to vyberou na údržbě. Dále, rozdíl je v antikorozní úpravě. Když to přeženu, tak se podívej, v jakém celkovém stavu jsou nejzachovalejší Fábie I a jak se s nimi jezdí a co třeba Fiati Punto. Dále, jsi si jistý, že za pět let budou oběma vozům svítit led stejně? Jinak souhlasím, že tříválce jsou za trest.

mk
10. května • 15:20

Vůbec nevím, co má společného antikorozní úprava Fabie I z doby před 20 lety a současné Fabie IV.

Shimi
10. května • 14:48

Alda: Proboha na jaké údržbě? Minimálně 10 let budeš měnit pouze olej a filtry + spotřební materiál, jako na každém jiném autě. A když už jsme u toho, tak tuhle základní údržbu si udělám doma sám a mám 100% jistotu kvalitně odvedené práce. Antikorozní úprava? To jako vážně? Každé auto vyrobené ve 21. století vydrží s přehledem 15 let a potom už je to naprosto jedno, protože má tak malou zůstatkovou hodnotu, že nemá smysl tohle vůbec řešit. A u těchto základních modelů B segmentu už tuplem ne, to už je lepší je po těch letech hodit ze skály. A ta LED světla nechám bez reakce, to už je úplně mimo relevantní mísu.

brk77
10. května • 15:06

Hodně záleží, jak dlouho to auto chceš mít. Jestli to auto hodláš za 5 let vyměnit, tak bych asi ten olej sám neměnil. Lidi mají raději papíry z autorizáku, než účtenku z mototechny za olej a filtry.

Michal2
12. května • 23:11

Pokud auto dobre vybavis i vcetne motoru tak za 5let (pokud nejezdis +30tkm rocne) tak auto menit nebudes.Mam O3/2014 a olej a filtry,svicky s pomoci sami zadny ucet.Chip jsem nedal 300koni nepotrebuji a takovych 5let si ji jeste necham.

Shimi
10. května • 16:06

brk77: Na rovinu, pro mě jako kupujícího by byla skutečnost, že auto jezdilo pouze do autorizáku spíše negativem než pozitivem. Páč vím, jak autorizáky fungují. Navíc se tahle auta v drtivé většině nekupují na 5 let, takže úhledně vyplněná serviska autorizákem je sice hezká věc, ale v podstatě úplně k ničemu. Toho, kdo autům alespoň trochu rozumí, budou při koupi ojetého 15letého auta zajímat úplně jiné věci.

brk77
10. května • 13:47

Docela by mě zajímala cena s 1.5TSI. Sice nevím, jestli chci zrovna Fabii, ale ten čtyřválec na mě působí pozitivně.

Michal2
12. května • 22:50

Brk hele +50 motor(oproti 81kw) a 50dsg ve stylu a pokud MC tak dalsich 50 takze s pokutou za emise min 500 ale konkurence krom I20N zadna

Dan
10. května • 13:17

Nová Fabia nebo Octavia jsou už trapné jako nový JAR...pořád stejný plechy, jenom trochu pozměněné, pořád ty nejhorší motory ...maximálně je nějaká elektronika navíc, asi jako jestliže je nový JAR trochu víc hustší nebo řidší.

moje jmeno
10. května • 11:57

Za mne tedy jednoznačně v této kategorii vyhrává na celé čáře celkem pohledná Dacia stepway v plné výbavě, navíc s velmi výhodnou tovární zástavbou LPG. Za třešničku na dortu považuji i ten nepřímovstřikový motor.

Archer
10. května • 13:17

Pokud Vám nejde o bezpečnost tak určitě, koukněte se schvalně někdy n crashtesty od těch slavnych dacii, mi to za to nestoji

k22
10. května • 13:47

Nové Sandero je stejně bezpečné jako Fabia III dle kritérii platných v roce 2013, hvězdy ji byly odebrány hlavně za chybějící asistenty....

Archer
10. května • 14:03

https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/trpke-r... Dle hodnocení z minuleho měsíce dvě hvězdy.... Samozřejně každeho věc co si koupí za automobil.

moje jmeno
10. května • 14:13

Kdyby jste si o tom přečetl trochu víc, tak byste se dozvěděl, že Dacia by si z hlediska ochrany posádky sáhla na 4 hvězdy. Chybějí ji však všechny možné a hlavně v této kategorii vozidla naprosto zbytečné hovadiny typu hlídání jízdy v průzích a pod. Právě proto je to auto pro dané účely tak zajímavé. Levné a nekomplikované, s pohonem na plyn, s nepřímovstřikem a s dostačující bezpečností.

Alda
10. května • 13:58

Fabia III z roku 2014 má 81% pro přední sedadla a děti na zadních. Sandero z 2021 má 70% a 72%. Tolik poslední výsledky euro ncap. Já vidím, že to je absolutně propastný rozdíl.

moje jmeno
10. května • 14:08

V roce 2014 byly pro získ určitých % v dané kategorii jiná kritéria než dnes....

Pavel
10. května • 11:23

Klasický otočný vypínače na topení, já už myslel, že to nikdy nebude. Supeer!!! :-D

Yearling
10. května • 10:12

To nastavování ventilátoru je tady (alespoň podle obrázku) ale na jedno sáhnutí na otočný přepínač a nemusím bloudit někde v menu infosystému.

Jan Taraba
10. května • 10:49

Za posledních 15let a 1,2 milionu kilometrů jsem na nastavení ventilátoru ani teploty (krom prvního nastavení při převzetí nového vozu) nesahal a bohatě mi celoročně stačí 22°C, režim auto, tak mě souboj otočný vs dotykový ovladač nechává v klidu.

Q
10. května • 13:03

Mně režim auto nevyhovuje, protože to na můj vkus "moc fouká". Takže jsem zvyklý si ručně nastavovat otáčky ventilátoru.
Teplotu vůbec neměníte? To jako když je venku v létě třeba 36°C, tak máte oořád nastaveno 22°C? To mi nepřijde moc zdravé.

P
10. května • 14:12

A co je na tom nezdravého, stabilní teplota je princip klimatizace a 22 stupňů je teplotní ideál, jedno jak je na saharském sluníčku. 36 mínus 5 je skoro stejné vedro a klimatizace potom není potřeba.

Mirek
10. května • 18:37

Já se toho sice také zrovna nedržím, ale doporučuje se aby byl rozdíl venkovní a vnitřní teploty 5 až 6°C. Může hrozit nachlazení, záněty dutin, když se rozdíl teplot moc přehání.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
P
10. května • 20:51

Nachlazení je od slova chlad a to teplota přes plus dvacet stupňů rozhodně není, u pracovníků v skladech chlazených potravin, to je jiná. Takzvaní odborníci už napovídali teorií a rad.... Navíc, nevšimnul jsem si, žeby jsem se už někdy z mých 21 kladných stupňů nachladil.

Mirek
11. května • 6:12

A abych nebyl jen protivný, já to mám doma. Na mou manželku jen foukne klimatizace a už chraptí a kašle. Pokud mám manželku v autě, tak si dávám pořádný pozor, aby ten rozdíl teplot byl malý. A nemysli si, že je to výjimka, znám několik dalších lidí, kteří s tím mají problémy.

Mirek
11. května • 6:05

Zato čeští mudrlanti na internetu rozumí úplně všemu, jsou vystudovaní a mají minimálně pět titulů z vysokých škol a nepostradatelnou jadernou fyziku dálkově dodělávají. Zapomněl jsem, že nepostradatelným základem je vysoká škola života.

moje jmeno
10. května • 11:59

Očividně jste nejezdil autem bez automatické klimy. Pak byste pochopil, o čem je řeč. Já s kolečky točím denně. A rád ;-)

tečka
10. května • 12:14

Já s kolečky točím i u aut. klimy.

WRC Fabia R2 Twincharger
10. května • 12:19

taky taky.. je to řídičsky bezbečné. Zvlášťe když se rychle a zběsile točí kola pod kočáremB-]

Axel Toronto (xax41)
10. května • 11:24

Já mám u každého auto taky to samé. 23 stupňů a hotovo.

Doporučujeme

Články odjinud