Takto vypadá nejlevnější Škoda Kodiaq. Jak se vám líbí?

Škoda Auto dnes spustila konfigurátor nového Kodiaqu. Naskytla se nám díky tomu příležitosti se podívat, jak vypadá úplně nejlevnější nabízená verze.

Po včerejším zveřejnění kompletního ceníku dnes přibývá do skládačky jménem Škoda Kodiaq další dílek – oficiální konfigurátor, díky kterému si můžete vůz navrhnout podle vlastních představ. Je jasné, že s prvními testovacími exempláři se bude chtít mladoboleslavská automobilka ukázat v tom nejlepším světle a zapůjčí nám je s maximální možnou výbavou. Co ale základní verze? Bude vizuálně tak přitažlivá jako její základní cena?

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Jak jsme uvedli již v rámci novinek z pařížského autosalonu, ceny nové Škody Kodiaq začínají na částce 677.900 Kč. Za to dostanete vůz se zážehovou čtrnáctistovkou (110 kW), manuální převodovkou a pohonem všech kol, nebo automatem DSG a předním pohonem. V konfigurátoru jsme tedy vybrali tento naprostý základ a systém nám „vyhodil“ zajímavé obrázky.

Abyste nezaplatili ani korunu navíc, musíte vybrat tmavě modrý lak karoserie Pacific a litá sedmnáctipalcová kola v designech Ratikon nebo Mitykas (mají pět zdvojených paprsků). Připlácí se dokonce i za bílý lak Candy (4000 Kč) a za každou z devíti metalických barev u prodejce necháte 16.900 Kč. Pro představu jsme zvolili lak Moon a Kodiaq rázem prokouknul.

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Na snímcích si také můžete všimnout absence diodových pásků denního snícení. Naopak vzadu se toho alespoň na první pohled moc měnit nebude. Už ve standardu má Kodiaq diodové sdružené svítilny, s linií Style dostanete jejich nejvyšší spefikaci High.

Pro zajímavost jsme ještě zkusili pravý opak a v konfigurátoru zaškrtli v podstatě vše, co bylo možné. Vůz s výbavou Style, motorem 2.0 TDI (140 kW), pohonem všech kol, převodovkou DSG a maximální výbavou vyšel na 1.278.200 Kč. Jak takový Kodiaq vypadá, uvidíte v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský