Takto vypadá nejlevnější Škoda Kodiaq. Jak se vám líbí?

Škoda Auto dnes spustila konfigurátor nového Kodiaqu. Naskytla se nám díky tomu příležitosti se podívat, jak vypadá úplně nejlevnější nabízená verze.

Po včerejším zveřejnění kompletního ceníku dnes přibývá do skládačky jménem Škoda Kodiaq další dílek – oficiální konfigurátor, díky kterému si můžete vůz navrhnout podle vlastních představ. Je jasné, že s prvními testovacími exempláři se bude chtít mladoboleslavská automobilka ukázat v tom nejlepším světle a zapůjčí nám je s maximální možnou výbavou. Co ale základní verze? Bude vizuálně tak přitažlivá jako její základní cena?

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Jak jsme uvedli již v rámci novinek z pařížského autosalonu, ceny nové Škody Kodiaq začínají na částce 677.900 Kč. Za to dostanete vůz se zážehovou čtrnáctistovkou (110 kW), manuální převodovkou a pohonem všech kol, nebo automatem DSG a předním pohonem. V konfigurátoru jsme tedy vybrali tento naprostý základ a systém nám „vyhodil“ zajímavé obrázky.

Abyste nezaplatili ani korunu navíc, musíte vybrat tmavě modrý lak karoserie Pacific a litá sedmnáctipalcová kola v designech Ratikon nebo Mitykas (mají pět zdvojených paprsků). Připlácí se dokonce i za bílý lak Candy (4000 Kč) a za každou z devíti metalických barev u prodejce necháte 16.900 Kč. Pro představu jsme zvolili lak Moon a Kodiaq rázem prokouknul.

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Na snímcích si také můžete všimnout absence diodových pásků denního snícení. Naopak vzadu se toho alespoň na první pohled moc měnit nebude. Už ve standardu má Kodiaq diodové sdružené svítilny, s linií Style dostanete jejich nejvyšší spefikaci High.

Pro zajímavost jsme ještě zkusili pravý opak a v konfigurátoru zaškrtli v podstatě vše, co bylo možné. Vůz s výbavou Style, motorem 2.0 TDI (140 kW), pohonem všech kol, převodovkou DSG a maximální výbavou vyšel na 1.278.200 Kč. Jak takový Kodiaq vypadá, uvidíte v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků