Takto vypadá nejlevnější Škoda Kodiaq. Jak se vám líbí?

Škoda Auto dnes spustila konfigurátor nového Kodiaqu. Naskytla se nám díky tomu příležitosti se podívat, jak vypadá úplně nejlevnější nabízená verze.

Po včerejším zveřejnění kompletního ceníku dnes přibývá do skládačky jménem Škoda Kodiaq další dílek – oficiální konfigurátor, díky kterému si můžete vůz navrhnout podle vlastních představ. Je jasné, že s prvními testovacími exempláři se bude chtít mladoboleslavská automobilka ukázat v tom nejlepším světle a zapůjčí nám je s maximální možnou výbavou. Co ale základní verze? Bude vizuálně tak přitažlivá jako její základní cena?

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Jak jsme uvedli již v rámci novinek z pařížského autosalonu, ceny nové Škody Kodiaq začínají na částce 677.900 Kč. Za to dostanete vůz se zážehovou čtrnáctistovkou (110 kW), manuální převodovkou a pohonem všech kol, nebo automatem DSG a předním pohonem. V konfigurátoru jsme tedy vybrali tento naprostý základ a systém nám „vyhodil“ zajímavé obrázky.

Abyste nezaplatili ani korunu navíc, musíte vybrat tmavě modrý lak karoserie Pacific a litá sedmnáctipalcová kola v designech Ratikon nebo Mitykas (mají pět zdvojených paprsků). Připlácí se dokonce i za bílý lak Candy (4000 Kč) a za každou z devíti metalických barev u prodejce necháte 16.900 Kč. Pro představu jsme zvolili lak Moon a Kodiaq rázem prokouknul.

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Na snímcích si také můžete všimnout absence diodových pásků denního snícení. Naopak vzadu se toho alespoň na první pohled moc měnit nebude. Už ve standardu má Kodiaq diodové sdružené svítilny, s linií Style dostanete jejich nejvyšší spefikaci High.

Pro zajímavost jsme ještě zkusili pravý opak a v konfigurátoru zaškrtli v podstatě vše, co bylo možné. Vůz s výbavou Style, motorem 2.0 TDI (140 kW), pohonem všech kol, převodovkou DSG a maximální výbavou vyšel na 1.278.200 Kč. Jak takový Kodiaq vypadá, uvidíte v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků