Takto vypadá nejlevnější Škoda Kodiaq. Jak se vám líbí?

Škoda Auto dnes spustila konfigurátor nového Kodiaqu. Naskytla se nám díky tomu příležitosti se podívat, jak vypadá úplně nejlevnější nabízená verze.

Po včerejším zveřejnění kompletního ceníku dnes přibývá do skládačky jménem Škoda Kodiaq další dílek – oficiální konfigurátor, díky kterému si můžete vůz navrhnout podle vlastních představ. Je jasné, že s prvními testovacími exempláři se bude chtít mladoboleslavská automobilka ukázat v tom nejlepším světle a zapůjčí nám je s maximální možnou výbavou. Co ale základní verze? Bude vizuálně tak přitažlivá jako její základní cena?

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Jak jsme uvedli již v rámci novinek z pařížského autosalonu, ceny nové Škody Kodiaq začínají na částce 677.900 Kč. Za to dostanete vůz se zážehovou čtrnáctistovkou (110 kW), manuální převodovkou a pohonem všech kol, nebo automatem DSG a předním pohonem. V konfigurátoru jsme tedy vybrali tento naprostý základ a systém nám „vyhodil“ zajímavé obrázky.

Abyste nezaplatili ani korunu navíc, musíte vybrat tmavě modrý lak karoserie Pacific a litá sedmnáctipalcová kola v designech Ratikon nebo Mitykas (mají pět zdvojených paprsků). Připlácí se dokonce i za bílý lak Candy (4000 Kč) a za každou z devíti metalických barev u prodejce necháte 16.900 Kč. Pro představu jsme zvolili lak Moon a Kodiaq rázem prokouknul.

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Na snímcích si také můžete všimnout absence diodových pásků denního snícení. Naopak vzadu se toho alespoň na první pohled moc měnit nebude. Už ve standardu má Kodiaq diodové sdružené svítilny, s linií Style dostanete jejich nejvyšší spefikaci High.

Pro zajímavost jsme ještě zkusili pravý opak a v konfigurátoru zaškrtli v podstatě vše, co bylo možné. Vůz s výbavou Style, motorem 2.0 TDI (140 kW), pohonem všech kol, převodovkou DSG a maximální výbavou vyšel na 1.278.200 Kč. Jak takový Kodiaq vypadá, uvidíte v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků