Takto vypadá nejlevnější nová Škoda Karoq. Nestojí zrovna málo, ale výbavu má slušnou

Aby Karoq trochu vypadal i v základní výbavě, bez příplatků za kola a lepší barvy se stále neobejdete.

Po oficiální premiéře už Škoda zveřejnila ceny modernizovaného Karoqu a kromě samotných vylepšení na technice přistoupila i k řadě změn v samotné nabídce výbav. Jak vypadá SUV po faceliftu v úplném základu teď odhaluje spuštěný konfigurátor. Nový základ a podstatné zdražení se na exteriéru kdovíjak neprojevuje, uvnitř ale Škoda Karoq nabídne o dost více.

Jenom zopakujme, že Karoq se po modernizaci zbavil základní úrovně Active. Novou standardní výbavou je tedy Ambition, čímž SUV posunulo svou základní cenovku na 638.900 Kč. Oproti původně nejlevnější verzi tak zdražilo o 108.000 Kč (dříve od 530.900 Kč). Počínání značky je však pochopitelné, o základní výbavu Active (a rovněž Scout) byl mezi zákazníky minimální zájem, proto tyto úrovně odstranila.

Za cenu 638.900 Kč pak mluvíme stále o Karoqu s tříválcem 1.0 TSI (81 kW/110 k) a manuální šestistupňovou převodovkou. Klasikou je u Škody jediná bezpříplatková barva karoserie, nemetalická modrá Energy (další odstíny začínají od ceny 10.500 Kč). Auto pak stojí na 16palcových litých kolech, kdy větší 17palcová jsou příplatkem minimálně 12.500 Kč – pro původní Active byla základem ocelová kola s kryty.

Znatelnější postup o úroveň výbavy nahoru je vidět v interiéru. Modernizovaný Karoq Ambition je sice vybavený standardním černým látkovým čalouněním, k vidění jsou tu ale chromované a leskle černě lakované dekory – jednoduše kabina nevypadá tak fádně jako v původním základu Active. Svůj dojem udělá nyní i větší 8palcový dotykový infotainment a dvouramenný multifunkční volant.

Jinak má nejnovější Karoq standardně i LED přední světlomety, zadní LED svítilny s animovanými směrovkami a uvítacím efektem, zadní parkovací senzory, systém Front Assist, startování tlačítkem, barevný MaxiDot displej, automatickou dvouzónovou klimatizaci, elektricky sklopná a vyhřívaná zpětná zrcátka, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním, světelný a dešťový senzor nebo tempomat s omezovačem rychlosti.

Jak Škoda dříve uvedla, nakonec je Karoq po modernizaci vlastně výhodnější. Aby totiž stará verze Active za nejméně 530.900 Kč měla totéž, co má nový Ambition už ve standardu, museli byste z kapsy vytáhnout 116.900 Kč. Karoq po modernizaci je tak de facto výhodnější o 8900 Kč.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Diskuze (21) Další článek: Kia EV6 se losího testu nebojí. Svou rychlostí se řadí vedle Porsche Taycan

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , Auta SUV na Heureka.cz