Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Konfigurátor Lamborghini Urus ukazuje poměrně zajímavé kombinace barev, výbav a luxusních prvků. Nejlevnější varianta za v přepočtu 4,4 milionu korun však moc krásy nepobrala.

Na premiéru modelu Urus poutala automobilka Lamborghini už dlouho před „osudným“ čtvrtým prosincem letošního roku. Vůz je duchovním nástupcem úžasného „Rambo Lamba“ s motorem ze supersportu Countach, jenže zatímco s ním jste mohli vyrazit i mimo silnice, s Urusem bychom to moc nedoporučovali. Přestože nám automobilka nedávno ukázala, že se neztratí ani písečných dunách…

Tak či tak je Urus konečně na světě a klienti Lamborghini mohou žhavit oficiální konfigurátor. Není překvapivé, že se během premiéry představily pouze ty nejvybavenější a nejvyšňořenější verze, nás ale také zajímalo, jak vypadá Urus za „cenu od" (171.429 eur, asi 4,4 milionu korun). Asi nelze očekávat, že někdo dorazí do dealerství a řekne „dejte mi to nejlevnější“, ale když už konfigurátor tuto možnost nabízí, byla by škoda to nevyzkoušet.

Lamborghini Urus oficiálně: Uhánět můžete 306 km/h, kufr naplnit 616 litry

Lamborghini Urus oficiálně: Uhánět můžete 306 km/h, kufr naplnit 616 litry

Začneme lakem karoserie. Základní jsou v nabídce tři (černý, žlutý a bílý), přičemž s černým úplně zaniknou kontrastní díly karoserie. To ostatně sami vidíte na úvodním snímku. Výběrem paketu Style v odstínu karoserie však můžete kontrastní prvky skrýt nehledě na zvolený lak karoserie, přičemž vedle těch základních je lze v konfigurátoru vybírat i z deseti metalických.

I s litými koly si lze rovněž hezky vyhrát. Základní jednadvacítky Alcione vidíte na obrázcích, vedle stříbrné barvy jsou však dostupné i v matné titanové a lesklé černé barvě. Desetipaprskové disky Asterope (21“) jsou buď stříbrné, nebo grafitové, a dvaadvacítky Natrh jsou vedle stříbrného dostupné i v matném titanovém a „diamantovém“ provedení. Nezapomnělo se ani na brzdové třmeny. V základu jsou stříbrné, zvolit však lze i černé, zelené, nebo třeba oranžové (celkem je v nabídce 6 odstínů).

V interiéru se budoucí majitelé vyřádí ještě více. Kožené čalounění je v nabídce hned v pěti základních provedeních (tři celokožené, dvě kombinující kůži a Alcantaru), každé z nich v nepřeberném množství barevných kombinací a prošívání. Můžete mít dokonce červené, modré nebo zelené středy sedáků a opěradel. Tím hůř pro vozy majitelů, kteří nemají estetické cítění...

SUV od Lamborghini vypadá opravdu naštvaně. Urus odhalen přes palubní systém

SUV od Lamborghini vypadá opravdu naštvaně. Urus odhalen přes palubní systém

Na výběr je i zajímavá textura vzoru včelí plástve, tři typy čalounění volantu, z nichž jedno může ladit s barvou středů sedadel, a dokonce si lze nechat vyšít logo automobilky do hlavových opěrek. Vůz může být čtyř- i pětimístný, přičemž v prvním případě je mezi zadními sedadly široký středový tunel. Mrkněte do přiložené galerie, najdete tam několik možností konfigurace interiéru.

Téměř před koncem konfigurace je na výběr z karbonového či dřevěného obložení interiéru (dva a tři typy), to můžete ještě doladit ambientním osvětlením. Růst konečné ceny kýženého kousku tím však rozhodně nekončí. Dostáváme se totiž k výběru infotainmentu, klidně i pro zadní cestující, off-road módu, head-up displeje, systému nočního vidění, bezdotykovému ovládání víka kufru a podobně. Asi nikoho nepřekvapí, že podobné prvky najdete i ve vozech Audi.

Podívejte se na snímky nejlevnějšího Lamborghini Urus:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků