Takto testuje auto Ken Block. Jeho nový Ford Escort Cosworth je naprostý unikát

Už je to přes půl roku, co se musel Ken Block rozloučit se svým milovaným Escortem. Náhrada se už ale testuje.

Kena Blocka netřeba představovat. Tento americký sportovec se vedle rallye angažuje i ve skateboardingu nebo v motokrosu a je jedním ze zakladatelů DC Shoes. Mediálně známý je hlavně díky svým videím Gymkhana, kde se svými závodními speciály dovádí na nejrůznějších městech po celém světě.

Ken Block zase pálí pneumatiky. Desátý díl Gymkhany je velkolepý!

Ken Block zase pálí pneumatiky. Desátý díl Gymkhany je velkolepý!

Ken nyní dokončuje svůj další vůz. Respektive si pořídil náhradu za Ford Escort RS Cosworth, se kterým měl v loňském roce fatální nehodu při červencové New England Forest Rally. Stačilo najet na kámen a Escort se po několika otočkách ocitl v plamenech.

Jeho náhradníka si vzala do parády dílna MDV, sídlící ve Spojeném království. Stal se jím znovu Ford Escort a pod klasickou karoserií je skryta moderní technika. Na novince je nejvíc boží její lak. Na první a asi ani na druhý pohled to nepoznáte, ale některé části nabouraného vozu byly rozemlety a přimíchány do barvy nového speciálu.

Ken Block má novou hračku: Šílený Hoonitruck s výkonem přes 900 koní

Ken Block má novou hračku: Šílený Hoonitruck s výkonem přes 900 koní

Vůz je nyní ve fázi finálního testování, kterého se samozřejmě účastní i sám Ken Block. Jak takové testování vypadá, se můžete podívat v přiloženém videu. První závod pojede znovuzrozený Cosworth v kabátku ze svého padlého bratra v polovině tohoto měsíce v americkém státě Missouri.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků