Takto si Elon Musk přebíral supersport McLaren F1. Rok poté s ním havaroval

Nový nejbohatší člověk na světě měl již od svých začátků čich na dobrý byznys. Třeba na internetu vydělal miliony dolarů ještě než se stal celosvětově populární platformou.

Elon Musk se stal díky raketovému růstu akcií Tesly nejbohatším člověkem planety. Z vrchu teď může koukat na Warrena Buffetta i Billa Gatese. Bylo tak jasné, že veřejnost a média se o podnikatele a technologického vizionáře budou teď zajímat ještě víc.

Tesly budou konečně umět jezdit úplně samy. Už začátkem příštího roku

Tesly budou konečně umět jezdit úplně samy. Už začátkem příštího roku

Například americká kabelová televizní stanice CNN vytáhla z archivu moc hezké video, jak si tehdy ještě mladý Elon Musk přebíral supersport McLaren F1. Bylo to v roce 1999 a Elonovi bylo 28 let. Více jsme se o vozech Elona Muska rozepsali již dříve, Elon totiž nebyl vždy jen na elektromobily.

Musk se stal boháčem právě již v roce 1999, kdy se svými společníky prodal svůj první velký byznys Zip2 společnosti Compaq za 307 milionů dolarů. Zip2 byl software pro mediální společnosti, kterým poskytoval internetové publikování. Díky podílu ve firmě si Elon při jejím prodeji přišel na 22 milionů dolarů.

Tohle je nejojetější Tesla na světě. Němec už v Modelu S najel přes 1,2 milionu km

Tohle je nejojetější Tesla na světě. Němec už v Modelu S najel přes 1,2 milionu km

McLaren za milion dolarů pro něj tedy nebyl čárou přes rozpočet. Již ve svých 28 letech tedy vlastnil jeden ze 64 silničních McLarenů F1. Používal ho každý den a najezdil s ním 17.000 kilometrů. Jen rok po pořízení vozu jej však Musk zničil, když ukazoval spoluzakladateli společnosti PayPal jízdní vlastnosti a havaroval.

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 44 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 78 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků