Video od závodní divize Hyundaie je kontrastem k záběrům z výrobních linek. V poklidném tichu se před vámi zrodí rallye speciál.
Zhruba třináctiminutové video z procesu stavby úspěšného závoďáku je rozděleno do celkem 40 jednotlivých kroků – od instalace palivové nádrže do ještě holého skeletu vozu, až po finální utažení šroubů kol momenťákem. Z uspořádaných dílů na zemi tak nakonec stojí v prostorách dílny Hyundai Motorsport další exemplář i20 N Rally2.
Stačí jen krátce dodat, že vítězný Hyundai, se kterým Hayden Paddon vyhrál dvakrát po sobě Mistrovství Evropy v rallye (ERC), používá přeplňovanou čtyřválcovou šestnáctistovku dle regulí třídy Rally2 o výkonu cca 290 koní (213 kW). Síla míří na všechna kola skrze pětistupňovou sekvenční převodovku. Hmotnost vozu čítá 1230 kg.