Škody Favorit ve zcela původním stavu a na okresních značkách, to jsou dnes velmi hledaná auta a u začínajících veteránistů jsou velmi populární. Opět  tu jeden máme , ale tentokrát v málo vídané béžové barvě a s velmi nízkým nájezdem. Zdroj:  Sauto.cz

Škody Favorit ve zcela původním stavu a na okresních značkách, to jsou dnes velmi hledaná auta a u začínajících veteránistů jsou velmi populární. Opět tu jeden máme, ale tentokrát v málo vídané béžové barvě a s velmi nízkým nájezdem. | Zdroj: Sauto.cz

Za 32 let svého života toho tento „Fazol“ nakroutil jen 60.000 kilometrů, což odpovídá ani ne dvěma tisícům kilometrů ročně. Zdroj:  Sauto.cz

Za 32 let svého života toho tento „Fazol“ nakroutil jen 60.000 kilometrů, což odpovídá ani ne dvěma tisícům kilometrů ročně. | Zdroj: Sauto.cz

Auto má dvakrát vystříkané dutiny a na dálku svítí rozleštěným lakem. Zdroj:  Sauto.cz

Auto má dvakrát vystříkané dutiny a na dálku svítí rozleštěným lakem. | Zdroj: Sauto.cz

Majitel v inzerátu zmiňuje udělané brzdy, nové tlumiče, termostat, teplotní spínač, těsnící kryt hlavy válce, těsnění výfukového potrubí, těsnění sacího potrubí, těsnící hlava válců, těsnící kroužek, sada šroubů hlavy válců, vodní čerpadlo, broušení hlavy válců a mnoho dalšího. Zdroj:  Sauto.cz

Majitel v inzerátu zmiňuje udělané brzdy, nové tlumiče, termostat, teplotní spínač, těsnící kryt hlavy válce, těsnění výfukového potrubí, těsnění sacího potrubí, těsnící hlava válců, těsnící kroužek, sada šroubů hlavy válců, vodní čerpadlo, broušení hlavy válců a mnoho dalšího. | Zdroj: Sauto.cz

Cena za vůz činí 60.000 Kč, což je takový zlatý střed a v pořádku cena. Škoda Favorit se vyráběla v letech 1987 až 1994. Zdroj:  Sauto.cz

Cena za vůz činí 60.000 Kč, což je takový zlatý střed a v pořádku cena. Škoda Favorit se vyráběla v letech 1987 až 1994. | Zdroj: Sauto.cz

Vystřídala jej až  Felicia . Favorit se vešel hmotností pod tunu a byl oblíbený také při domácích soutěžích v rallye. Zdroj:  Sauto.cz

Vystřídala jej až Felicia. Favorit se vešel hmotností pod tunu a byl oblíbený také při domácích soutěžích v rallye. | Zdroj: Sauto.cz

Jeho pohonná jednotka ale moc potentní nebyla, třínáctistovka v naladění od 40 do 50 kW k žádným dynamickým výkonům nevybízí. Zdroj:  Sauto.cz

Jeho pohonná jednotka ale moc potentní nebyla, třínáctistovka v naladění od 40 do 50 kW k žádným dynamickým výkonům nevybízí. | Zdroj: Sauto.cz

 Zdroj:  Sauto.cz

| Zdroj: Sauto.cz

 Zdroj:  Sauto.cz

| Zdroj: Sauto.cz

 Zdroj:  Sauto.cz

| Zdroj: Sauto.cz

 Zdroj:  Sauto.cz

| Zdroj: Sauto.cz

Za 32 let svého života toho tento „Fazol“ nakroutil jen 60.000 kilometrů, což odpovídá ani ne dvěma tisícům kilometrů ročně. Zdroj:  Sauto.cz
Auto má dvakrát vystříkané dutiny a na dálku svítí rozleštěným lakem. Zdroj:  Sauto.cz
Majitel v inzerátu zmiňuje udělané brzdy, nové tlumiče, termostat, teplotní spínač, těsnící kryt hlavy válce, těsnění výfukového potrubí, těsnění sacího potrubí, těsnící hlava válců, těsnící kroužek, sada šroubů hlavy válců, vodní čerpadlo, broušení hlavy válců a mnoho dalšího. Zdroj:  Sauto.cz
Cena za vůz činí 60.000 Kč, což je takový zlatý střed a v pořádku cena. Škoda Favorit se vyráběla v letech 1987 až 1994. Zdroj:  Sauto.cz
11
Fotogalerie

Takto pěkných Favoritů s nízkým nájezdem ubývá. Tenhle je po obřím servisu, přesto za normální peníze

Škoda Favorit je dnes už ceněným autem. O to větší radost máme, když objevíme nějaký fajn kousek, který ještě nemá šíleně přestřelenou cenu.

Škody Favorit ve zcela původním stavu a na okresních značkách, to jsou dnes velmi hledaná auta a u začínajících veteránistů jsou velmi populární. Opět tu jeden máme, ale tentokrát v málo vídané béžové barvě a s velmi nízkým nájezdem. Za 32 let svého života toho tento „Fazol“ nakroutil jen 60.000 kilometrů, což odpovídá ani ne dvěma tisícům kilometrů ročně.

Auto má dvakrát vystříkané dutiny a na dálku svítí rozleštěným lakem. Majitel v inzerátu zmiňuje udělané brzdy, nové tlumiče, termostat, teplotní spínač, nové těsnění hlavy válců a výfukového a sacího potrubí, dále novou sadu šroubů hlavy válců, vodní čerpadlo, vybroušenou hlavu válců a mnoho dalšího.

Cena za vůz činí 60.000 Kč, což je takový zlatý střed a v pořádku cena. Škoda Favorit se vyráběla v letech 1987 až 1994. Vystřídala jej až Felicia. Favorit se vešel hmotností pod tunu a byl oblíbený také při domácích soutěžích v rallye. Jeho pohonná jednotka ale moc potentní nebyla, třínáctistovka v naladění od 40 do 50 kW k žádným dynamickým výkonům nevybízí.

Doporučujeme

Články odjinud