Takto pěkných Favoritů s nízkým nájezdem ubývá. Tenhle je po obřím servisu, přesto za normální peníze

Škoda Favorit je dnes už ceněným autem. O to větší radost máme, když objevíme nějaký fajn kousek, který ještě nemá šíleně přestřelenou cenu.

Škody Favorit ve zcela původním stavu a na okresních značkách, to jsou dnes velmi hledaná auta a u začínajících veteránistů jsou velmi populární. Opět tu jeden máme, ale tentokrát v málo vídané béžové barvě a s velmi nízkým nájezdem. Za 32 let svého života toho tento „Fazol“ nakroutil jen 60.000 kilometrů, což odpovídá ani ne dvěma tisícům kilometrů ročně.

Auto má dvakrát vystříkané dutiny a na dálku svítí rozleštěným lakem. Majitel v inzerátu zmiňuje udělané brzdy, nové tlumiče, termostat, teplotní spínač, nové těsnění hlavy válců a výfukového a sacího potrubí, dále novou sadu šroubů hlavy válců, vodní čerpadlo, vybroušenou hlavu válců a mnoho dalšího.

Cena za vůz činí 60.000 Kč, což je takový zlatý střed a v pořádku cena. Škoda Favorit se vyráběla v letech 1987 až 1994. Vystřídala jej až Felicia. Favorit se vešel hmotností pod tunu a byl oblíbený také při domácích soutěžích v rallye. Jeho pohonná jednotka ale moc potentní nebyla, třínáctistovka v naladění od 40 do 50 kW k žádným dynamickým výkonům nevybízí.

Diskuze (21) Další článek: Nové EQS přimělo Brabus smýšlet jinak. Místo výkonu zvýšil dojezd aerodynamickým paketem

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , Nové vozy na Heureka.cz