Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Škoda neskončila v rukou VW

106 komentářů

neodborník
16. března • 12:54

Zadruhé. Vždyť už se o tom kdysi psalo. Tyhle karosářské firmy si dělají skici do zásoby cobykdyby aby měli z čeho čerpat až přijde ta potřeba od nějakého klienta a v rámci "tréninku" svých pracovníků a testu co dokáží. A na ty výtvory nakonec dají logo nějaké značky, náhodně vybrané. A dají do archívu. Kaňéc senzáce.

neodborník
16. března • 12:47

Asi si taky namaluju obrázek autíčka, dám si na něj svoje logo a budu říkat, že jsem mohl mít vlastní auto, lepší než Mercedes, určitě, kdyby .... To je zase špek na místní indiány co nic nepochopili. Zdravím všechny, tři plus tři.

Meda
29. prosince • 17:57

Az na to, ze na obrazku je zadek Saabu

Daniel
30. června • 13:37

VW ať jde už někam, v posledni době pos co se dalo,podrazáci.A od té doby co dělají nové naftové a benzínové motory od nich ani šroubek.Na klasické tdi a mpi ty nové sra.. nikdy kvalitou nedosáhnou.

kukolar
30. března • 22:04

jozef
na jedno si zabudol ty pička česká
komunizmus sem nedoviezli RUSI ale vy sami a vaši predkovia ste sa pchali do zadku kto práve bol po ruke, raz hitler raz stalin teraz američanom
SLOVENSKO je jediná zem na svete kde prišiel komunizmus zo západu, keby sme sa z Vami nespojili maly by sme demokraickú vládu a vy by ste budovali krajšie zajtrajšky sami.
hovnocuc

Josef
30. března • 23:10

kukolare, ty slovenský inteligente, napsal jsem, že to, že byli Slováci pod Uhrama skoro 1000 let a tím měli jinou minulost a jiný historický vývoj než Češi, to se učilo kdysi i v dějepise na škole. V roce 1918 bylo na Slovensku tolik vysokoškolsky vzdělaných Slováků, že by se to dalo spočítat na prstech ruky. A s tím souvisí řada dalších věcí. Pokud bys měl opravdový zájem, tak bys to dohledal. Ono bylo totiž zázrakem, že se slovenský národ pod Uhrama vůbec za těch 1000 let nějak zachoval. Je tedy vůbec otázkou, pokud by uměle nevzniklo v roce 1918 Československo, jak by to se Slovákama nakonec dopadlo.
Nicméně konec dobrý, všechno dobré a je fajn, že už 25 let máte svůj stát a zvelebujete si ho k obrazu svému a svým představám a přáním. Jen tak mimochodem, nějak jste zapomněli na komunistu Husáka, který "vládl" dokonce i v Česku spolu s Biľakom, Indrom, Šalgovičom,...atd. A dokonce bylo Slovensko tak štědré, že nám poslalo Babiše.
Podle obsahu tvého příspěvku jsem dostal vysvětlení, proč v Česku studuje a následně pracuje násobně více Slováků než Čechů na Slovensku. S takovými inteligentními Slováky, jako jsi ty kukolare, chce žít totiž málokdo. Znám zde v Česku několik Slováků a jsou to perfektní kolegové a máme nadstandardní vztahy. Ale tak, jako ty kukolare, se nikdo ani vzdáleně nechová a ani tak, jako ty neuvažuje. Jen jsi mi něco připomenul o slovenským nacionalismu a jeho představiteli Slotovi. Jo a co se týká toho "pchaní do zadku", tak si vzpomeň na Slovenský štát a to, že jste byli spojenci hitlerovského Německa a bojovali společně na východní frontě. A měli jste jako Slovenský štát na východní frontě dokonce i svoje letecké eso létající na Me-109 po boku německých es.;-)

Stanley
12. dubna • 6:19

Temu Slovenskeho statu myslim ze dosledne uzavrelo SNP, ja by som ju tu velmi nevytahoval. To mozeme zacat potom pisat aj o ceskych nacistickych kolaborantoch a o tom, co sa stalo so Sudetskymi Nemcami po vojne.Tak isto nie je pravda, ze by sa tu dal pocet "vysokoskolsky vzdelanych Slovaku spocitat na prstech ruky". Je to uplny nezmysel a to musite uznat sam.Cesi aj Slovaci samozrejme startovali z uplne inych pozicii v roku '18, to nikto nepopiera, a rovnako nikto nepopiera ani fakt, ze prave vdaka CS(S)R sa Slovensko posunulo niekde uplne inde.Nechapem vsak, ako su tieto diskusie relevantne k clanku o dizajne prvej Octavie.

Josef
15. dubna • 18:15

1. Stanley, já jsem reagoal na absurdní příspěvek kukolara. Tím Slovenským státem jsem mu argumentoval, že Češi na rozdíl o Slováků nebojovali a nemumírali na frontě v jednom šiku s "Hitlerovskými" vojsky. Souhlasím s tebu, že se to uzavřelo SNP a nemá smysl o tom diskutovat, zejména na Autorevue.
2. K těm vysokoškolsky vzdělaným Slovákům - situace na Slovensku 1918:
Uherská statistika, zachycující početní stav této společenské vrstvy těsně před první světovou válkou. Během války v důsledku vá-lečných ztrát se situace příliš nezměnila, spíte zesílila maďarizace, což se projevilo například v armádě. Poučná je proto následující tabulka (1910):
Politicko-mocenské zařazení osob celkem:
státních úředníků 1 819, z toho Slováků 23
notářů 1710, z toho Slováků 67
advokátů 1560, z toho Slováků 110
učitelů 4687, z toho Slováků 343
středoškolských profesorů 461, z toho Slováků 10
lékařů 793, z toho Slováků 26
kněží 2763, z toho Slováků 428
S tímto početním stavem slovenské inteligence nebylo možno uskutečnit tehdy uvažovanou federaci, vždyť Slovensko v optimální podobě potřebovalo 6 000 četníků, 2 000 příslušníků finanční stráže, 11 000 zaměstnanců pošt a státních drah, 4 000 učitelů, aby bylo možno všude zajistit povinnou školní docházku s výukou slovenského jazyka. Chy-běli státní úředníci, důstojníci, berní správa neměla slovenské úředníky apod.K tomu, co je výše uvedeno Stanley, je moje nadsázka: ...by sa tu dal pocet "vysokoskolsky vzdelanych Slovaku spocitat na prstech ruky" určitě výstižná, to musíš uznat. Samozřejmě opět připomínám, že šlo o argumentaci, kterou jsem použil vůči kukolarovi. Já bych tímto směrem vůbec neargumentoval, zejména ne na Autorevue, ale útočil kukolar. Ty jsi ale potvrdil, jak je tato "otázka" citlivá vůči některým Slovákům.3. Naprostá shoda mého názoru na tvoje, cituji: "Cesi aj Slovaci samozrejme startovali z uplne inych pozicii v roku '18, to nikto nepopiera, a rovnako nikto nepopiera ani fakt, ze prave vdaka CS(S)R sa Slovensko posunulo niekde uplne inde."A na závěr, Stanley, jen připomínám, že jsem jen reagoal na "příspěvky" některých diskutujících. Téma článku je opravdu o něčem jiném. To ale vysvětluj jiným a ne mně. Zejména pak kukolarovi. (Proč jsi na něj nereagoval?)

kukolar
24. února • 16:49

polsko sudetský kokot mam v piči Pepo

bzzz
29. března • 9:25

Nechce se mi reagovat na konkretni vlakna, protoze nektere ######## se tady opakuji. Spolecny stat Cechu a Slovaku byla tak trochu znouzectnost, protoze 2 samostatne staty nemely podporu mocnosti (tzn sanci).A k dnesni situaci. Mezi roky 48-89 bylo vsechno nalajnovane a angazovat se mohl civil tak v prvomajovem/lampionovem pruvodu nebo o pracovnich sobotach. Demokracie je vladou lidu, ale nic se neudela samo, tudiz je nezbytne o ni aktivne pecovat. A protoze uz kratce po listopadu jsou nejaktivnejsi vekslaci, vykukove, zbohatli apartcici/tajemnici/agenti resp jejich deti... a protoze jsme se s nejhorsima zmr#ama nevyporadali (a dalsi moderni zm#di v nejvyssich funkcich zjevne radu spoluobcanu nijak nevzrusuji)... a protoze spousta lidi veri mytum o tom, ze za vsechno muze Havel, neziskovky, EU a spiklenci - mame co mame a je to vina/vizitka nas vsech. Ani se nedivim, ze slusny clovek do politiky nechce, protoze bit se za mlcici natoz omezenou nenavistnou vetsinu (neco podobneho si vlastne zazil TGM)...

DjJDRio
28. března • 22:33

Makety Škodovek jsou v regálu dvě, druhá je nahoře Facelift Favorita(Felicia).

Jarda
28. března • 15:57

Všechno se to pěkně čte,jak si nadáváte a osočujete se,ale uvědomte si,že vše,co se tady minulou vládu dělo a co se děje dnes,dělají stále stejní lidé a rodiny se stále stejným myšlením.A Němci po válce přiznali přes 50% Čechů udavačů.Změnilo se snad morální cítění národa?Dobře se všichni zamyslete nad sebou a přestaňte si nadávat-prosím.

Lubor
28. března • 16:50

O tom nadavani a stezovani tady uz nekdo neco moc rozsahleho a podrbneho napsal a asi by to mohlo uz stacit.

Lubor
28. března • 16:50

O tom nadavani a stezovani tady uz nekdo neco moc rozsahleho a podrbneho napsal a asi by to mohlo uz stacit.

martin
27. března • 14:15

No fuj... Vypada to jako SAAB

Kuk Vykuk
27. března • 12:29

Namalovat si mohli co chtěli, ale Škoda by do toho dala akorát tak strašný vnitřnosti a další zoufalej motor.

Petr
27. března • 11:49

Vypadá to podobně jako Seat Toledo I. každopádně je to hezčí než skutečná Octavia I.

Kvicala
27. března • 11:29

A vbrzku se muzeme tesit na dalsii serii clanku "Takto mohla vypadat...", dosadte si cokoliv o felicie po karotku...Jo,pan Micka vi jak naplnit normu!

Mirek
27. března • 18:29

Běž už do prdele a píšu to otevřeně a bez teček ve slově prdele, neboť si nezasloužíš ani tuto vymoženost.

Antikvicala
27. března • 12:37

Josef ti už napsal vyjádření, které zopakuji.
,Kvicalo, k tvému trapnému počínání v podobě pouhého fanatického "kvičení" výkřiků "kritiky" se vyjádřila už řada lidí. Jen doplním, že bys mohl zde v diskusích nahradit nedostatky web Autorevue a napsat nám něco zajímavého o nekoncernových autech. K článku k Toyota Supra ses třeba vůbec nevyjádřil. Vypadá to, že jinou značku než VW a jiné auto než koncernové VW neznáš, protože na články Autorevue o jiných autech a jiných značkách v diskusích nereaguješ (nejen na tu Toyotu)... Pouze máš "před očima" ten koncern VW... Napiš nám, čím ti VW ublížil?
Nebo čím ti ublížil pan Mička.
P.S. Normální jedinec nechodí tam, kde se mu nelíbí. Podle tvojí kritiky a opakovaných projevů nespokojenosti se ti asi Autorevue nelíbí. Tak proč sem chodíš a prudíš? Sdělení kritiky a nespokojenosti stačí jednou dvakrát a nic jiného si nenapsal. Seš debil nebo si na něho jen hraješ?

Kvicala
27. března • 12:44

Aha,koukam ze skodafilove se semkli a vyrazili do boje...Ok,necham to tak,a pozdravujte vaseho duchovniho vudce vysokeho 190 cm,az s nim budete vecer mluvit.Thanx

JirkaX
27. března • 20:58

Mohu tě o něco požádat? Napiš nám prosím čím jezdíš, respektive jaké auto vlastníš.

stealth01
27. března • 14:41

No jestli to znamená, ze už konečně pujdes do pr..del..e, tak klidne se přiznám, ze jsem skodafil.
Čím více příspěvku z tvé strany, tím více mám koncern rád.

neodborník
27. března • 10:27

Logo škodovky může mít i každé auto, když si ho tam někdo nalepí. Pravděpodobně v době kdy u Bertoneho dělali na Favoritovi, tak na nějakou pracovní studii (studií se dělá spousta, asi takový "trénink" až přijde poptávka od zákazníka a zkouší se , co zaujme) použili zrovna logo Škodovky, na jinou zas nějakého jiného zákazníka a tady se z toho vyrábí málem megasenzace, jací jsme "my" mohli někde být. O tom, že se Octavia bude jmenovat zase Octavia se rozhodlo až v devadesátých letech, napadlo to zde někoho ? A taky proč se to tedy nevyrábělo, jestli se o výrobě něčeho takového vůbec uvažovalo a proč se se reálně vyrábělo to co se vyrábělo, napadlo ? Dost pochybuju, většina příspěvků je dost jednotvárně jednoduchá bez myšlenky, zato planá agrese a nenávisti, stačí jim k tomu jeden obrázek.

Jan
27. března • 9:43

OMEGA B

GR8
27. března • 7:12

Panove toto je web o automobilech. Vase politicke agitky muzete veset na jine weby. Dekuji. :-DB-]

dilema
27. března • 6:30

Když ten vzhled připomíná různé modely různých značek, jestli to nebylo tak, že si kreslil různé skici bez loga značky a tu by tam domaloval, až když by tu skicu mohl nějakému zájemci nabídnout?

Petr Lunak
27. března • 2:21

s FAVAROTEM ? co za dementa napsalo tenhle clanecek, to si to ani neumis po sobe precist ?
fakt je ze kdyby Italove nase auto nazvali Favarot, nebo Fuckman tak by to znelo lip
Favarot Disco Volante, s Multidiscem zdarma

Jan Peečka
26. března • 22:24

Bouře ve sklenici peečky.

Jenda
26. března • 20:55

Vypadá jak audina 80 nebo 100 nebo opel omega

Jethro
26. března • 21:48

mě to nejvíc připomníá Opel Omega B!!!

Jenda
26. března • 20:46

I přes obecnou nenávist k Němcům, zřejmě za II.sv.válku ve které na rozdíl od jiných zemí Češi trpěli nejméně je nabílední, že za to, co a kde Škodovka dneska je můžeme děkovat jenom jim. Kdybychom jim po revoluci prodali nebo i dali zadarmo podniky jako Tatra, Liaz, Zetor, Jawa, ČZ a další a další tak dneska nebylo Euro za 25 korun ale za dvě. Zaplatpánbůh, že to nevzal do ruky Renault protože by to dopadlo asi tak jako ČZ když to tam koupila Cagiva, co bylo k něčemu odvezli a fabriku poslali do kopru. Dneska se tam vyrábí buhvíco, pokud vůbec něco.

Dan
18. března • 1:38

Jendo jendo to že jsme na tom byli technicky i ekonomicky líp než německo byl hlavní dfdůvod proč se odehrál Mnichovský diktát. Áda chtěl náš průmysl, nepoškozený a rovnou připravený vyrábět pro něj ...... Kdyby nás západní spojenci nepodtrhli a Stalin u toho nestál jako svědek (to se obecně málo ví, že Stalin byl u mnichova jako svědek, přestože okamžitě řekl, že pokud požádáme o pomoc dle smluv tak poruší příměří s Německem a pomůže ale Beneš se obával Stalinova vlivu) tak by nikdy nebylo potřeba aby VW Škodu kupoval ..... dosat dobře by bylo možné, že by Škoda zkoupila VW možná i Audi možná i Seata ..... A štěstí že to nevzal renault ? Nissanu se pod křídly Renaultu docela daří .... další kdo mele co by kdyby.... Mimochodem nenávist Němci x Češi je mnohem starší než 2. světová .... mnohem starší

puk123
27. března • 13:24

Já bych Renault nepomlouval. Oni dali seriózní nabídku, jasně řekli, že o značku zájem nemají. Naše vláda ji mohla akceptovat nebo odmítnout. Sami už vyráběli ve Slovinsku, potom převzali Dacii a ta si nebede špatně.

LD
7. března • 9:21

Ano, ale je Renault jedna z nejhorších automomobilek vyspělého světa. To by byl sám o sobě pro Škodu svého druhu rozsudek.

Karel Černý
27. března • 10:30

to si děláš snad srandu:-O:-O:-O

Krabat
26. března • 21:15

Pokud jde o historii, jste naivní až to bolí. Nevidíte ani za roh. Nebýt Němců, nikdy jsme si nemuseli tím marasmem po druhé světové válce projít. Naše ekonomika na tom byla neskonale líp než německá. Moje babička vzpomínala, jak němečtí vojáci jen koukali v Praze do výloh obchodů, protože si nemohli nic koupit. Následně proto uměle devalvovali československou měnu vůči říšské marce, čímž začalo obrovské rozkrádání naší země. Na konci okupace byly pohledávky Národní banky vůči Říšské bance vyšší než 100 miliard Kčs. Dokážete si představit, kolik by to bylo v dnešní měně?O ukradených devizových rezervách, zlatě, uměleckých dílech, patentech, surovinách, výzbroji, atd. atd. se ani nezmiňuji. Škody, které utrpělo Československo za druhé světové války, jsou jen obtížně vyčíslitelné. Hrubý odhad uvádí celých šest ročních rozpočtů! Sami Němci přiznali asi 430 miliard Kčs! Nezaplatili nám nic a Vy jim chcete děkovat? Za co proboha? Že jsme teď pro ně levná montovna, zatímco jsme mohli být středoevropským Švýcarskem? Že jsme kvůli nim byli 40 let satelitem Sovětského svazu? Že teď v podstatě řídí naši ekonomiku? Jste vůbec normální?

Jenda
27. března • 5:30

Ale no tak pomalu pomalu s tou ekonomikou, to že koruna byl nejsilnější měna v Evropě neznamená, že by la nejsilnější i ekonomika. Je to asi tak jako s britskou librou před lety kdy stala 65 Korun a balíček žvejkaček co stal jinde 10 korun tam stal pul libry. A přesně o tom mluvila ta vaše babička. Za to, že jsme montovna si můžeme jen a jen sami-on někdo prodal republiku cizákům za nás? Neprodali ji Klausové, Dybové, Kalvodové atd v 90.?
A kdyby nezačal válku Hitler začal by ji Stalin a to by se tu teprv děli věci, to by z nás nezbyl ani mastnej flek

neodborník
27. března • 1:05

Jenom jestli trošku nepoužíváte bájivé lhaní, líbivé pohádky, až si sám tomu věříte že je to pravda. Hlavně klid ať z té frustrace neupadnete do deprese !

Krabat
4. dubna • 18:32

Pro Tebe platí totéž, co pro toho mudrce výše. Nick máš dobrý, opravdu tomu nerozumíš. :-D

Lubor
27. března • 0:57

A co tak vyrovnani majetkem odsunutych Nemcu? O tom jsi nic neslysel Krabate a nebo jsi to zamerne neuvedl? Nebo takova startovni cara ekonomik po 2. sv.vakce, kby jsme na tom byli aai nejlepe ze vsech zemi stredni Evropy. Kam jsme to dopracovali my a kam ti druzi? Asi meli vyhodu ti Nemci, kdyz mohli postavit VW uplne znovu, ze?😊

Lubor
27. března • 0:57

A co tak vyrovnani majetkem odsunutych Nemcu? O tom jsi nic neslysel Krabate a nebo jsi to zamerne neuvedl? Nebo takova startovni cara ekonomik po 2. sv.vakce, kby jsme na tom byli aai nejlepe ze vsech zemi stredni Evropy. Kam jsme to dopracovali my a kam ti druzi? Asi meli vyhodu ti Nemci, kdyz mohli postavit VW uplne znovu, ze?😊

Krabat
4. dubna • 18:31

To nemůžeš myslet vážně? :-D Opravdu to chceš srovnávat? Uvědomuješ si, že když nám sebrali Sudety, že jsme si museli kupovat i to pitomé hnědé uhlí, které nám původně patřilo? Chápeš vůbec, že jsme jediná země, která nebyla odškodněna? Vůbec tady nemel nesmysly o startovní čáře, protože nemáš ani páru o tom, co se následně dělo. Když tady čtu některé příspěvky, pak se nedivím, že se tu objevují i další podobné perly. My asi opravdu potřebujeme, abychom si historii zopakovali.Doporučuji se seznámit s fakty, protože pak tuhle šílenost už nikdy znovu nenapíšeš. Jako studijní materiál doporučuji studii "Měnové poměry v Československu
za 2. světové války a bezprostředně po jejím skončení"Doc. Ing. Jitka Koderová, CSc.; Katedra měnové teorie a politiky, Fakulta financí a účetnictví

Host
27. března • 0:24

Bingo - tleskám, konečně inteligentní řádky. Úroveň IQ plebsu je děsivá, stejně jako degenerující vliv médií a kolaborantské politické páté kolony ... Jsme jediní bez jakýchkoliv reparačních odškodnění ze strany nynější verze jejich říše, nota Bene díky gaunerství a proradnosti poplyšové politické a ekonomické reprezentace také v totálním hospodářském područí nyní již opět spojeného Německa ...
"Detaily", jako potravinová soběstačnost, vlastnictví produktovodů , bank, či jiných pàteřních oborů, firem jsou pro všechny odrůdy tzv. Konzervativních liberálů ( óbr protimluv v Bohemii tak oblíbený ) naprosto nepodstatné a směšné ...

bzzz
27. března • 9:00

Jsme tak kde jsme i diky lidem/nazorum, jake mate vy. Za vsechno zle mohou ti druzi, my jsme jen obeti ;-)

bzzz
26. března • 22:16

Svet si mezi valkama prosel hospodarskou krizi, ktera v Nemecku byla umocnena o placeni valecnych reparaci atd. Stredoevropske Svycarsko ;-) you wish. A nezapomente, ze spoustu hodnotneho tady vybudovali sami nebo spolecne s Cechy prave Nemci. Zajimave je, ze se zemi srovnane Nemecko a skorosvycarske Cesko jsou dnes 2 tak odlisne svety - a montovnama to fakt neni, to podstatne je v lidech!

Krabat
4. dubna • 18:42

Nemám sílu tady dokládat fakta, jak na tom byla naše ekonomika před druhou světovou válkou. I přes jednoznačně identifikované problémy a krizi třicátých let jsme byli ekonomicky silnou zemí s pokročilým průmyslem. Co se stalo pak, že průmysl byl Němci rozvrácen, přebudován na těžký nebo vojenský, to jsou fakta. Kolik tady bylo automobilek před válkou a po ní, jaký tady byl letecký průmysl před a po, to snad nepotřebuje další sáhodlouhý komentář. Kdo se zajímá o historii, ten si to snadno najde. Naši soudruzi pak pod kontrolou SSSR už zničili ten zbytek. A že tady budovali Němci společně s námi. No a co? Nezajdeme ještě dál do historii a nepodíváme se, proč tady ti Němci vlastně byli? Před čím utíkali ve středověku do naší země? Víte to vůbec? Lidská paměť je zoufale krátká a ta německá obzvlášť. Čeští králové dovolili Němcům se tady usadit, protože utíkali před náboženskými válkami. O pár století nám to s vděčností jim vlastní oplatili. Bohužel pro nás, historie je ten nudný předmět, který nikoho nezajímá. A výsledkem je neznalost a naše vlastní malost a další poklonkování před úžasným německým národem. Je mi smutno, že tohle většina lidí považuje vlastně za správné, protože ti Němci jsou prostě o tolik lepší. :-D

kukolar
24. února • 16:43

Krabat
perfektne a výstižne napísané

Vladimír
26. března • 19:51

Připomíná mi tehdejší Opel Vectra. Já si ji tenkrát ( Vectru ) koupil v SRN, protože u nás nebyl ekvivalent.

Luděk
26. března • 19:44

Doporučuji autorovi přečíst knížku
Jozíf Milan - Gregora Otakar - Škoda Favorit 136L vyjíždí (SNTL Praha 1988)
aby tady neplkal různé bludy :-))

Srandokan
26. března • 19:49

Mne zasa ten model vpravo na prvom obrázku pripomína predok Lady 110

moja.346
26. března • 22:34

Dobrý postřeh, může to být kllidně předek Lady (VAZ) 2110, 2111, 2112, sám jsem Ladu 2110 měl a tak její "čumák" znám do detailu. Naprosto vše souhlasí, jediné rozdíly jsou v obrysu předního blinkru a v linii spáry kapota - blatník.

Tomáš
26. března • 19:27

ta skica mi nápadně připomíná toledo z 90 let, jak vyšité první toledo

Twan
26. března • 22:59

Podle mne je předek z lady a zadek ze Saabu...

Tom
27. března • 21:41

Presne, zrovna jsem chtel napsat, ze mi to pripomina SAAB95

VS3
26. března • 17:48

Kdyby Škoda neskončila u VW, tak by ji vytunelov nějaký bývalý komuš z Kalusovi nebo Zemanovi mafie a dnes by se fabrika rozprodávala na pozemky

kocka
28. března • 0:40

No možná by to bylo lepší, než vydělávat firmě, kterou založili nacisti.

Host
27. března • 0:32

Jediný, kdo tady tuneloval, nestydatě kradl, ze zlodějiny udělal státní doktrínu, byli, jsou a budou poplyšoví demokraté , tržní komsomolci, a liberálové všeho druhu, včetně těch zahraničních, bystrá V3S ...

daji
27. března • 10:11

ano, pohrobkovia komunizmu, byvali estebaci, vekslaci a podobny dobytok. U nas to bol STBak, kamarat mafianov, zlocinec a vrah Meciar ktory dokonale vytuneloval povodnu priemyselnu infrastrukturu cez kamosov a hodil to na Vaska Flasku, a dnes Fico, stary komunista a kamarat kalabrijskej mafie a roznych Kocnerov a Basternakov. Stavim sa ze aj za VSZ moze Havel.

Srandokan
26. března • 19:42

Ono to mohlo skončiť aj tak, že Škoda by nebola Škoda, ale Renault, a ten nepočítal so zachovaním značky

BlackRider
28. března • 8:16

Kdyz zachoval Dacii, proc by nezachoval Skodu?

LD
7. března • 9:18

Každopádně je lepší, že Škoda skončila v rukách automobilky patřící doprvní desitky co do kvality, než kdyby skončila v rukách jedné z nejhorších automomobilek vyspělého světa...

Dan
18. března • 1:30

Mně by zajímalo kdo tvoří ty statistiky .... protože koncern rozhodně spolehlivý není , jen každej člověk na dílně už při příjezdu auta ví co vymenit :D obecně auta po roce 2000 nejsou spolehlivá a stal se z nich spotřebák ale koncern stoji na dílně jak Alfa Romeo :D pořád a pořád a pořád :D

Lubor
28. března • 9:18

Asi se Renault poučil v případě té Dacie ze zkušenosti s koupí Škody. V případě Škody tehdy nezaručil zachování české značky. Koncern VW byl prozíravější a v praxi se ukázalo, že to dodře funguje i vpřípadě Škody, i v připadě té Dacie.

Fana
26. března • 19:08

Řekl bych že nejvíce se tady rozkradlo za lásky a pravdy Vaška flašky.

Jirka
26. března • 20:59

Fanouši, dej si raději sám flašku a nemel tady hlouposti.

Josef
26. března • 19:42

Já bych zase Fano řekl, že se toho nejvíce rozkradlo a zničilo po roce 1945 a 1948 (znárodnění, zabrání majetku po Němcích, zabavení majetku církvi,... atd.). A co je nejhorší, že to ani v této podobě "finanční injekce" nestačilo k dalšímu rozkvětu a rozvoji našeho státu a pomohlo se další superkrádeží celého národa v podobě měnové reformy v roce 1953. V autech to Československo dopracovalo od špičky k zastaralosti a v podstatě ke krachu a nejen ro vedlo k událostem roku 1989, aby to, co ještě zbylo a alespoň trochu fungovalo (bylo nějak použitelné), rozebrali představitelé bývalé nomenkatury (kteří obrátili "kabáty" a z komunistů se "přeškolili" na "podnikatele"). Například i náš pan Babiš. A svedlo se to na pravdu a lásku Havla.
Soudě podle těch aut (o kterých se zde diskutuje), tak jsme na tom nejlíp opět pod "nadvládou" Němců, protože by bez nich už žádná česká automobilka Škoda neexistovala. A "německá" Škoda pod koncerovým vlastnictvím a řízením kvete. Možná to i vysvětluje, že "cizácké" vlastnictví a vládnutí je v Česku to nejlepší, co nás může potkat... ;-) Pod Habsburkama jsme existovali více jak 400 let a za samostatnosti jsme se hned rozpadli a to, co zůstalo, předvádí v čele s Hradní reprezentací "divadlo", které "udivuje" celý svět.:-) A většina českých občanů to stále (opakovaně) podporuje třeba zrovna v těch "Hradních" a "ano" volbách... a je přesvědčena, že všechno špatné se stalo za "lásky a pravdy Vaška flašky"...;-) Ovšem nejhumornější na tom je, že komunistům (KSČM,...) stále věří tolik lidí a jsou přesvědčni o tom, že by PŘÍŠTĚ byli jiní a "lepší" a že by se historická anabáze cesty ke krachu neopakovala. A nepřesvědčí je ani historický levicový vývoj "ekonomiky" ve Venezuele...

Dan
18. března • 1:27

OOO jak krásná propaganda ..... Zabrání majetku po němcích ? Myslíte toho majetku co zkonfiskovali s puškou v ruce ? Jeden slint za druhým vlastní názor vám evidentně chybí protože čtu jen papouškování opět upravené historie ..... Jediná svatá pravda v tomhle blití je že naši vládci jsou jen přebarvení komunisti a jimi vychovaní mladí ..... Možná vyjma vyhulenýho Bartoše kterýho může volit jen bezmozek který si nepamatuje jeho výstupy před lety ...... To máme politickou scénmu Komunisti, Pohrobci komunistrů stidící se za svou pravou barvu a Feťáci ..... a mezi nima zamíchaná feudalistická degenratská modla CK ...... Co chtít od národa který nikdy proti svým vládcům sám nic nepodnikl každou defenestraci vedl němec jak poleno a o nejslavnejsi "revoluci" novodobých dějin mluví jako o úspěchu. Přitom to byl jen Open Air festival radoby umělců který vyplňoval čas občanstvu aby si nevšimlo že si nahoře přebarvujou kabaty a rozebírají majetky. (proč rádoby umělci ? Koukněte se do hudby 90% české tvorby jsou předělané písničky zahraničních interpretů. a nejen v minulosti .... Farná a její boky jako skřín taky nejsou původní píseň ... je to zase jen vykrádačka :D ale co čech to muzikant :D ) A ke škodovce ... vy jste lepší než nostradamus když víte co by bylo kdyby nepřišli němci do škody ...... Možná by nebyla možná ano .... co vy asi tak můžete vědět..... k tématu aut kdyz jsme u koncernu neni divné že na dílně nejčasteji potkávám VW Škoda Seat ? Bohužel mnou nenáviděné stroje jako jsou Hnůjdaj jezdi na dilnu jen na oleje atd. málokdy se řeší něco jiného .... Vysoká preciznost a vyspělost když se to neustale "se*e" .... Německy auta už hodně dlouho nejsou špička ....možná tak na servisní náklady a četnost poruch :D jediné co je na koncernu dobrý je že všichni už od přijezdu auta ví co s ním je takže se nic nemusi zkoumat jde se na jisto :D ale o spolehlivosti a kvalitě bych fakt nemluvil posledni co s koncernu vylezlo relativně spolehlivé a relativně dobré byla Octavia 1 a to taky ne všechny ... dát do O1 1.4 motor to byl majstrštyk :D :D :D to může napadnout jen skopovou hlavu. I AKL byl krok vedle, benzinový atmosferický 2.0 taky nic moc .....TDi 66kw Najezdí milion jen proto že češi s oblibou ignorují závady a dokud to jede tak jezdí :D ehm kde že je ta technická špička ? v podvodech se softwarem ? To možná no :D (A jen tak off topic jezdim na Audi, Mazda, Nissan, Peugeot a jedna Škoda takže si střilim i do vlastních aut..... zaujatost se nekonná)

Ales
28. března • 22:28

Mate pravdu Pepo, ale holt to je ta nase povaha ceska.

jehovista
27. března • 15:38

"a za samostatnosti jsme se hned rozpadli"
Kdo se rozpadl? Cesko a Slovensko zadnou spolecnou historii nemaji. V roce 1918 se vytvoril ucelovy slepenec a od roku 1938 do roku 89 o nas opet rozhodovali jini.

Josef
27. března • 20:16

Když jsem to jehovisto psal, také jsem si to uvědomil, ale nechtěl jsem být tak "ostrý", to by potom pan Host už asi "nerozdýchal"... To že byli Slováci pod Uhrama skoro 1000 let a tím měli jinou minulost a jiný historický vývoj, to se učilo kdysi i v dějepise na škole. Nicméně pokud se podíváme na významné státy ve světě, které něco znamenají, tak se spíš rozšiřují a spojují a když už dochází k rozpadu, tak teprve po tom, co to opravdu nejde, i když společné soužití zkoušelí celá desetiletí. V našem případě pro roce 1989, jakmile jsme dostali opravdovou svobodu a nikdo nás neohrožoval, tak jsme se rozdělili. Jestli to je opravdu dobré nebo špatné, to ukáže budoucnost. Zatím to vypadá, že to špatně nedopadlo.
Spíše na nějakou formu jiného "rozdělení" to vypadá v zahraniční politice našeho státu, když si Hrad dělá co chce bez součinnosti a koordinace s vládou....

Fana
27. března • 6:07

Určitě to sem nepatří, do aut, ale když už se to tady na mě sesypalo. Neobhajuji komanče, ale co oni rozkradli za 50let to naši čeští novodobí kapitalisté rozkradli za 5let. Komanči kradli po troškách a bál se jeden druhého. Kapitalisté čeští kradou po lopatách, dokonce to i veřejně přiznají, protože se nikdo nebojí nikoho. Zákony které se zde začali prosazovat za Váši jsou jen pro šmejdy a podle toho to tu vypadá. S názorem že komančům věří stále hodně lidí nevěřím! Je to jenom důsledek chování šmejdů zlodějů ve vládě křišťálově čistých. A nesvádějte to jen na Emana a sorry jako. Největší jsou z ODS.

puk123
27. března • 13:16

Komanči, že nakradli málo? To snad nemyslíš vážně?
Ještě za války ukradli republiku, hospodářství, mnohé životy, naše osudy i budoucnost. Zaprodali nás cizí mocnosti. Dodnes se z toho nemůžeme úplně vzpamatovat. To je ti málo?

Tomáš
26. března • 21:52

Velmi dobrý komentář, pane Josefe, díky za něj. Bohužel - ze mně zcela nepochopitelných důvodů - je pořád víc obdivovatelů slovenského estébáka a ožralé lidské trosky na Hradě, než normálních lidí s mozkem v hlavě a s alespoň elementární slušností..

Josef
26. března • 23:24

Děkuji Vám za Vaši reakci. Mne situace v Česku už ani nepřekvapuje a snažím se to brát s nadhledem. Možná je současný stav v Česku následkem toho, že vznik a vývoj naší státnosti byl jaksi "zadarmo" (nebýt rozpadu RakUh a souvisejícho vlivu a zájmů USA na uspořádání střední Evropy, kde "loboval" Masaryk a spol., tak by Československo ani nevzniklo). Ono totiž samostatné Česko(slovensko) nevzniklo ani v rámci období RakUh "vyrovnání" v 19. stol.) - Maďaři si tvrdě vydobyli své zrovnoprávnění...
A cokoliv, co "někdo" (tedy i stát, národ,...) dostane "zadarmo", tak se to nějak musí později projevit, protože si to potom nikdo neváží. Když jsme dostali svobodu po 2. sv. válce v podstatě také zadarmo (ve srovnání třeba s Poláky) a svobodně jsme se rozhodli dát ve volbách moc komunistům (kteří nejvíce slibovali a přesvědčovali, že ONI všechno zařídí ku blahu "národa") a následně hrstku statečných lidí, kteří bojovali za války za svobodu, nejen neoslavili, ale zavřeli, perzekuovali a popravovali a též podpisovými akcemi hromadně žádali trest smrti pro Horákovou a pod., tak se nelze divit, že jsme tam, kde jsme. Všichni máme špatné svědomí a rádi bychom neustále, aby TO někdo udělal za nás a aby TO nikoho nebolelo, bylo TO bez obětí atd. Proto "svině" na tom participují a slibují cokoliv, co chtějí davy slyšet a klidně na vlně populismu podniknou cokoliv co se jim bude hodit a co jim přinese výhody a zisk. A po nich potopa. Tak tomu bylo opakovaně po všechny poslední desetiletí. Ti hloupí z davu stále volí to samé a stále čekají, že To někdo zařídí, aby bylo dobře (Klaus, Zeman, Kalousek, Gros, Paroubek, Tvrdík, Rath, Topolánek, Vít Bárta,...Ransdorf, Filip,....,Okamura atd.) a stačí jim, když jim někdo slíbí "horydoly" a "uvaří guláš" či "usmaží koblihy". A ti chytří z davu bohužel studují v zahraničí, pracují v nadnárodních společnostech a dobře si uvědomují, že v případě poctivé politické práce stejně nezískají od davů v Česku podporu, protože se jim příčí slibování a podvádění. Proto raději poctivě a tvrdě pracují v těch nadnárodních společnostech a v zahraničí a jsou dobře placení a zaplaceni a tím mají svoji svobodu v rozhodnutí, kde žít a na politiku kašlou. Co potom zůstane v Česku z kategorie chytrých? Kromě výjimek jen vychytralí, kteří si s hloupými budou dělat, co chtějí.
Ono se to ale časem dá do pořádku, staří umřou, přijdou mladí a po nich zase mladí,.... Za nějakých 50 - 100 let to bude možná už na standardní úrovni.... To je ale vývoj, který nelze přeskočit.
Pokud se vrátím k autům, o kterých se zde diskutuje, tak je třeba vidět, jak si někteří diskutující nemají slušnost a vůbec si neváží toho, co udělalo pro Škodu Německo, konkrétně VW a budou "plivat" a urážet jako třeba ten Kvicala, kterému vadí, že se na Autorevue poměrně často píše o produktech a zajímavostech koncernu VW (já jsem to spočítal na cca 42-43 procent celkového obsahu webu Autorevue, což ještě ani nedosahuje zastoupení aut na trhu v Česku 52 procent).
Ta "slušnost" je součásí vnímání reality, která se nezmění urážením a kibicováním, pomlouváním a obviňováním z korupce (že je třeba Autorevue podplacena, atd.). Tato kategorie "diskutérů" (reprezentuje "davy"...) nedokáže nic kloudného napsat a sdělit a přičinit se ke zlepšení či změně, byť jen třeba krátkým článkem nebo uvedením zajímavostí, které se objevily někde jinde na webu a které by mohly zaujmout ostatní čtenáře a diskutující. S tím souvisí i pověstná kultura, kulturnost a kultivovanost, která se projevuje nejen ve společnosti, ale třeba i zde na portálu Autorevue a ukazuje v podobě "vzorku" úroveň české společnosti (no, oni sem vlastně píší i Slováci...).
To je asi tak vše Tomáši, co bych mohl ke svému původnímu příspěvku doplnit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kukolar
24. února • 16:35

čo plačeš chod opluť dedovy hrob ,že ten komunizmus sem dotiahol
a potom na východ
furt plačete ,za všetko možu rusi , oni tu nedoniesli komunizmus ale vaši dedovia, to isté na hraniciach, strielali ste do svojich

Josef Kadleček
29. března • 20:26

Bych tolik slov nahradil jen skutečností, že nám vládnou psychopati; které jsme si zvolili. Stačí nastudovat prof. Fr. Koukolíka

kocka
28. března • 0:46

Ty skopčáci to nedělaj pro Škodu, ale pro sebe.

Lubor
28. března • 9:08

Z hlediska zachování české značky/názvu - pro Škodu.
Z hlediska vlastnictví - pro sebe.
Pro toho, kdo považuje Škodu za českého výrobce - pro Česko.
Pro toho, kdo považuje Škodu za německou automobilku - pro sebe/pro Německo.

Mirek
28. března • 16:55

A z hlediska češtiny by se měl naučit alespoň základy "Ty skopčáci...".

Milan
27. března • 16:14

Pane Josef,jen jednu připomínku na váš názor co udělalo Německo pro ŠKODU.No co myslíte,nevíte?Tak já vám to povím,NĚMECKO PRO ŠKODU UDĚLALO TO ŽE SI KOUPILI NEJVĚTŠÍHO KONKURENTA VE STŘEDNÍ EVROPĚ.A KAM JDOU DANĚ DO HAJZLU A NE K NÁM DO KASY.Tohle patří všem těm blábolistům co si tady vylejvají svoje EGO.Urážejí lidi kterým nesahají ani po kotníky čiší z nich jen závist a zlost.

Josef
27. března • 20:05

Pane Milane, Mirek už odpověděl za mne, nicméně odpovím vám i já, když jste mne slušně oslovil:1. Škoda v té "historické" době po roce 1989 nebyla "největším konkurentem ve střední Evropě" pro WV, ani pro žádnou jinou velkou automobilku (to by ji asi vláda nedávala do privatizace). Protože Škoda byla v té době "vyjedeným krámem" bez moderních technologií a kapitálu pro další vývoj nových modelů, a už vůbec nebylo možné hovořit o know how a finančím zajištěním pro proniknutí na další trhy a financování rozvojových projektů, tak byla prostě v té době pouhou příležitostí pro investování pro toho, kdo měl peníze (kapitál). No a zájem mělo několik automobilek, aby ve finále zbyly jen dvě Renault a VW. Vyhrál to nakonec VW, který koupil pouze část s tím, že měl předkupní právo na zbytek. Koupi zbytku později realizoval.2. Škoda je největším plátcem daní v Česku (nebo jedním z největších) a lze to poměrně snadno zjistit. Přesto Vám dám odkaz třeba na:
http://forum24.cz/udalosti/agrofert-se-ani-... ...
Co může být pro Vás zajímavé, to je to, že v první dvacítce firem je převážná většina zahraničních společností (společností se zahraničním kapitálem). Také to, že Agrofert, přestože Babiš deklaruje, že patří mezi největší plátce daní, tak tomu vůbec není. Chuťovkou je, že třeba Lesy ČR, s.p. na daních přinesly do státní pokladny daleko více peněz, než Babišův Agrofert.
Možná jste si ale spletl daně se ziskem. V tom případě máte pravdu, protože zisk po zdanění plyne k majitelům/akcionářům a ti se rozhodují co s ním. Že ho (alespoň část) v případě Škody použili opět k investicím, čili vrátili ho zpět do procesu, to je všeobceně známé a asi to víte. No a následně rozšíření výroby, přinese i další daně zaplacené ze zisku do naší pokladny. Tohle ale mohli 40 let dělat před rokem 1989 i "lidé kterým nesaháme ani po kotníky", které zmiňujete. Že to nešlo? Že za to mohl komunistický systém a řízení společnosti (i fabrik) nomenklaturními kádry, kteří se nikdy nemohli splést (Strana se nikdy nemýlila...)? No, to je jasné a už dávno to věděli "Babišové", a důkezem je, jak rychle po roce 1989 zareagovali a chytili se příležitosti (Pokud by to memohlo fungovat, tak by do toho přece nešli). Jenže mnoho hlupáků to stále nepochopilo, stejně jako nepochopilo, že pro KSČM s Filipem v čele je dobrý byznis, menusí nic dělat a nést odpovědnost, a přitom berou slušný plat (a mají v hlupácích jjisté voliče). A čekají na příležitost dostat se k moci a všechny ovládat. O to jim jde - vždyť diktatura je součástí ideologie na kterou se odkazují.3. Průměrná dělnická mzda v Škodovce je 40.557,-Kč. Je asi zbytečné uvádět průměrnou dělnickou mzdu, kterou vyplácí čeští "kapitalisté", zejména takový Babiš v Agrofertu. Samozřejmě výše platů se odráží v kupní síle v daném regionu a s tím souvisí další odvody do státní pokladny třeba v rámci DPH při "utrácení" a dále i v tom, že mohou vznikat další pracovní místa třeba ve službách, ve volnočasovém/sportovním "průmyslu", atd.
https://ekonomika.idnes.cz/skoda-auto-odbory-protest... ... 4. Je mi celkem jedno, co takoví úspěšní čeští "kapitalisté" typu Babiše dělají, vůbec jim nezávidím a nemám na ně zlost. Naopak. Celkem se bavím nad hlupákama, kteří jim dávají hlasy ve volbách a podporují je, i když třeba zrovna vrácenou dotaci Čapí hnízdo v případě Babiš zaplatím i já z daní.
Přesto a právě proto spíše věřím tomu německému VW než českým "podnikatelům".5. Spíše ve smyslu předchozích bodů mne zaujalo následující:
Premiér podle Pelikána při zahájení řízení s Murínem, které může vést k jeho odvolání, postupoval jako nezastupitelný a monokratický správní orgán.
„Nikdo nesmí rozhodovat ve věci, která nějakým způsobem může ovlivnit jeho vlastní situaci,“ odmítl to Kalousek, když vysvětloval, proč jeho strana vyvolala schůzi. To, že trestně stíhaná osoba rozhoduje o sesazení šéfa GIBS, tedy instituce, která může ovlivnit i pozici vyšetřovatele případu, která se jí přímo týká, označil za kolosální konflikt zájmů, která nemá s právním státem nic společného.
Šéf lidovců Pavel Bělobrádek stručně popsal, co se v sále dělo. „Pan Babiš v podstatě řekl, že k tomu nebude nic říkat a odešel. Já to považuji za nedůstojné Poslanecké sněmovny,“ řekl Bělobrádek. „Schůze dopadla bohužel tak, jak se očekávalo,“ uvedl šéf Pirátů Ivan Bartoš.
Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/mimoradna-schuze-snemovny... ... Závěr:
Pane Milane, probuďte se a studujte. Nebuďte ovce (hlupák). Pokud budete přemýšlet a pracovat s dostupnými informacemi, které si ověřite z relevantních zdrojů a průkazných dokumentů, tak nebude předvádět názory v podobě názorů zblbnutého politruka, který měl dovoleno číst pouze Rudé Právo a případně i stranické zprávy a pokyny. A třeba pochopíte, že "projekt" "strany" ANO je především projektem pana Babiše, který se drží v čele a nepřepustí svoji pozici ani na krátkou dobu do ukončení vyšetřování a získání osvědčení, že opravdu nebyl agentem STB. O jeho úspěších coby podnikatele (kapitalisty) ukazuje skutečnost placení daní, kdy je podle nich, co se týče zdanitelného zisku, je úspěšnější ten státní podnik Lesy ČR. (Samozřejmě je to poněkud zjednodušené, ale určitou vypovídací hodnotu to má. Možná je to i tím že Agrofert řídí a vlastní "šibalové".)
Českým voličům se dá ale nabulíkovat cokoliv a všechno spolknou a klidně zvolí stranu vedenou bývalým agentem STB a trestně stíhanou osobou. V "západní" kultuře nevídané, ale v Česku normální stav.

JirkaX
27. března • 20:38

Potěš koště, ještě tohle tu chybělo. Nechcete jít agitovat někam jinam?

Josef
27. března • 21:02

Já jsem pouze slušně odpověděl na dotaz.;-)

JirkaX
28. března • 6:32

Tak zrovna o té slušnosti by se dalo pochybovat.

Lubor
28. března • 8:57

Slušná otázka - Slušná odpověď

Petr
27. března • 18:52

Německo si žádného konkurenta určitě nekoupilo, Škoda počátkem 90. let nemohla žádnému z německých aut konkurovat.

Mirek
27. března • 18:23

Tak jestli se nepletu, Škoda daní v Česku a daně z mezd zaměstnanců jdou také do státní pokladny. Kam jdou zisky, po tom je ti s prominutím ho... Ty jsi své finance do záchrany a rozvoje této automobilky nevložil a neudělal to ani český stát. Kup si jejich akcie a budeš se podílet na rozdělování zisků i ty a hloupě tady nepindej. VW Škodu vytáhl ze sraček a nebýt například této automobilky, tak s největší pravděpodobností již mnoho let bys mohl vzpomínat na to, že v Česku někdy dávno byla automobilka, která vyráběla osobní auta.
Ty budeš také pěkný socialistický závistivý pohrobek, který si nevidí ani na špičku nosu a chce rozdávat rozumy.
Jinak, Škoda nebyla v době prodej, koupě VW, nikomu žádným konkurentem, a VW už vůbec ne.

Host
27. března • 0:09

Jak si vůbec takové individuum jako je Josef dovoluje po vylití kýblů mentálních exkrementů hodnotit něčí úroveň stylem havloidního nýmanda a samozvaného "jelita" ??? Drzé čelo lepší než poplužní dvůr ... Havlérka nedà pokoj ani na autowebech, přičemž díky svojí zvrácené neschopnosti vnímat realitu budou tak dlouho na všech frontách doslova vydírat, tak intenzivně, že to skončí těžkým krveprolitím ...
Zvratky o vzniku Československa, atd. zaslouží pár řádek, a Beneš měl svatou pravdu ...

Lubor
27. března • 1:09

Nezlob se, ale jako fanatik se vyjadrujes ty a ne Josef. Bojim se, ze by platilo Host do dmu, Buh do domu.

Frankie
27. března • 9:16

Host nemá ani tolik slušnosti, aby napsal alespoň své křestní jméno. Nebo spíš tak moc se bojí, že bude v případné názorově výměně rychle zesměšněn, že se raději nepodepsal. To, co tu host předvedl, je typický nenávistný projev lůzy, která může za vše, co Josef popsal. Typický malý, ubohý, bezvýznamný český nýmand, kterému když je dána moc a funkce (viz. 1948), tak zničí vše, co jej ohrožuje. Bohužel je takových závistivých, zapšklých, ubohých nýmandu v české populaci docela dost...

Josef
27. března • 21:00

Děkuji vám pánové Lubor a Frankie za reakci (děkuji i dalším, kteří se vyjádřili k Hostovi v jiných větcích diskuse).
Je velmi vtipné použití známeho "hesla": "Host do Domu Bůh do domu".
Nedovedu si představit, jak by to vypadalo, pokub by opět lidé typu pana Hosta dostali moc a obrnili se přitom záštitou "Strany" a její ideologie.... Snad nás už taková zkušenost opět nečeká. Zejména pak jejich "výchova"...Když to pan Host vzal ve svých příspvěcích hezky "stranicky" a ideologicky, tak jsem "vyzobal" z jeho příspěvků následující "ďábelská" osočování:
Demokratický blok
Agitka Topinek
Oranžová smečka
Havloidní nýmand
Havlérka
Vyšlo mi z toho, že jediné strany které nespojil s "ďábelským" osočováním, byly Filipova KSČM, Okamurova SPD a Babišova ANO.
Pan Host se svými příspěvky dokonale prezentuje jako vzorový příklad stoupenců těchto stran a dalo by se spekulovat, kam / do ke které z nich konkrétně patří. Dovedu si dobře představit díky "údernosti" a "ráznosti" projevu, že jeho původ je v KSČ. Další cesta byla asi KSČM a protože nebyla dost "úderná" a chtěl by všem "ukázat" jak funguje "přímá demokracie", tak to vzal k tomu Okamurovi do SPD. Strana ANO se mi v jeho případě moc nezdá, ale kdo ví, třeba je stoupencem právě ANO s panem Babišem v čele, který může být pro pana Hosta dostatečně úderný tím, že byl agentem STB. (Vylučuje to ale jednání pana Babiše, který se od spojení s STB tvrdě a intenzivně distancuje a to by potom neměl u pana Hosta tu pravou akční "tvář" a tím i oblibu).:-)

Tom
27. března • 21:38

Dobry vecer Josefe, zcela souhalsim s tim, ze je potreba se vratit do historie. To, co nasledovalo po roce 1989 je uz pouze nasledek. Jen bych nezustal u roku 45 a 48 a sel bych jeste dale. Osobne bych to videl na rok 1914 a atentat v Sarajevu. Kdysi jsem videl nejake materialy o tom, jak byl cisar pokrokovy, ze chtel vlastne udelat z Rakouska-Uherska svaz statu s vice pravomocemi a vlastnimi parlamenty, ale vyuzivajic vsech vyhod jednoho statu (ma to samozrejme i nevyhody). A v te dobe jsme byli nejvyspelejsi cast mocnarstvi a jedna z nejvice prumyslovych casti Evropy.
Dale pak rok 1918, kdy TGM chtel i pres varovani Stefanika zalozit republiku se Slovaky a s Podkarpadskou rusi. Tim bylo zapricineno mnoho nesvaru a problemu, ktere by v samostatne CR pravdepodobne nevznikly. Dale by asi vypadalo jinak i rozhodovani o vlivu jednotlivych mocnosti po druhe svetove valce.
Dalsi velmi problematicke roky byly 38 a 39, kdy nas nasi nejvetsi spojenci bez skrupuli predhodili Nemecku a jeste si pozvali lorda Rumsimera(ted se mi nechce hledat, jak se to pise), aby na republiku nasel spinu. A ja si nas pekne vsichni rozdelili, vcetne tech bratri z Polska.
Rok 45 a 48 byl jen nasledek toho, ze v lidech jeste byla ta zrada pred valkou , proto se tak upinali na Rusko, ktere vypadalo a chovalo se jako spasitel. Opet uz to byl jen nasledek.
A pak onen litostivy rok 68, kdy se mohlo jeste vsechno dost napravit. Tehdy se rusove ptali, zda nebude zapad utocit, pokud provedou invazi do CR a nepujdou dal. Odpoved byla, ze pokud se zastavi v CSSR a nebudou aktivovat zbrane u hranic, zadna protiakce nebude.
Bohuzel dejiny jsou velmi komplexni a dnesni moda vytrhnuti pouze doby socialisticke bez dalsich navaznosti zcela nevysvetluje vsechny udalosti.

Josef
27. března • 22:40

Myslím si Tome, že to oba vnímáme podobně. Československo nevzniklo spontánně jako výsledek systematického boje národa o své sebeurčení, ale jako výsledek nezinárodní situace a politického rozhodnutí mocností. Potom nás následně potkalo tolik "kotrmelců", které souvisely s mezinárodní situací v Evropě. Bylo by to na dlouhé diskuse. Jen mně tak napadlo, že asi Němci v pohraničí, kteří tam žili 500 let a v některýh případech tvořili 100 procent obyvatel vesnic a městeček, nebyli "nadšeni", když se jich nikdo neptal a stali se občany Československa v roce 1918 ze dne na den a přišel tam nějaký "český" "rázný" ouřada a začal dělat "pořádek". Často to je v historii o lidech a jejich selhání. Potom naopak o pár let později zfanatizování Němci udělali revanš Čechům na začátku 2.sv války a udělali jim "pořádek" za války a naopak zase po válce nastala "odplata" Němcům jejich odsunem po roce 1945. Nebylo to jednoduché období, kupa křivd a bolesti na všech stranách. Proto se snad dají pochopit i různá "svinstva" v kontextu té doby, ale nelze je omluvit, mlčet o nich a překrucovat je. Stejně tak i s těmi "kotrmelci" po roce 1948. Proto jsem ale též uvedl že za to můžeme MY všichni a nehledám a neurčuji viníky, protože všechno má své souvislosti i v tom roce 1968 a po něm. A uvedl jsem i určitou "národní" charakteristiku "uhnutí" "vyhnutí" se problému a hledání někoho, aby TO za nás vyřešil nejlépe tak, aby TO nebolelo a udělal za nás pořádek a neměl za to jedinec sám odpovědnost. Jenže zase nám tato "vlastnost" pomohla překonat všechna "těžká" období. Jak už jsem uvedl, dalo by se pokračovat...
Zde je to ale o autech a je dobré přiznat, jak tomu v Česku je, že Škoda byla zachráněna díky VW, že dělá dobrá auta, dává práci hodně lidem a platí do státní pokladny řádně dosta vysoké daně. A to si zaslouží uznání a ne nemístnou kritiku, šovinistické útoky a narážky či urážky koncernu VW. Bez Němců by Škoda neexistovala. Pokud by tu Škodu koupil Renault, tak bychom možná oceňovali toho Renoulta. Kdo ví. Věci a život obecně se mají brát takové jaké jsou a nic si nenalhávat a nemanipulovat falešnými představami. Samozřejmě platí, že v Česku je také Hyundai, který platí do státní pokladny také hodně peněz a stejně jako je tomu v případě TPCA v Kolíně. A můžeme být rádi, že tomu tak vůbec je. Že to mohlo být všechno jinak a lepší? Bez privatizace a zahraničního kapitálu? To jsou ty falešné představy, jak jsem zmínil...

Host
26. března • 23:58

Wauuu, tedy člověče, Vy jste materiál, to jen tak nevidí, taková porce idiocie necudně vydávaná za názor , nedej bože fakta, brr...
... Zanedbaná základní školní docházka na úkor agitky Topinek :-P ...
Věk asi kolem puberty, zdrojem jsou zvratky ze zdrojů partajních sekretariátů novodobých tržních komsomolců a fanatiků - nebo-li tzv. Demokratického bloku ( v překladu největší špína politicko-ekonomické reality v poplyšovém zlodějstánu ) , jimž do party chybí pouze oranžová smečka.
Glorifikátore pokory pod Habsburky a příznivče českého fašismu, náckovství, vystupujícím pod "echt" českým Nickem Josef, kolaborante, dobytku a prolhaná špíno, jenž tančí na hrobech cca 350 tisíc obětí nácků germánských, rakouských i českých - jedině anonymita webu Ti umožňuje zvracet takové duševní výkaly hodné dementa, ichtyla a zmetky těžkého kalibru ...

TomTom
28. března • 16:28

Ty jsi materiál narozený ve IV. cenové :D

puk123
27. března • 13:10

Nic jsi nepochopil, Ivánku.

VS3
26. března • 19:31

to těžko rudý trolle, prezident nemá žádné pravomoce, nejvíce se rozkradlo za buzíka Klause a ožrali Zemana, když byli premiéři

Dan
18. března • 1:05

Chlapče prezident sice nemá prakticky žádné pravomoce ale kdyby jsi neveřil těm slintům co se dnes tak krásně šíří tak bys věděl že "Svatý" pan Havel se svými kamarády Klausem a prognostikem Zemanem (včetně jejich patolízalů) rozkradli co mohli (pro příklad ještě pře privatizací všechny firmy odpustili východní trhy protože rusákům se nebude dodávat, ihned se tam nacpali firmy americké :D to určitě bylo jen tak) . Zjisti si třeba něco o restitucích které se točí kolem Havlovi rodiny ... zjisti si jak přišli k majetku a zcela logicky ikona Havel přestává zářit, samozřejmě stejně jako pánové zeman a klaus (je úplně jedno které z těch tří model se klaníte všechny tři jsou prolezlé až k jádru) . Havel leštil za totáče kliky na ÚV jenže ho tam nikdo nechtěl tak se dal na disent .... Jestli si ty naivko myslíš že se tady dostal k moci po 89 někdo kdo němel vazby na minulý režim tak jsi dost naivní ..... BTW. Havel a jeho první přísdaha byla přísaha Československé socialistické republice ..... do pozice Prezidenta ho natlačila strana (a rozhodně ne pravicová)...... Nepatlej se v něčem v čem se nevyznáš a co tě míjí.

Kušbaba
26. března • 19:42

....když už , tak ´´ ožraly´´ , inteligente nazývající odlišný názor ´´ rudým trolováním´´

Kuk Vykuk
27. března • 12:24

Zato ten dnešní kolaborant akolholik si na Hradě udělal lihovar i s bandou patolízalů, který si za odměnu, že po něm vytřou když mu povolí svěrače, můžou hrát na tuneláře a ještě je vede ovce. Jeho fandové se buď otrávěj alkoholem tak, že je zachraňuje sanita nebo je rovnou klepne pepka když se trochu rozčílej. Čínskýho poradce mu rovnou zavřeli za korupci. Výstavní galerie amatérskejch alkoholiků a zamindrákovanejch zkrachovalců :-D:-D:-D

Kvicala
26. března • 17:34

Tohle ale přece není koncernový web. Nebo se pletu???:-O

Josef
26. března • 18:17

Kvicalo, k tvému trapnému počínání v podobě pouhého fanatického "kvičení" výkřiků "kritiky" se vyjádřila už řada lidí. Jen doplním, že bys mohl zde v diskusích nahradit nedostatky web Autorevue a napsat nám něco zajímavého o nekoncernových autech. K článku k Toyota Supra ses třeba vůbec nevyjádřil. Vypadá to, že jinou značku než VW a jiné auto než koncernové VW neznáš, protože na články Autorevue o jiných autech a jiných značkách v diskusích nereaguješ (nejen na tu Toyotu)... Pouze máš "před očima" ten koncern VW... Napiš nám, čím ti VW ublížil?:-)

Kvicala
26. března • 20:13

Josefe, vaše hysterické výlevy jsou megatrapné. Běžte si na zklidnění sednout na trestnou lavici do své fobie 0.8 HTP, abyste vychladl...

stealth01
28. října • 15:03

Mám dojem, ze Josef jezdí v Lexusu.

Josef
26. března • 20:20

Děkuji ti Kvicalo za poskytnutí důkazu o tvé hlouposti a omezenosti (možná i debilitě), který jsi tímto tvým příspěvkem poskytnul.

Doporučujeme

Články odjinud