Takto Jeep testoval nový Gladiator. Podívejte se, co všechno dokáže

p.  |  18. 02. 2019 17:09

Pekne... udelat na to take jednoprostorovou kabinu (treba pro í lidi), tak to muze byt slusny nastupce Defenderu 110-130

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  18. 02. 2019 17:31

Wrangler JL Unlimited nestačí? Defender mi už proti Wrangleru JK připadal jako kříženec traktoru a náklaďáku, a Wrangler JL už se konečně i na silnici chová řekněme jako osobák.

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  18. 02. 2019 18:32

Dokud to nemá i mezinapravovym diferenciál s možností zamknutí, tak je to pořád hodně omezené pro použití na silnici. Třeba to tahání těžkých privesu je přesně ten okamžik, kdy se silniční 4x4 hodí.

Odpovědět  |   | 
panHajzl  |  18. 02. 2019 20:34

S Tvym nazorem se stotoznuji. Auto se 4x4 ale bez mezinapravoveho difu(4x4 part time) je na prd, clovek aby furt premejslel, kdy 4x4 zapnout, kdy vypnout....nedej boze, kdyz se casto na kratke trase stridaji kluzke useky s useky s dobrou trakci a jeste k tomu do kopce. Nene,kdyz 4x4, tak jedine s moznosti alltime

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  19. 02. 2019 05:52

Tomu rozumím, je to pravda. Nicméně v téhle třídě to prakticky nikdo nenabízí. Ono se to bohužel prodraží. I pro mě je nejlepší řešení to, co má Land Cruiser, který používá jako mezinápravový diferenciál Torsen s možností uzamčení. Jenže, je to jiná cenová kategorie.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  19. 02. 2019 07:26

Jeepy jsem mel 2, oba GrandCherokee Zj, jeden 4.0 (1996)-facelift, druhy 5,2(1995), oba meli quadra drive , ten starsi mel mezi napravovy diferencial uzavirany viskozni spojkou, novejsi mel jeepackou viskospojku na pohonu predni hridele. Starsi reseni bylo naprosto spolehlive, fungovalo supr a daly se za tim tahat klady, takze si myslim, ze o robusnost systemu ani tak nejde. Ale nevidime do cele te masinerie managementu, co je k tomu vede...

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  19. 02. 2019 06:00

Mimochodem, pro nový Wrangler JL (Sahara, Moab) Jeep nabízí možnost Selec-Trac, tedy zapinatelného trvalého pohonu 4x4. Bohužel, tahle možnost není pro verzi Rubicon. Je možné, že se dočkáme i pickupu s volbou Selec-Trac. I když se tedy bojím, že tento systém nebyl navrhovaný pro větší zátěž, jaká se předpokládá i pickupu.

Odpovědět  |   | 
p.  |  18. 02. 2019 19:00

Nestaci... a odpovedel jsis sam proc... protoze ten JL je stale osobak, kdezto spousta firem a zakazniku potrebuje nejen nalozit lidi, ale take rozumne velky prostor na naklad + k tomu schopnost dojet nekam v terenu. A samozrejme se hodi take moznost na sasi posadit ruzne nastavby. Ne tedy jen tu na pasazery nebo tuto korbu z pick-upu, ale take treba mobilni plosinu, malej jerab, sklapecku.... tedy vse, co se montovalo napr na tu D130.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry